قیمت XRP در 24 ساعت گذشته علیرغم رنج 6% افزایش یافته است رکود 28 درصدی در 16 آوریل. کریپتو توانست در 1 ماه مه بازگردد و با افزایش 12 درصدی روز به روز قوی تر شود.

XRP در هفته های آینده در مسیر بهبودی خود قرار دارد.

مطلب پیشنهادی | در یک نام چیست؟ فروش نام دامنه اتریوم 2300٪ افزایش یافت

 XRP’s expected jump would be at 30% in Q2 this year. (Image credit: Dreamstime.com)

ریپل (XRP) – پیشگام در صحنه رمزگذاری

XRP در کنار بیت کوین و اتریوم یکی از پیشتازان بازار کریپتوهای اولیه بود. این یکی از پیشگامان بازار اولیه ارزهای دیجیتال بود که در اوایل سال 2017 افزایش قیمت گسترده ای را تجربه کرد.

اخیراً کریپتو همراه با سایر ارزهای دیجیتال به دلیل مسائل سیاسی، زیست محیطی و مقرراتی دچار آشفتگی و رشد کند شده است.

این کاهش انتظار می رفت، اما وضعیت خوشحال کننده ای نیست، همانطور که برای معامله گران کریپتو در سراسر جهان است. با این حال، بر خلاف سایرین، به نظر می رسد XRP در حال بهبودی است و شتاب بیشتری به دست می آورد.

نبرد حقوقی Ripple-SEC

XRP در حال حاضر با قیمت 0.61 دلار پس از تجربه بالاترین قیمت 0.63 دلار در روز معامله می شود. به نظر می‌رسد که بازگشت صعودی آن به‌رغم شکست‌های ناشی از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده، توسط سرمایه‌گذاران و احساسات فنی مطلوب آغاز شده است.

ریپل به دلیل فروش غیرقانونی اوراق بهادار با استفاده از XRP توسط SEC شکایت کرد. با این وجود، به نظر می رسد که ریپل از این نبرد حقوقی در بازار سرمایه برنده است.

به نظر می‌رسد که شاخص قدرت نسبی (RSI) در XRP به حداکثر نقطه‌ای رسیده است که به عنوان فروش بیش از حد در نظر گرفته می‌شود که نشان می‌دهد فعالیت‌های فروش سنگین به نظر می‌رسد خود را خشک کرده است. با این سناریو، سرمایه‌گذاران معمولاً به فرصت‌های خرید نقطه ورود دیگر روی می‌آورند.

XRP total market cap at $29.76 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

RSI نوسانات یا حرکات فعلی قیمت بازار را اندازه گیری می کند تا تعیین کند که آیا یک سکه یا دارایی خاص بیش از حد فروخته شده یا بیش از حد خرید شده است.

شاخص تحلیل تکنیکال RSI با قرائت زیر 30 به این معنی است که دارایی بیش از حد فروخته شده است. به نظر می رسد که سرمایه گذاران حتی با وجود شکایت SEC نیز نگران نیستند.

مطلب پیشنهادی | SEC، ریپل با تمدید نبرد حقوقی تا سال 2023 موافقت کردند. XRP بار اصلی را تحمل می کند

حرکت با وجود نزاع حقوقی

ریپل در این منظر عمل می کند که در حال حاضر نبرد حقوقی را باخته است زیرا مدت زیادی است که کشیده شده است. با این وجود، ریپل بی آزار است.

در عوض، این شرکت مطمئن است که آنها برای پیشرفت در رشد به ویژه در خارج از ایالات متحده آماده شده اند. پرش مورد انتظار XRP در سه ماهه دوم امسال 30 درصد خواهد بود.

تمایل خرید فعلی به 0.58 دلار صعود کرد که در ژانویه امسال پشتیبانی خوبی را ارائه کرد و XRP را به بالای 50 درصد رساند. پشت سر هم XRP/USD در نمودارهای قیمت روزانه اکنون پشتیبانی قوی در حدود سطح 0.58 دلار را فراهم می کند.

این نشان دهنده یک خط روند پایین تر با الگوی یک مثلث نزولی است که در چند ماه آینده 0.18 دلار نزولی می شود.

به طور کلی، به نظر می رسد XRP از کشمکش حقوقی جاری با SEC سود برده است. به نوبه خود، XRP به یک دارایی سوداگرانه برای معامله گران تبدیل شده است.

Featured image from VOI, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر