مدیر عامل آوا لبز بازیکنانی را محکوم کرده است که به هر پیشنهاد سکه یا توکن جدیدی وارد می‌شوند به این امید که صعود کنند.

پروژه قدیمی ارز دیجیتال در مقابل کلاهبرداری: مدیر عامل آوا لبز تفاوت های مهم را به اشتراک می گذارد


امین گون سیررخالق پروتکل اجماع Avalanche و مدیر عامل Avalanche Labs، معتقد است که یک روش بسیار ساده برای شناسایی یک پروژه ارز دیجیتال طولانی مدت وجود دارد.

در 7 فوریه، Sirer در یک گفتگوی کنار آتش با مدیر عملیات MarketAcross، Itai Elizur، در رویداد متمرکز بر سازنده Web3، Building Blocks 23، در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر بلاکچین و مقررات ارز دیجیتال بحث کرد.

در طول بحث، بنیانگذار Avalanche به نقش مهم «قدرت ماندن» در صنعت کریپتو اشاره کرد و بازیکنانی را محکوم کرد که از پروژه‌ای به پروژه دیگر می‌روند یا به «هر سکه جدید عرضه‌شده» می‌پرند، به این امید که رشد کنند. به گفته Sirer، تمایل به کسب سود سریع از ارزهای دیجیتال تنها فضا را به یک چیز وحشتناک تبدیل می کند و VC ها مقصر نیستند.

من به شما خواهم گفت که مقصر کیست. این ما هستیم،” سیرر اعلام کرد و از جامعه خواست تا از ابتکارات ارز دیجیتال قوی حمایت کنند و از پروژه های کلاهبرداری با طول عمر کوتاه اجتناب کنند. او سپس “آزمون بسیار ساده” خود را در مورد چگونگی شناسایی پروژه های طولانی مدت در ارز دیجیتال و دوری از کسانی که وعده های بزرگ می دهند و سپس ناپدید می شوند به اشتراک گذاشت.

امین گون سیرر، مؤسس و مدیر عامل آوا Labs (راست) با مدیر ارشد اجرایی MarketAcross Itai Elizur (چپ). منبع: کوین تلگراف

مدیر عامل آوا لبز گفت: «بنابراین به تیم پشت هر پروژه نگاه کنید، به قدرت ماندگاری آنها نگاه کنید. او بیان کرد:

اگر دفتر مرکزی پروژه‌ای در خارج از ایالات متحده باشد، می‌دانید که به نوعی باهاما کیمن و غیره، نوعی بهشت ​​مالیاتی، یا آستین، تگزاس و غیره است، آنها آنجا هستند تا امتیاز بفروشند و ناپدید شوند. آنها قدرت ماندگاری ندارند.»

سیرر استدلال کرد که شرکت‌های ارز دیجیتال مستقر در سیلیکون ولی احتمالاً «بازی فناوری خالص» را انجام می‌دهند. او خاطرنشان کرد: “آنها یک تسویه حساب فنی را انجام می دهند و سپس ناپدید می شوند.”

مدیر عامل آوا لبز ادامه داد که پروژه‌های ارز دیجیتال طولانی مدت به احتمال زیاد در نیویورک، “جایی که دارایی‌ها هستند” و با موسسات مالی ثبیت می‌شوند، بیشتر است. سیرر گفت: «این جایی است که ما باید برویم،» و تأکید کرد که برخی از افراد هستند که زندگی و حرفه خود را وقف می‌کنند تا همه چیز در ارز دیجیتال کار کند. او افزود: “البته VCها پروژه های کوتاه مدت را دوست دارند.”

مربوط: مجمع نیویورک لایحه پرداخت کریپتو برای جریمه ها، مالیات ها را معرفی می کند

علاوه بر این، سیرر بر اهمیت رشد همیشه فضا، حتی در بازار نزولی تاکید کرد. در واقع، من بازارهای نزولی را بیشتر دوست دارم. زمانی که همه منطقی تر هستند، ساختن بسیار سرگرم کننده تر است.

آخرین اظهارات Sirer ایده های جدیدی را در مورد دیدگاه مدیران اجرایی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال اضافه می کند. در سال 2020، سیرر استدلال کرد که بیش از 95 درصد از ارزهای دیجیتال چیزی جز کلاهبرداری نبودند. او همچنین از موارد استفاده از ابتکارات جدید کریپتو انتقاد کرد و اظهار داشت که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که روش پرداخت آنلاین همتا به همتا را ارائه کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر