پرزیدنت بایدن نامزدهای CFTC را به سنا می فرستد

با اضافه شدن اسامی کارولین فام و سامر مرسینگر که برای تایید به سنا فرستاده شد، رئیس جمهور ایالات متحده این فرصت را دارد که رهبری CFTC را به طور کامل تغییر دهد.

کاخ سفید رسما نامزدهای جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را برای پر کردن دو کرسی در کمیسیون معاملات آتی کالا با کناره گیری آتی کمیسر دیگری ارائه کرده است.

در اطلاعیه روز جمعه، کاخ سفید گفت نام مدیر عامل سیتی کارولین فام و سامر مرسینگر را برای تایید به سنا فرستاده بود. مرسینگر قبلاً به عنوان رئیس دفتر کمیسر داون استامپ – که انتظار می‌رود امسال آژانس را ترک کند – و همچنین مدیر دفتر امور قانونگذاری و بین‌دولتی کار می‌کرد. او و فام به ترتیب به جای کمیسر تازه جدا شده دن برکوویتز که دوره او در آوریل 2023 منقضی می‌شود و دوره استامپ که در آوریل 2027 به پایان می‌رسد، خواهند نشست.

نامزدهای CFTC در همان هفته ای انجام شد که کاخ سفید رسما اعلام کرد نامزدهای جروم پاول را فرستاد و لائل برینارد به سنا می روند تا قبل از خدمت به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس بعدی فدرال رزرو منتظر تایید باشند. تایید سنا به پاول و برینارد اجازه می دهد تا به عنوان دو تن از رهبران ارشد فدرال رزرو تا سال 2026 فعالیت کنند. رئیس جمهور بایدن همچنین نام کریستی گلداسمیت رومرو و کریستین جانسون را برای باقی مانده کرسی های خالی CFTC در روز سه شنبه ارائه کرد.

با نامزدی چهار کمیسیونر CFTC – مشروط به تایید قانونگذاران ایالات متحده – پس از تغییر در رهبری، دیگر هیچ جای خالی در آژانس در سال 2022 وجود نخواهد داشت. برکوویتز در سپتامبر اعلام کرد که چنین است برنامه ریزی برای ترک CFTC در 15 اکتبر برای پیوستن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار به عنوان مشاور عمومی، و سنا نامزدی رستین بهنام را تایید کرد به ریاست CFTC در ماه دسامبر.

در حال حاضر، حزب دموکرات تحت رهبری جو بایدن، 50 کرسی از 100 کرسی سنا را در اختیار دارد و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور می‌تواند در صورت نیاز به عنوان یک تساوی‌شکن عمل کند. برای تایید گزینه های CFTC رئیس جمهور به رای اکثریت ساده نیاز است.

در حالی که کاخ سفید چهار نام را برای کمیسیونرهای CFTC اعلام کرده است، هنوز نامزدهای رسمی برای پر کردن پست های خالی آینده در فدرال رزرو را معرفی نکرده است. عضو هیئت مدیره راندال کوارلز از سمت خود استعفا داد از پایان دسامبر 2021 لازم الاجرا شد، در حالی که انتظار می رود ریچارد کلاریدا، معاون کنونی، تا فوریه 2022 این سمت را ترک کند. گزارش چهارشنبه از واشنگتن پست رئیس جمهور آمریکا را پیشنهاد کرد در نظر دارد سارا بلوم راسکین، استاد حقوق دانشگاه دوک، علاوه بر اقتصاددانان لیزا کوک و فیلیپ جفرسون، به گروه هفت فرمانداری که در فدرال رزرو خدمت می کنند بپیوندد.

مربوط: اکنون یا هرگز – ایالات متحده باید خود را برای ارز دیجیتال آماده کند

همچنین ممکن است فرصتی برای بایدن به وجود بیاید تا رهبری آژانس دولتی دیگری که مسئول تنظیم دارایی های دیجیتال در ایالات متحده است، یعنی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، را تغییر دهد. انتظار می‌رود الاد رویزمن، کمیسر SEC تا پایان ژانویه این آژانس را ترک کند و دوره ریاست کمیسیونر آلیسون لی در ژوئن به پایان برسد. برخی از کارشناسان خاطرنشان کرده‌اند که قرار دادن کارشناسان مالی مختلف در این سه سازمان بزرگ دولتی ایالات متحده می‌تواند بر سیاست‌های مرتبط با کریپتو تأثیر بگذارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس