هند با صندوق بین المللی پول در مورد مقاله مشاوره ارزهای دیجیتال همکاری می کند

سندی که می تواند چارچوبی ملی برای دارایی های دیجیتال تعریف کند، تقریبا آماده است.

وزارت امور اقتصادی هند در حال نهایی کردن یک مقاله مشاوره در مورد ارزهای دیجیتال است که پس از آن به دولت فدرال تحویل داده خواهد شد. اجرای این سند می تواند کشور 14 میلیارد نفری را به اجماع نظارتی بین المللی در مورد دارایی های دیجیتال نزدیک کند.

آجی ست، وزیر امور اقتصادی، روز دوشنبه، 30 می، طی رویدادی به میزبانی وزارت کار و اشتغال آشکار کرد که دپارتمان او در حال تکمیل کار بر روی مقاله مشاوره است که موضع کشور را در مورد ارزهای دیجیتال مشخص می کند.

این سند با همکاری سهامداران صنعت، صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی تهیه شده است. ست تصریح کرد که این مقاله تعهد هند به “نوعی مقررات جهانی” را تقویت می کند:

دارایی‌های دیجیتال، هر راهی که می‌خواهیم با آن دارایی‌ها برخورد کنیم، باید چارچوب وسیعی وجود داشته باشد که همه اقتصادها باید در کنار هم باشند.»

این مقام مسئول در پاسخ به سوال در مورد ممنوعیت قطعی احتمالی، اذعان کرد که هرگونه ممنوعیت در سطح ملی به تنهایی کار نخواهد کرد:

هر کاری که می کنیم، حتی اگر به شکل افراطی برویم، کشورهایی که منع را انتخاب کرده اند، نمی توانند موفق شوند مگر اینکه یک اجماع جهانی وجود داشته باشد.»

مربوط: موضع “بلاک چین نه ارز دیجیتال” دولت هند عدم درک را برجسته می کند

در سال‌های اخیر، هند موضع نسبتاً ستیزه‌جویانه‌ای را در مورد ارزهای دیجیتال نشان داده است. در سال 2017، بانک مرکزی هند (RBI) و وزارت دارایی، ارزهای دیجیتال را مقایسه کردند. به طرح های پونزی و هرگونه عملیات با آنها را برای بانک های تجاری و وام دهندگان ممنوع کرد.

در سال 2022، مدت ها پس از لغو رسمی ممنوعیت، RBI در مورد تهدید “دلار شدن” هشدار داد. که کریپتو ایجاد می کنددر حالی که نخست وزیر نارندرا مودی در سخنرانی مجازی اخیر خود در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، ارز دیجیتال را نام برد. یک چالش جهانی که مستلزم “اقدام جمعی و هماهنگ” از سوی تمامی نهادهای ملی و بین المللی است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس