هند-مالیات

  • وزارت دارایی هند یک درصد مالیات بر تمام نقل و انتقالات دارایی های بالاتر از اندازه معین را اعلام کرد.
  • این مالیات ها از اول جولای 2022 اعمال می شود، اما بازار در حال حاضر در هراس است.
  • 30 درصد مالیات ثابت بر درآمد ارز دیجیتال و سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال نیز اعلام شده است.

از آنجایی که وزارت دارایی هند یک درصد کسر مالیات در مبدأ (TDS) برای تمام نقل و انتقالات دارایی را اعلام کرد، بازار کریپتو در حال حاضر برای یک وضعیت هرج و مرج آماده می شود. در این اطلاعیه آمده است که اعمال مالیات از اول تیرماه سال جاری آغاز می شود.

وزارت دارایی همچنین 30 درصد مالیات ثابت بر سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال و درآمد ارزهای دیجیتال را اعلام کرد. این خبر در سخنرانی بودجه وزیر دارایی بیان شد. دولت همچنین تصریح کرده است که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند زیان‌های یک معامله را در مقابل سود سایرین جبران کنند.

با اعمال قوانین جدید، خریدار دارایی های دیجیتال، ارزهای ارز دیجیتال شده به عنوان مثال، اگر تراکنش از 10000 روپیه بیشتر شود، باید 1٪ TDS را از طرف فروشنده کسر کند. همچنین در صورتی که تراکنش ها جزئی باشند اما تعداد آنها از 50000 روپیه بیشتر باشد که برابر با 661.79 دلار است، مالیات نیز دریافت می شود.

وکلا، ارز دیجیتال مدیران اجرایی و تحلیلگران مالیاتی هشدار می‌دهند که مالیات‌ها، نقدینگی را از بازار خارج می‌کنند و باعث بالا رفتن نسبت معاملات می‌شوند.

این در حالی است که برخی واکنش ها به این خبر منفی و ناپسند بود. Nischal Shetty، مدیر اجرایی WazirX، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال هند، TDS 1% را “بدترین سناریو برای صنعت” نامید.

در حالی که منهار گرگرات، مدیر اجرایی سیاست گذاری در صرافی ارز دیجیتال CoinDCX، گفت:

نقدینگی در بازارها باقی نخواهد ماند. معاملاتی که توسط خریداران انجام می شود به اندازه امروز کارآمدی انجام نمی دهند و چنین ناکارآمدی در نهایت کل اکوسیستم را کاهش می دهد.

از سال 2020، زمانی که دیوان عالی بخشنامه بانک مرکزی را پس گرفت که تجارت های تحت نظارت را از همکاری با شرکت های دارای دارایی دیجیتال منع می کرد، هند در خلاء نظارتی گیر کرده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر