سنگاپور برای کشف توکن سازی دارایی های دیجیتال در زنجیره های عمومی

در این پروژه، MAS برنامه های DeFi را در بازارهای تامین مالی عمده فروشی با ایجاد یک مخزن نقدینگی از اوراق و سپرده های توکن شده بررسی می کند.

مرجع پولی سنگاپور (MAS) پروژه گاردین را راه اندازی کرده است، یک آزمایش دارایی های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین که از توکن سازی استفاده می کند. این پروژه شامل مؤسسات مالی تنظیم‌شده می‌شود که به‌عنوان «لنگرهای اعتماد» عمل می‌کنند، با یک آزمایشی شامل JP Morgan، DBS Bank و Marketnode، سرمایه‌گذاری مشترک SGX برای اوراق قرضه.

ابتکار Project Guardian که در روز سه‌شنبه در جریان نشست Asia Tech x سنگاپور اعلام شد، توسط معاون نخست‌وزیر و وزیر هماهنگ کننده سیاست‌های اقتصادی، هنگ سویی کیت رهبری شد. MAS را خواهد دید کاوش برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بازارهای تامین مالی عمده فروشی با ایجاد یک مجموعه نقدینگی از اوراق قرضه و سپرده های توکن شده برای اجرای وام و وام در یک شبکه عمومی مبتنی بر بلاک چین.

به گفته دکتر Sopnendu Mohanty، مدیر ارشد فناوری MAS، درس‌های Project Guardian به عنوان مبنایی برای اطلاع‌رسانی به بازارهای سیاست در مورد ریل‌های محافظ نظارتی که برای استفاده از DeFi لازم هستند و در عین حال خطرات آن را کاهش می‌دهند، عمل می‌کند.

هر دو DBS و JPMorgan تجربه توسعه دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین در عملیات بانکی عمده فروشی خود را دارند. سال گذشته، DBS یک اوراق قرضه دیجیتالی 11 میلیون دلاری را در یک عرضه توکن امنیتی (STO) راه اندازی کرد. از زمان آغاز به کار خود در سال 2020، شبکه دارایی دیجیتال اونیکس JPMorgan بیش از 300 میلیارد دلار تراکنش انجام داده است.

مربوط: هدف سنگاپور ساده‌سازی اختیارات ناظر مالی بر شرکت‌های ارز دیجیتال است

بانک دی‌بی‌اس چندین سال است که در صنعت ارزهای دیجیتال فعال بوده و بانک خود را تأسیس کرده است صرافی کریپتو درجه سازمانی در دسامبر 2020. این شرکت به تدریج در حال افزایش دامنه خدمات دارایی دیجیتال پشتیبانی شده در بورس است. راه حل اعتماد ارز دیجیتال اولین نمایش در می 2021.

MAS رهبری را در بررسی آینده امور مالی با پروتکل های DeFi بر عهده گرفته است و به یکی از معدود تنظیم کننده های اصلی تبدیل شده است که این کار را انجام می دهد. اگر موفق شود، ممکن است به سنگاپور کمک کند تا موقعیت خود را به عنوان یک مرکز مالی جهانی تثبیت کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس