نمودار قیمت بیت کوین یک علامت صعودی را نشان می دهد که می تواند منجر به شکست در ADA، QNT، RNDR و RPL شود.

نمودار BTC شروع به صعودی به نظر می‌رسد و ADA، QNT، RNDR و RPL می‌توانند افزایش یابند اگر قیمت بیت‌کوین به سمت بالا حرکت کند.

بازارهای سهام ایالات متحده از قرارداد سقف بدهی و داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه مه در 2 ژوئن با افزایش شدید استقبال کردند. S&P 500 در طول هفته 1.8 درصد رشد کرد در حالی که نزدک 2 درصد رشد کرد. این ششمین هفته متوالی بود دستاوردها برای نزدک، اولین مورد از ژانویه 2020.

علاوه بر موارد فوق، انتظار ماندن فدرال رزرو در حالت مکث در جلسه بعدی ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای صعود عمل کرده باشد. CME’s FedWatch ابزار 75 درصد احتمال توقف را نشان می دهد و 25 درصد باقی مانده انتظار افزایش 25 واحد پایه در جلسه 14 ژوئن را دارند.

مشاهده روزانه داده های بازار ارز دیجیتال. منبع: سکه 360

افزایش در بازارهای سهام نتوانست عملکرد مشابهی را در بیت کوین ایجاد کند.بیت کوین) و آلت کوین ها. با این حال، یک نکته مثبت جزئی این است که چندین ارز دیجیتال اصلی ریزش کرده اند و در تلاش برای شروع وضعیت هستند.

آیا خریداران می توانند حرکت را حفظ کنند و از سطوح مقاومت بالای سر مربوطه غلبه کنند؟ اگر این کار را انجام دهند، پنج ارز دیجیتال برتر که ممکن است پیشروی کنند کدامند؟

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در سه روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (27233 دلار) معامله شده است. این نشان می دهد که خریداران در حال خرید شیب نزدیک به 26500 دلار هستند.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

متحرک نمایی 20 روزه صاف شده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران قیمت را به بالای خط مقاومت الگوی کانال نزولی حرکت دهند، این تعادل به نفع خریداران متمایل خواهد شد. این ممکن است یک راهپیمایی به سمت شمال به سمت 31000 دلار آغاز کند.

اگر قیمت از خط مقاومت کاهش پیدا کند، نشان می دهد که ارز BTC/USDT ممکن است مدت بیشتری را در داخل کانال بگذراند. سطح بحرانی برای تماشای نزولی 25250 دلار است. شکستن و تثبیت شدن زیر این حمایت ممکن است فروش را تشدید کند و قیمت را به سمت 20000 دلار بکشد.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که فروشندگان از مقاومت فوری 27350 دلار محافظت می کنند. از جنبه نزولی، این ارز در کوتاه مدت پایین‌ترین سطح خود را تشکیل می‌دهد که نشان‌دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر است. این امر دورنمای یک صعود بالاتر از مقاومت بالای سر را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ارز ممکن است تا خط مقاومت کانال نزولی اوج بگیرد.

اگر فروشنده ها بخواهند دست برتر را به دست آورند، باید به سرعت قیمت را به زیر نزدیک‌ترین حمایت یعنی 26505 دلار کاهش دهند. توقف بعدی در مسیر نزولی می تواند 26360 دلار و سپس 25800 دلار باشد.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو (ADA) بارها در خط روند صعودی حمایت پیدا کرده است، اما خریداران نتوانسته اند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.38 دلار) بگذارند.

نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

به احتمال زیاد طی چند روز آینده، شکست از این محدوده معاملاتی رخ خواهد داد. اگر خریداران قیمت را بالاتر از SMA 50 روزه نگه دارند، مسیر صعود احتمالی را تا 0.42 دلار و سپس به 0.44 دلار باز می کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از SMA 50 روزه کاهش پیدا کند و به زیر خط روند صعودی نزول کند، شروع یک اصلاح عمیق تر را نشان می دهد. سپس ارز ADA/USDT می تواند تا سطح حمایت قوی در 0.30 دلار ریزش کند.

نمودار 4 ساعته ADA/USDT. منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که سطح 0.38 دلار به عنوان یک مقاومت قوی عمل می کند. با این حال، افزایش میانگین متحرک و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که خریداران قدرت بیشتر را دارند. اگر خریداران قیمت را به بالای 0.38 دلار برسانند، این ارز می تواند تا 0.40 دلار و پس از آن به 0.42 دلار صعود کند.

اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و به زیر 50-SMA برسد، نشان می دهد که فروشندگان در کوتاه مدت کنترل را در دست گرفته اند. سپس ممکن است ارز به 0.36 دلار و بعداً به 0.35 دلار ریزش کند.

تحلیل کمی قیمت

پس از چند روز ماندن در زیر خط روند نزولی، کوانت (QNTخریداران به خرید خود ادامه دادند و قیمت را به بالاتر از میانگین های متحرک در 29 می رساندند که نشان دهنده تغییر روند بالقوه است.

نمودار روزانه QNT/USDT. منبع: TradingView

میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. در 120 دلار مانعی وجود دارد، اما اگر خریداران بر آن غلبه کنند، ارز QNT/USDT می تواند به 128 دلار و متعاقباً به 135 دلار افزایش پیدا کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به شدت از 120 دلار کاهش پیدا کند، فروشنده ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (110 دلار) کاهش دهند. این سطح مهم باقی می ماند که باید مراقب آن بود زیرا شکستن زیر آن نشان می دهد که فروشندگان دوباره کنترل شده اند.

نمودار 4 ساعته QNT/USDT. منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت در محدوده معاملاتی بین 114.50 تا 120 دلار گیر کرده است. 20-EMA صاف است اما RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد حرکت صعودی باقی می ماند. اگر خریداران مقاومت را با 120 دلار عبور کنند، این ارز به احتمال زیاد مرحله بعدی حرکت صعودی را آغاز خواهد کرد.

برعکس، اگر قیمت کاهش پیدا کند و به زیر 114.50 دلار ریزش کند، نشان می‌دهد که فروشنده ها یک برتری جزئی دارند. ممکن است ارز به 110 دلار و بعداً به 102 دلار ریزش کند. هرچه ریزش عمیق تر باشد، زمان بیشتری برای از سرگیری بهبودی لازم است.

مربوط: نوسانات کم بازارهای ارزهای دیجیتال: نفرین یا فرصت؟

تحلیل قیمت توکن رندر

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال اصلی در حال تلاش برای شروع وضعیت در روند نزولی هستند، Render Token (RNDR) حرکت صعودی جدیدی را آغاز کرده است.

نمودار روزانه RNDR/USDT. منبع: TradingView

ارز RNDR/USDT در 31 می به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.48 دلار) رسید، اما خریداران با موفقیت از این سطح دفاع کردند. این یک احساس مثبت را نشان می دهد که معامله گران در حال خرید نزول به سطوح حمایت قوی هستند. این ارز توانست بالاترین قیمت 52 هفته اخیر یعنی 2.95 دلار را دوباره آزمایش کند. در صورت غلبه بر این مقاومت، ارز ممکن است تا 3.75 دلار افزایش پیدا کند.

اولین علامت ضعف، وقفه و تثبیت شدن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه خواهد بود. چنین حرکتی نشان دهنده رزرو سود تهاجمی توسط گاوهای نر کوتاه مدت خواهد بود. این ممکن است درها را برای کاهش احتمالی SMA 50 روزه (2.20 دلار) باز کند.

نمودار 4 ساعته RNDR/USDT. منبع: TradingView

میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد خریداران قدرت بیشتر را دارند. خریداران سعی خواهند کرد قیمت را بین 2.90 تا 2.95 دلار به بالای ناحیه مقاومت پیش رو ببرند. اگر آنها موفق شوند، این ارز ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که فروشنده ها در حال بازگشت هستند. شکست و تثبیت شدن به زیر 2.42 دلار نشان دهنده شروع حرکت نزولی به سمت 2.25 دلار است.

تحلیل قیمت Rocket Pool

Rocket Pool (RPL) طی چند روز گذشته در الگوی کانال صعودی معامله می‌شود. یک علامت مثبت در کوتاه مدت این است که خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نگه داشته اند. این نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش در صعود به خرید در کاهش قیمت است.

نمودار روزانه RPL/USDT. منبع: TradingView

ارز RPL/USDT در چند روز گذشته در محدوده محدود معامله شده است. این نشان می دهد که گسترش دامنه می تواند در اطراف باشد. اگر قیمت شکسته شود و به بالای 50.50 دلار بسته شود، شروع یک حرکت صعودی به خط مقاومت کانال را نشان می دهد. انتظار می رود فروشندگان با تمام توان از این سطح دفاع کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و از میانگین متحرک پایین بیاید، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل می شود. سپس این ارز می تواند به خط حمایت کانال ریزش کند.

نمودار 4 ساعته RPL/USDT. منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک حفظ می کنند اما نتوانسته اند مقاومت بالای 50.37 دلار را عبور کنند. این نشان می دهد که فروشندگان به فروش خود در صعود های کوچک ادامه می دهند.

اگر قیمت کاهش پیدا کند و به زیر 50-SMA برسد، نشان می دهد که خریداران تسلیم شده اند. سپس ممکن است ارز به خط حمایت نزدیک به 46 دلار ریزش کند.

برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالای 50.50 دلار برسانند و حفظ کنند، حرکت صعودی ممکن است افزایش پیدا کند و ارز به 53.50 دلار صعود کند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس