MicroStrategy یک بار دیگر با خریدی دیگر، دارایی بیت کوین خود را دو برابر کرده است. این بار، این شرکت تقریباً 100 میلیون دلار هزینه کرد تا بیت کوین بیشتری را به دارایی های بزرگ خود اضافه کند. شرکتی که از سال 2019 بیت‌کوین می‌خرد، به وعده خود مبنی بر سرمایه‌گذاری هنگفت در دارایی دیجیتال پایبند بوده و تنها شرکتی بوده است که به خرید خود ادامه داده است.

MicroStrategy بیت کوین بیشتری می خرد

MicroStrategy اعلام کرد که بیت کوین های بیشتری را برای اضافه کردن به ترازنامه خود خریداری کرده است. این شرکت سهامی عام بین 9 تا 29 دسامبر در مجموع 1914 بیت کوین خریداری کرده بود. هر یک از بیت کوین ها به طور متوسط ​​49229 دلار خریداری شد و کل هزینه بیت کوین های خریداری شده به 94.2 میلیون دلار رسید.

مطالب مرتبط | بیت کوین فقط برای افراد ثروتمند کار می کند، سناتور الیزابت وارن

مدیرعامل MicroStrategy، Michael Saylor، در حساب توییتر خود نوشت تا خبر خرید را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد. Saylor که یکی از طرفداران مشهور بیت کوین است یکی از دلایلی است که شرکت پس از افشای دارایی های خود به هیئت مدیره و نشان دادن بازدهی خود، شروع به خرید دارایی دیجیتال کرد.

این شرکت نیز منتشر شده افشایی که فروش را مشخص کرد. وجوه برای خرید اخیر بیت کوین ظاهراً از فروش سهام این شرکت جمع‌آوری شده است، کاری که MicroStrategy در مقاطع مختلف در گذشته برای جمع‌آوری پول برای خریدهای خود انجام داده است.

نمودار قیمت بیت کوین از TradingView.com

BTC recovers to $47K | Source: BTCUSD on TradingView.com

تنها محرک پشت سرمایه گذاری شرکتی

MicroStrategy نام خود را به عنوان یک شرکت عمومی با بزرگترین ذخایر بیت کوین در جهان به دست آورده است. با این حال، این واقعیت کمتر شناخته شده است که همچنان یکی از محرک های اصلی سرمایه گذاری نهادی در دارایی دیجیتال است.

بیت کوینیست گزارش داد که MicroStrategy به تنهایی حدود 71.4 درصد از کل دارایی های BTC توسط شرکت ها را به خود اختصاص داده است. با جدیدترین خرید خود، این شرکت بدون شک این رقم را حتی بالاتر برده است و شکاف بین خود و سایر شرکت هایی را که در حال حاضر بیت کوین در ترازنامه خود دارند افزایش داده است.

مطالب مرتبط | فصل سال آلت: آلتکوین ها در سال 2021 بر بازار تسلط یافتند

این شرکت در دو سال گذشته حدود 3.75 میلیارد دلار برای بیت کوین هزینه کرده است. این سرمایه گذاری به خوبی نتیجه داده است زیرا مجموع دارایی های بیت کوین شرکت اکنون بالای 6.1 میلیارد دلار است که نشان می دهد سرمایه گذاری پرسودی برای آنها بوده است. این شرکت اکنون با آخرین خرید خود، در مجموع 124391 بیت کوین در ترازنامه خود دارد.

اعلام استراتژی بیت کوین خود در اوایل سال باعث شد شرکت های دیگری مانند تسلا، اسکوئر، آکر و میتو نیز دارایی های بیت کوین خود را افشا کنند. با این حال، MicroStrategy تنها شرکتی است که به خرید بیت کوین ادامه داده و در سه ماهه سوم سال 2021 به طور میانگین 3000 بیت کوین در ماه خریداری کرده است.

Featured image from Bitcoin News, chart from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر