NFT-2

فناوری غیرقابل تعویض به خودی خود یک انقلاب است، زیرا در بسیاری از صنایع تغییر ایجاد می کند. اگرچه بیشتر با دنیای هنر مرتبط است، اما تنها به آن محدود نمی شود. به هر حال، NFT ها بر سایر صنایع نیز تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، ناس ستاره پیشرو هیپ هاپ اخیراً حق امتیاز دو آهنگ خود را از طریق NFT واگذار کرد. چنین مورد استفاده خلاقانه ای ثابت می کند که NFT ها کاربردهای گسترده ای دارند. حال سوال این است که در اینجا در مورد کدام صنایع صحبت می کنیم؟

بخش هایی که فناوری غیرقابل تعویض در آنها حضور خود را احساس می کند شامل املاک، موسیقی، بازی، کالاهای مصرفی و لوکس و غیره است. برای مثال، املاک و مستغلات، صنعت بزرگی است که فناوری NFT در آن کاربرد خود را پیدا کرده است، که منجر به افزایش تقاضا برای پلتفرم‌های مالکیت کسری املاک مبتنی بر NFT می‌شود.

اکنون زمان تجارت دامنه فرا رسیده است، زیرا Cloudname که به زودی IDO را در PolkaBridge برگزار می کند، فناوری تغییر بازی را به این بازار رو به رشد می آورد. با توجه به اینکه بیش از 400 میلیون دامنه وجود دارد که منجر به ارزش اقتصادی بالقوه بیش از 200 میلیارد دلار می شود، فضای تجارت دامنه برای اختلال NFT به رهبری Cloudname در صندلی رانندگی آماده است. بنابراین، بیایید به آنچه که Cloudname به دنیای ارز دیجیتال ارائه می دهد نگاه کنیم.

تجربه تجارت دامنه سوپرشارژ

معامله گران دامنه، تا کنون، توسط فضای بلاک چین در حال ظهور نادیده گرفته شده اند. اگرچه ارائه‌دهندگان دامنه مبتنی بر بلاک چین در چند وقت اخیر وارد بازار شده‌اند، اما عمدتاً پایگاه کاربرانی را هدف قرار می‌دهند که به دنبال ثبت دامنه مبتنی بر بلاک برای فروش محصولات و خدمات خود به صورت ارز دیجیتال و پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال هستند. آنها هیچ ویژگی تخصصی برای پاسخگویی به نیازهای معامله گران دامنه ارائه نمی دهند، زیرا هیچ عملکرد تجاری در این پلتفرم ها وجود ندارد.

خوب، در شرف تغییر است، زیرا Cloudname قدرت فناوری بلاک چین را به تجارت دامنه می آورد و اساساً این فضا را فوق العاده می کند. این اولین پلتفرم تجاری دامنه یکتا در نوع خود است که هم فرصت های معاملاتی دامنه بلاک چین و هم سنتی را ارائه می دهد.

اگر صاحب دامنه ای هستید که می خواهید دامنه خود را از طریق Cloudname معامله کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام دامنه خود را از طریق پلتفرم به یک توکن ERC-20 تبدیل کنید و بلافاصله تجارت را شروع کنید.

ویژگی های Cloudname

Davide Vicini، مدیر عامل کلودنام، Cloudname را به عنوان “ترکیبی معاصر از نوآوری، دیجیتالی کردن و سرمایه گذاری که فرصت های دست نخورده ای را برای توده های علاقه مند به کاوش در دنیای تجارت دامنه به ارمغان می آورد” خلاصه می کند.

در Cloudname، معامله‌گران می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند توکن‌سازی، اجاره، روشی بصری و ساده برای ایجاد یک سبد شخصی، تشخیص روند، ردیاب قیمت زنده، و ردیاب داده‌ها و آمار بازار دسترسی داشته باشند.

توکن سازی و کسری

ویژگی توکن‌سازی Cloudname به معامله‌گران دامنه اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض برای دامنه‌های خود ایجاد کنند و برای انجام این کار تنها چند کلیک لازم است. با استفاده از این ویژگی، معامله گران می توانند از تقسیم بندی دامنه بهره مند شوند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

فرض کنید شما صاحب یک دامنه هستید، که طبق گفته شما، ارزش آن 50000 دلار است، زیرا دامنه مورد تقاضا است. فروش یکباره به قیمت 50000 دلار می تواند در ابتدا کمی دشوار باشد و یافتن خریدار ممکن است زمان زیادی را ببرد. اما با ویژگی توکن‌سازی Cloudname، می‌توانید 100 توکن 500 دلاری ایجاد کنید که فروش دامنه را آسان‌تر می‌کند. خریداران این توکن ها اکنون از هرگونه افزایش قیمت در آینده سود خواهند برد و از سرمایه گذاری خود سود خواهند برد.

اجاره

اگر فکر می کنید که نام دامنه شما صدها هزار دلار ارزش دارد و می خواهید برای مدت طولانی آن را حفظ کنید، از ویژگی اجاره Cloudname بهره مند خواهید شد. چنین پیشنهادی همچنین به نفع کاربرانی خواهد بود که می خواهند از دامنه های مورد تقاضا برای وب سایت های تجاری خود استفاده کنند. بنابراین، به طور کلی این یک وضعیت برد-برد برای هر دو است.

ردیاب زنده قیمت و آمار بازار

Cloudname ردیاب های مختلفی را برای کمک به کاربران خود ارائه می دهد تا در مورد دامنه های موجود برای فروش و قیمت آنها به روز باشند. برای انجام این کار، Cloudname بیش از 20 API را در پلتفرم خود ادغام کرده است. علاوه بر این، Cloudname همچنین داده ها و آمار مربوط به دامنه شما را نشان می دهد و پیش بینی هایی در مورد ارزش گذاری آن در طول زمان ارائه می دهد.

نمونه کارها شخصی

با Cloudname، می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های خود را در یک رابط کاربری ساده و بصری به طور فعال مدیریت کنید تا سبد دامنه خود را رشد دهید.

آوردن تجارت دامنه به جریان اصلی

تجارت دامنه، اگرچه سودآور است، اما به دلیل عوامل مختلفی که امروزه شامل کمبود ابزار و آموزش می شود، هنوز به بخشی از فضای سرمایه گذاری مالی اصلی تبدیل نشده است. با توجه به اینکه Cloudname مسئولیت ایجاد تغییر در صنعت را بر عهده گرفته است، ممکن است شاهد ورود کاربران بیشتر و بیشتری برای بهره مندی از این صنعت سرمایه گذاری جایگزین در حال ظهور باشیم. آیا می خواهید بخشی از این انقلاب شوید؟ شما می توانید در IDO آتی که Cloudname در PolkaBridge برگزار می کند، شرکت کنید. بنابراین، مراقب آن باشید.

سلب مسئولیت: CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاIDO NFT PolkaBridge

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر