با توجه به اطلاعات در Choise.com وب سایت، پس از انجام موفقیت آمیز دوره های فروش توکن، شرکت به مرحله TGE (رویداد تولید توکن) می رود. فهرست بندی توکن CHO در صرافی های پیشرو DEX برنامه ریزی شده است: UniSwap و Raydium. این شرکت این اطلاعات را تأیید کرد و تصریح کرد که این لیست در تاریخ 7 ژوئن اتفاق خواهد افتاد.

از ژانویه 2022 به بعد، چندین دور فروش تخصیص توکن CHO در لانچ پدهای Crypterium، SolRazr، OccamRazer و Bitbns با موفقیت به پایان رسید. در پایان ماه آوریل، تیم پروژه آخرین دور را به پایان رساند بسته بندی تخصیص CHO در توکن های NFT. در مجموع بیش از 1.6 میلیون دلار تخصیص خریداری شد به عنوان بخشی از فروش آزاد

Choise.com یک پروژه خارج از جعبه برای کاربران کریپتو است که تمام مزایای خدمات CeFi و DeFi (مالی متمرکز و غیرمتمرکز) را در یک سیستم MetaFi ترکیب می کند. این پروژه نوعی پل بین کاربران CeFi و DeFi ایجاد می‌کند که استفاده از محصولات جذاب DeFi را برای میلیون‌ها دارنده ارزهای دیجیتال تا حد زیادی ساده می‌کند و فرآیند را ساده و قابل اعتماد می‌کند.

این پروژه بر اساس راه حل های CeFi Crypterium و پروتکل DeFi Charism است که اساس زیرساخت MetaFi Choise.com را تشکیل می دهد. در نتیجه، کاربران می‌توانند به راحتی خرید کنند، برداشت کنند، ارزهای دیجیتال را مبادله کنند، از مزایای وام‌دهی ارز دیجیتال و بسیاری موارد دیگر لذت ببرند.

به گفته نمایندگان شرکت، مفهوم اکوسیستم MetaFi با واکنش مثبت کاربران مواجه شده است و علاقه به طور پیوسته در حال افزایش است. تقاضای فعلی به ما این امکان را می دهد که امیدوار باشیم که توکن CHO در آینده جایگاه شایسته ای در صرافی های پیشرو DEX و CEX بگیرد.

تیم Choise.com در حال حاضر پروژه های موفقی در زمینه خود دارد، از جمله کریپتریوم برنامه بانکداری کریپتو با بیش از 650000 مشتری در 170 کشور.

درباره Choise.com

Choise.com یک راه حل مبتکرانه ارز دیجیتال است که تمام مزایای خدمات CeFi و DeFi (مالی متمرکز و غیرمتمرکز) را در یک سیستم MetaFi ترکیب می کند. این پل بین پایگاه‌های کاربری CeFi و DeFi، قرار گرفتن کاربر در معرض محصولات DeFi را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کند و این فرآیند را آسان، قابل اعتماد و بی‌خطر می‌کند. در قلب Choise.com یک Charism اکوسیستم DeFi جدید، مجموعه‌ای از محصولات (کیف پول غیرقانونی، پل‌های زنجیره‌ای متقابل، سازنده تراکنش‌ها، مشتقات غیرمتمرکز و راه‌حل‌های دیگر) قرار دارد. این پروژه توسط تیم Crypterium که متشکل از 160+ متخصص با سابقه موفق با محصولات CeFi است آغاز شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر