پولکادوت از انتظارات رشد در سه ماهه اول 2022 فراتر رفت

  • پولکادوت در سه ماهه اول 2022 از انتظارات رشد فراتر رفت.
  • چتربازهای پولکادوت در این دوره زمانی نقش مهمی ایفا کردند.
  • هنوز برنامه های بزرگی در سال 2023 در راه است.

Polkadot در طول سه ماهه اول سال 2022 تمام انتظارات را شکست زیرا خود را به عنوان یک شبکه بلاک چین اثبات سهام نامزد شده (NPoS) معرفی کرد که برای پشتیبانی از زنجیره های مختلف لایه 1 به هم پیوسته و خاص برنامه شناخته شده است. پاراچین ها.

اولین پاراچین در دسامبر 2021 راه اندازی شد. تا پایان سه ماهه اول 2022، پولکادوت در حال حاضر 13 پاراچین را راه اندازی کرده است که برنده 127.8 میلیون DOT اسلات پاراچین شده است که معادل 2.9 میلیارد دلار است که 11 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد.

قیمت DOT امروز در حدود 15.08 دلار با ارزش بازار تقریباً 16.7 میلیارد دلار، حجم معاملات 24 ساعته 475،816،941 دلار است. همچنین، طبق گفته Coingecko، در نوامبر 2021 با قیمت 54.9 دلار به بالاترین حد خود رسید.

در طول سه ماهه اول 2022، تغییر ارزش پولکادوت با تغییراتی در سایر اکوسیستم ها دنبال شد. LUNA با 18+ بیشترین افت، FTM با 38- درصد بیشترین افت را داشت و Polkadot سومین افت را با 19- درصد داشت.

از آنجایی که polkadot در حال پیشرفت عمده بود، تعداد آدرس‌های دارای DOT هر ماه در سال 2021 و سه ماهه اول 2022 افزایش می‌یابد.

هر زنجیره برای استفاده از چارچوب توسعه بلاک چین Parity Technologies طراحی شده است لایه، به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا اجزای خاصی را انتخاب کنند که متناسب با زنجیره برنامه خاص آنها باشد.

پولکادوت به کل اکوسیستم پاراچین ها اشاره کرد که به یک پلت فرم پایه واحد معروف به زنجیره رله متصل می شوند. پلتفرم پایه از عملکرد برنامه پشتیبانی نمی کند، اما در عوض تمام اعتبار سنجی ها را در خود جای داده و مسئولیت ایمن سازی، اداره و اتصال پاراچین ها را بر عهده دارد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر