پورتال پیشنهاد سهام را از طریق Republic راه اندازی می کند

  • پورتال استارت‌آپ DeFi تحت حمایت کوین‌بیس، عرضه سهام خود را از طریق Republic اعلام می‌کند.
  • فروش عمومی در 18 جولای آغاز شد و محدود به حدود 1900 سرمایه گذار است.
  • عرضه سهام Reg D از طریق Republic در حالی ارائه می شود که پورتال آماده راه اندازی شبکه آزمایشی خود در هفته های آینده است.

راه اندازی بیت کوین DeFi پورتال عرضه سهام Reg D خود را از طریق پلت فرم سرمایه گذاری چند دارایی اعلام می کند، جمهوری. فروش عمومی از 18 جولای آغاز شد.

این خبر به دنبال دریافت سرمایه‌گذاری پورتال از شرکت‌های برجسته مانند Coinbase، ArringtonXRP، OKEx و غیره است. علاوه بر این، این پلتفرم همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی را از سوی برخی بنیان‌گذاران و مدیران ارشد اتریوم، تتر و بیت‌کوین دات کام دریافت کرد.

سرمایه‌گذاران از سراسر جهان، از جمله ساکنان و شهروندان ایالات متحده، می‌توانند در فروش شرکت کنند و این گزینه را داشته باشند که خریدهای خود را از طریق فیات یا BTC، USDT، USDC یا ETH تامین کنند. تعداد سرمایه گذاران به حدود 1900 نفر محدود شده است.

عرضه سهام Reg D از طریق Republic در حالی است که پورتال آماده راه اندازی شبکه آزمایشی خود در هفته های آینده می شود. جمهوری می‌گوید که فرآیند بررسی آنها تنها 3 درصد از استارت‌آپ‌ها را برای جذب سرمایه در این پلتفرم تأیید می‌کند. عرضه سهام به توده‌ها امکان می‌دهد تا در پروژه‌ای جاه‌طلبانه که DeFi را در بالای بلاک چین بیت‌کوین ایجاد می‌کند، سرمایه‌گذاری کنند.

بنابراین، پورتال در حال ایجاد یک مقاوم در برابر سانسور است اکوسیستم دیفای که باعث می شود تجارت با مبادله های ناشناس و دانش صفر از طریق زنجیره متقابل Layer-2 DEX به حداقل رسیده باشد. علاوه بر این، نیاز به ضرب سکه های پیچیده شده (به عنوان مثال، wBTC، wETH) یا شرط بندی مخاطره آمیز با واسطه ها را از بین می برد.

مبادله اتمی همتا به همتا (P2P) که زیربنای پورتال است، غیرمتمرکزسازی را ارائه می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های لایه ۱ بومی را در میان بلاک‌چین‌های مختلف بدون تأخیر، وجوه مسدود شده یا بهره‌برداری معامله کنند.

فناوری لایه 2 و لایه 3 پورتال ساخت ارتباطات مقاوم در برابر سانسور، رسانه ها و اجرای یک کلیک مبادله زنجیره ای متقابل را در کنار گسترش عملکرد زنجیره ای متقابل بیت کوین ساده می کند.

با در دسترس قرار دادن مالکیت پورتال برای عموم، این تیم قصد دارد دسترسی به عملیات و سود آن را به توده ها گسترش دهد. علاوه بر این، پورتال قابلیت‌های بیت‌کوین را گسترش می‌دهد تا پایه‌ای قوی‌تر برای امور مالی مستقل ایجاد کند.

اریک مارتیندیل، مدیر عامل پورتال، نظر خود را در مورد آینده زیرساخت های مالی که به اعتقاد او بر پایه بیت کوین ساخته خواهد شد، بیان کرد. او اضافه کرد،

از آنجایی که معیارهای بیت کوین همچنان به بالاترین حد خود می رسد، پورتال مشتاق است تا این دور جدید از سرمایه گذاران را به دنبال پیشرفت زیرساخت های مبتنی بر بیت کوین و تمرکززدایی مداوم خدمات مالی سنتی وارد کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر