نگرانی سرمایه گذاران در مورد عقب ماندن سوشی از سایر آلتکوین ها

  • از زمانی که صرافی غیرمتمرکز (DEX) در شبکه کاوا مستقر شد، سوشی در برخی از آب های عمیق وجود داشته است.
  • نگرانی های پیرامون SUSHI در چند روز گذشته به طور خاص متوجه OBV کریپتو بود.
  • SUSHI نیز در حال حاضر در سبز است و پس از 3.53 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 1.29 دلار معامله می شود.

جامعه ارز دیجیتال توییتر نگران آلت‌کوین‌های عقب افتاده، به‌ویژه SushiSwap (SUSHI) بوده است.

از زمانی که صرافی غیرمتمرکز (DEX) در شبکه کاوا مستقر شد، سوشی در برخی از آب های عمیق بوده است. شبکه Kava به SushiSwap اجازه داد تا از مشوق های سیستم Cosmos بهره مند شود.

این مشارکت این فرصت را برای SushiSwap ایجاد کرد تا بخشی از برنامه Kava Rise باشد که قصد دارد قابلیت همکاری DeFi و Web3 را آسان‌تر کند.

متأسفانه، این پیشرفت به طور کامل نتوانست واکنش شدیدی را از سوی جامعه، به ویژه از سوی سوشی ایجاد کند.

نگرانی های پیرامون SUSHI در چند روز گذشته به طور خاص متوجه OBV کریپتو بود که کم رنگ بوده است و به این دلیل که به نظر می رسد SUSHI از سایر آلتکوین ها عقب است زیرا هنوز روند فوق العاده روزانه را شکسته است.

خوشبختانه، به نظر می رسد همه چیز به دنبال سوشی است. در حال حاضر، SUSHI 145 امین ارز دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار است CoinMarketCap.

سوشی / TetherUS 1D
SUSHI / TetherUS 1D (منبع: TradingView)

SUSHI نیز در حال حاضر در سبز است و پس از 3.53 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته و پس از رسیدن به بالاترین سطح 1.33 دلار در مدت زمان مشابه، با قیمت 1.29 دلار معامله می شود. این قیمت حدود 0.0000601 BTC و 0.001048 ETH ترجمه می شود. کریپتو نیز در هفت روز گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

موضوع حجم SUSHI نیز در روز گذشته مورد بررسی قرار گرفته است زیرا حجم معاملات 24 ساعته کریپتو در حال حاضر به 82,999,138 دلار رسیده است که نسبت به روز قبل 9.79 درصد افزایش داشته است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر