پروتکل لنگر پس از افت 70 درصدی تنها در دو ماه به شدت بازگشت – آینده ANC چیست؟

ارزش کل قفل شده در استخرهای نقدینگی پروتکل لنگر در اوایل این هفته به بالاترین حد خود رسید.

پروتکل لنگر (ANC) پس از سقوط بیش از 70 درصدی در دو ماه گذشته، در ماه می امسال به شکل صعودی خود بازگشت.

ریسک عقب نشینی پیش رو

قیمت ANC بین 1 تا 6 می کمی بیش از 42.50 درصد افزایش یافت و به 2.26 دلار رسید که بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر است. با این وجود، این توکن در تاریخ 6 و 7 می پس از برخورد به آنچه که به نظر می رسد یک تلاقی مقاومت باشد، با فروش مواجه شد.

این متشکل از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50 روزه؛ موج قرمز) و خط فیب 0.786 نمودار اصلاحی فیبوناچی است که از پایین‌ترین نرخ نوسانی 1.32 دلار به اوج نوسانی 5.82 دلاری ترسیم شده است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. .

نمودار قیمت روزانه ANC/USD. منبع: TradingView

یک حرکت عقب نشینی ادامه دار دیده می شود قیمت ANC سقوط به سمت حمایت خط روند رو به رشد خود، همزمان با کف نزدیک به 1.67 دلار که قبل از افزایش قیمت 175 درصدی بین 20 فوریه و 5 مارس بود.

در همین حال، شکست قاطع به زیر خط روند، خطر سقوط ANC را به سمت خط 1.00 Fib نزدیک به 1.32 دلار، تقریبا 30 درصد کمتر از قیمت امروزی 1.92 دلار، خواهد داشت.

برعکس، روزانه ANC شاخص قدرت نسبی قرائت های (RSI) از زیر 30 (اشباع فروش) به حدود 50 در هفت روز گذشته افزایش یافت، که به نقاط قوت در بازار انکر اشاره دارد، مگر اینکه قرائت ها از 70، یعنی آستانه خرید بیش از حد، عبور کنند.

در نتیجه RSI مطلوب، توکن انکر پروتکل دارای این است پتانسیل برای شکستن بالاتر از تلاقی مقاومت در حدود 2.28 دلار، با هدف صعودی بعدی خود در کمین خط 0.618 Fib نزدیک به 3 دلار.

Anchor Protocol TVL رکورد بالایی را به ثبت رساند

بازگشت صعودی شدید در بازار پروتکل لنگر نیز با ادامه جریان ورودی سرمایه به استخرهای نقدینگی آن همزمان است.

به طور جزئی، ارزش کل قفل شده (TVL) در استخرهای پس انداز و استقراض انکر از 8.6 میلیارد دلار در ابتدای سال جاری به 16.48 میلیارد دلار در 7 می افزایش یافت – تقریباً 100٪ افزایش. با انجام این کار، ذخایر Anchor نیز در 5 می به رکورد 17.15 میلیارد دلاری رسید. داده های DeFi Llama نشان می دهد.

پروتکل لنگر TVL. منبع: DeFi Llama

کاربران همچنان به تعهد وجوه به پروتکل Anchor عمدتاً به دلیل بازده سالانه 19.5 درصدی آن ادامه دادند. این امر آن را به بزرگترین استخر نقدینگی در اکوسیستم بلاک چین Terra (LUNA) تبدیل کرده است.

مربوط: کریپتو Biz: دلیل واقعی که دارندگان کریپتو باید به فدرال رزرو اهمیت دهند، 28 آوریل تا 4 مه 2022

لنگر نیز دارد منبسط خدمات آن به بهمن (AVAX)، یک بلاک چین لایه پایه دیگر، و اکنون برنامه ها برای عملکرد در بالای Polkadot (نقطه) دفتر کل.

ANC یک نشانه حاکمیتی در اکوسیستم “بازار پول غیرمتمرکز” پروتکل لنگر است. همچنین درصدی از درآمد پروتکل را به دارندگان ارائه می دهد. بنابراین، گسترش Anchor Portocol به سایر اکوسیستم های بلاک چین نوید ایجاد تقاضای بیشتر برای ANC را می دهد.

علاوه بر این، پیشنهادهایی مانند ANC با رأی حذف شده، که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را برای یک دوره از پیش تعیین‌شده قفل کنند و در ازای حقوق رای بهتر و دریافت پاداش‌ها، می‌توانند تقاضای ANC را افزایش دهند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس