پمپ و دامپ روزانه یک به‌روزرسانی روزانه در بازار کریپتو است که به شما اطلاعات مختصری از قیمت‌های مربوط به بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت‌کوین‌های پرطرفدار ارائه می‌کند.

خلاصه امروز:

  • بیت کوین در آخر هفته روز یادبود 30000 دلار بازپس گرفت
  • چگونه اتریوم می تواند سر خود را در برابر بیت کوین از دست بدهد
  • ماجرای کاردانو چیست؟

بیت کوین روز یادبود را به یاد ماندنی می کند

در تعطیلات روز یادبود ایالات متحده، گاو نر از کتاب‌های سفارش نازک و حجم کم استفاده کرد و قیمت هر BTC را در پایان به بیش از 31500 دلار رساند. قابل توجه است که شمع روزانه بالای قسمت بالایی بسته می شود باند بولینگر. گاوهای نر باید در 24 ساعت آینده با حجم زیاد ازدحام کنند یا در خطر عقب نشینی به حداقل SMA متوسط ​​در حدود 29766 دلار هستند.

Will bulls follow through? | Source: BTCUSD on TradingView.com

بسته شدن قوی بالای 32000 دلار می تواند منجر به ادامه رسیدن به اهداف بین 34000 تا 38000 دلار شود. امشب همچنین بسته شدن ماهانه BTCUSD است. بسته شدن بیش از 29000 دلار باید کریپتوکارنسی برتر را بسیار بالاتر از سطح پشتیبانی نگه دارد، در حالی که بسته شدن بالای 33000 دلار نشانه سالم‌تری برای بهبود بیشتر آینده خواهد بود.

مطالب مرتبط | عواقب LUNA: کل بازار کریپتو بیش از پنجشنبه سیاه فروش رفت

اتریوم از دست دادن سر (و شانه های خود) در برابر بیت کوین

در شکست LUNA به طور قابل توجهی به احساسات آلتکوین آسیب رسانده است. فروش و وحشت مرتبط، بسیاری از آلتکوین های برتر را بین 80 تا 90 درصد کاهش داد. اتریوم در مقایسه با سایر آلتکوین ها به خوبی حفظ شد و تنها 64 درصد سقوط کرد. بیت کوین در مجموع ۶۲ درصد سقوط کرد.

ETHBTC_2022-05-31_15-59-27

Ethereum could head down further against BTC | Source: ETHBTC on TradingView.com

عملکرد بلندمدت در جفت معاملاتی ETHBTC می‌تواند به زودی به نفع ارز دیجیتال برتر با تقویت تسلط BTC بیشتر شود. به نظر می رسد جفت معاملاتی ETHBTC نیز a را نشان می دهد سر و شانه الگوی در معرض خطر تایید و شکست بیشتر. هدف نزدیک به سطح 0.04 خواهد بود.

کاردانو در 48 ساعت 40 درصد افزایش می یابد، اما چرا؟

گرفتن چاقو هرگز یک استراتژی توصیه نمی شود، با این حال معامله گران در همه جا مرتباً توسط این تکنیک پرخطر وسوسه می شوند. دلیل آن این است که می تواند پاداش قابل توجهی برای درست کردن آن وجود داشته باشد. کاردانو به میزان قابل توجهی بیش از حد فروخته شده است و 87 درصد از بیش از 3 دلار به محدوده 30 سنت سقوط کرده است.

ADAUSD_2022-05-31_16-01-29

Was the R:R too good to pass up? | Source: ADAUSD on TradingView.com

از آنجایی که آلتکوین به شدت آسیب دید، اکنون نشان دهنده یک ریسک قوی در برابر تنظیم پاداش است. گاو نرهایی که آخرین بار شانس خود را در مسیر صعود از دست دادند، اگر آلتکوین مجدداً قیمت های تعیین شده در اواخر سال گذشته را بازبینی کند، می توانند 8 برابر دیگر را ببینند.

مطالب مرتبط | Hammer Time: سیگنال صعودی که می تواند بیت کوین را نجات دهد

اگرچه پاداش زیاد است، اما ریسک نیز بالاست. در طول بازار نزولی 2018، پس از سقوط 90٪، ADA سپس 78٪ دیگر سقوط کرد. در پنجشنبه سیاه، ADA به یک سنت رسید.

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر