نظرات FOMC فدرال رزرو و “کانال خرس” بیت کوین می توانند شروع به کاهش تا 28 هزار دلار کنند

ضعف بازار کریپتو تا ماه مه ادامه دارد زیرا تحلیلگران پیشنهاد می کنند که بدتر شدن احساسات می تواند قیمت بیت کوین را به آزمایش مجدد 28000 دلار برساند.

آغاز ماه می شاهد تداوم ضعف در بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام بوده است و در حال حاضر هیچ عامل کوتاه مدتی که بتواند روند نزولی را معکوس کند، وجود ندارد.

بازارهای سهام نیز در روند نزولی قرار دارند و به گفته محقق کلارا مدالی، قیمت آن سهام از سوی شرکت هایی که در معرض بیت کوین قرار دارند نیز ضربه قابل توجهی خورده اند.

شرکت های بیت کوین در مقابل بیت کوین افشا شدند. منبع: توییتر

مدالی گفت:

Block، Tesla، Microstrategy و Coinbase بین 20 تا 50 درصد کاهش یافته اند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که تلاش صبح زود توسط بیت کوین (بیت کوین) گاوها برای صعود به بالای 39000 دلار به راحتی توسط خرس ها دفاع شدند و در نتیجه به سطح 38200 دلار عقب نشینی کردند.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که چندین تحلیلگر در مورد عملکرد فعلی قیمت می گویند و در صورت کاهش بیشتر باید مراقب چه سطوح پایین تری باشیم.

تا زمانی که 200-EMA به پشتیبانی تبدیل شود، نقاط منفی بیشتری وجود دارد

به گفته تحلیلگر مستقل بازار Rekt Capital، تماشا کردن برای بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه، راه آسانی برای ارزیابی ضعف فعلی بیت کوین است. این تحلیلگر این معیار را به عنوان “نشانگر تمایل سرمایه گذاران بلندمدت نسبت به بیت کوین” توصیف کرد.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت،

از اواسط سال 2021، BTC نتوانسته است برای مدت طولانی بالاتر از میانگین متحرک نمایی سیاه 200 روزه بماند. هر بار که بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) می‌شکند، به سرعت آن را به عنوان پشتیبانی از دست می‌دهد و به پایین‌تر می‌رود.»

28000 دلار می تواند پایین ماکرو باشد

بینش در مورد آنچه که ممکن است بعد از قیمت بیت کوین بیاید توسط معامله گر کریپتو و کاربر مستعار توییتر «Cantering Clark» مورد بررسی قرار گرفت، که نمودار زیر را منتشر کرد که شباهت های بین عمل قیمت فعلی و اقدام قیمت BTC را در جولای 2021 نشان می دهد.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: توییتر

کانترینگ کلارک گفت:

«الگوی مشابهی از فروش اجباری و به دنبال آن تلاش‌های ضعیف برای صعودی شدن، همانطور که در ژوئیه 2021 شاهد بودیم، دوباره پس از اینکه دامنه طولانی‌مدت جانبی شکل‌هایی داشت و پایین‌ترین قیمت‌ها مورد پسند قرار گرفت. راه اندازی تله احتمالی.”

پیتر برانت تاجر کهنه کار نیز به اشتراک گذاشته شده است احساسی مشابه، با اشاره به اینکه قیمت بیت‌کوین می‌تواند به پایین‌ترین حد خود برسد، اگر «کانال خرسی» فعلی اجرا شود.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: توییتر

برانت گفت:

“تکمیل یک کانال خرس معمولاً منجر به کاهشی برابر با عرض کانال یا در این مورد یک آزمایش سخت 32000 دلاری یا بیشتر می شود – حدس من 28000 دلار است.”

مربوط: معامله گرانی که سهام خود را تسلیم کرده اند، می گوید: «بازار نزولی» بیت کوین ممکن است قیمت بیت کوین را به 25 هزار دلار برساند

انباشت طولانی مدت ادامه دارد

علیرغم روند نزولی فعلی، داده های گلاس نود نشان می دهد که انباشت بیت کوین همچنان در حال افزایش است، واقعیتی که توسط حساب توییتر «Negentropic» برجسته شده است.

تغییر موقعیت خالص دارنده بیت کوین طولانی مدت. منبع: توییتر

تحلیلگران گفتند:

دارندگان کوتاه مدت وحشت زده متوجه ضرر شدند در حالی که تغییر موقعیت خالص دارندگان بلندمدت افزایش یافت.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.72 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 42.5 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس