• قیمت ADA پس از 1.54 درصد افزایش در حال حاضر 0.4985 دلار است.
  • علائم صعودی هم در نمودار روزانه و هم در نمودار هفتگی ADA وجود دارد.
  • ارزش ذاتی کاردانو به طور منصفانه با قیمت فعلی ADA نشان داده نمی شود.

هشتمین بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، کاردانو (ADA)طبق گفته ردیاب بازار ارزهای دیجیتال CoinMarketCap، قیمت آن در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است.

را قیمت ADA در حال حاضر پس از 1.54 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته و 12.64 درصد افزایش در 7 روز گذشته، 0.4985 دلار است.

نمودار روزانه برای ADA/USDT (منبع:CoinMarketCap)

با نگاهی به نمودار روزانه برای ADA/USDT، حرکت قیمت ADA طی دو هفته گذشته نسبتاً ثابت بوده است. با این حال، نشانه های صعودی وجود دارد که نشان می دهد قیمت ADA به آرامی شروع به افزایش خواهد کرد.

اولین علامت صعودی، عبور 9 EMA از بالای EMA 20 اخیراً در نمودار روزانه است. پرچم صعودی دیگر خط MACD است که از بالای خط سیگنال MACD عبور می کند و همچنین شیب هیستوگرام MACD مثبت است.

نمودار هفتگی برای ADA/USDT (منبع: CoinMarketCap)

نمودار هفتگی ADA 2 پرچم صعودی مهم را نشان می دهد که سرمایه گذاران باید به آنها توجه داشته باشند. اولین پرچم مثبت عبور MACD بالای خط سیگنال MACD است. با این حال، در MACD، شیب هیستوگرام نیز شیب مثبتی داشته است، که هنگام نگاه کردن به نشانگر MACD، نشانه خوبی است.

دومین پرچم مثبت مهم، عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از بالای خط RSI SMA است. علاوه بر این، RSI در قلمروی بیش از حد فروش قرار دارد و به پایین ترین سطحی که در این بازار نزولی تعیین کرده است، نزدیک است.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، ADA با توجه به چشم‌اندازهای میان‌مدت تا بلندمدت آن می‌تواند فرصت خرید خوبی برای سرمایه‌گذاران باهوش باشد. با تمام پیشرفت هایی که تیم کاردانو در این بازار نزولی انجام داده است و کشش هایی که شبکه کاردانو به دست آورده است، ارزش ذاتی ADA به طور منصفانه با قیمت فعلی آن نشان داده نمی شود.

پرچم‌های صعودی موجود در نمودارهای هفتگی و روزانه ADA ممکن است نشانه‌ای زودهنگام از اتفاقات آینده باشد. این موضوع با رویداد آینده Vasil Hard Fork توجیه بیشتری دارد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر