NuCypher-NU-Price-Prediction

  • پیش بینی قیمت NU صعودی بین 2.05 تا 5.83 دلار است.
  • قیمت NU نیز ممکن است به زودی به 6 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی NU برای سال 2022 1.13 دلار است.

این NuCypher (NU) مقاله پیش‌بینی قیمت 2022 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای مهم را مشاهده خواهید کرد که ما هنگام ارائه NU خود در نظر گرفته‌ایم تحلیل قیمت و پیش بینی

صنعت کریپتو به رشد خود ادامه می دهد. زیاد پروژه های کریپتو به دنبال بهبود فناوری های خود برای ماندن در رقابت باشند. طی چند هفته گذشته، بازار کریپتو به نظر می رسد در حال تحکیم است. در حال حاضر، به نظر می رسد که صنعت کریپتو در نهایت ممکن است دوباره در حال رشد باشد.

آیا NU همان نوسان قیمت را تجربه خواهد کرد؟ ما به زودی در این مقاله تجزیه و تحلیل قیمت NU 2022 خواهیم فهمید. اما ابتدا، بیایید نگاهی به NU بیاندازیم.

NuCypher (NU) چیست؟

NuCypher یک سرویس ارز دیجیتال برای بلاک چین های عمومی است که رمزگذاری غیرمتمرکز، کنترل دسترسی و مدیریت مهم را ارائه می دهد. پلتفرم NuCypher از رمزگذاری سرتاسر و ذخیره سازی غیرمتمرکز داده در بلاک چین های عمومی پشتیبانی می کند.

با استفاده از رمزگذاری مجدد پروکسی (PRE)، NuCypher به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات خصوصی را در شبکه های اجماع عمومی به اشتراک بگذارند. با این فناوری رمزگشایی، NuCypher نسبت به پروژه‌های بلاک چین سنتی که از رمزگذاری مهم عمومی استفاده می‌کنند بسیار ایمن‌تر و امن‌تر است.

یک توکن بومی، NU، در شبکه NuCypher استفاده می شود. به شرکت‌کنندگان در شبکه برای انجام خدمات مدیریت مهم و دسترسی به عملیات تفویض اختیار/ابطال، توکن‌هایی پاداش داده می‌شود.

یک گره کارگر NuCypher نیز با استفاده از توکن‌های NU قرار می‌گیرد. در NuCypher، همه شرط بندی در صورت مشکوک شدن به مشکوک بودن به مخرب، جوایز به طور خودکار کاهش می یابد.

به عنوان بخشی از NuCypher DAO، NU نیز برای مشارکت در شبکه استفاده می شود قرارداد هوشمند ارتقاء و کنترل پارامترهای شبکه. در فرآیند اعتبار سنجی پیشنهادات DAO، دارندگان NU می توانند سکه های خود را نیز به اشتراک بگذارند.

حالا که در مورد NU روشن شدیم، فکر می کنید NU خواهد بود ارز دیجیتال سودمند در سال 2022? به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارهای این تحلیل قیمت NuCypher و NuCypher را ببینیم پیش بینی قیمت.

وضعیت فعلی بازار NuCypher (NU).

در زمان نگارش این تحلیل قیمت NuCypher، NU با 0.38 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 5,585,592 دلار معامله می شود. قیمت NU در 24 ساعت گذشته 0.16 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر، بالا صرافی های ارزهای دیجیتال برای NU هستند بایننس، OKEx، Huobi Global، مبادله ماندالا و بای بیت. حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی NU برای سال 2022 برویم.

تجزیه و تحلیل قیمت NuCypher (NU) 2022

در حال حاضر، NU جایگاه 178 را در CoinMarketCap دارد. اما آخرین ارتقاء، توسعه، و تغییرات در NU خواهد بود بلاک چین به ارز دیجیتال کمک می کند قیمت برای رسیدن به بالاتر؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش‌بینی قیمت NU برویم.

نمودار 1 روزه NU/USDT نشانگر کانال Keltner را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

کانال Keltner یک نشانگر تحلیل تکنیکال است که برای تعیین جهت روند با اندازه گیری نوسانات در بالا یا پایین کندل ها استفاده می شود. از سیگنال‌های کانال Keltner برای NU/USDT، می‌توانیم نتیجه بگیریم که قیمت NuCypher ممکن است در چند روز صعودی شود، زیرا قیمت تقریباً در نیمه دوم کانال از بالا شروع می‌شود. با این حال، در بلندمدت، قیمت ممکن است صعودی شود زیرا ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر از روند صعودی اخیر نزولی شده‌اند.

نمودار 1 روزه NU/USDT نشان دهنده شاخص قدرت نسبی (منبع: Tradingview)

شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت نسبی در میزان تغییرات اخیر قیمت را اندازه گیری می کند تا دارایی های بیش از حد فروش یا خرید بیش از حد را استنتاج کند. مقدار RSI نمودار 1Day 44.65 است. این نشان می‌دهد که NuCypher (NU) روند ضعیفی از خود نشان می‌دهد زیرا RSI آن بین 30 و 50 قرار دارد. اگر سرمایه‌گذاران خود را به سمت خریداران یا فروشندگان قرار دهند، این مقدار می‌تواند باعث یک روند صعودی یا نزولی شود.

از نمودار بالا، 200-MA بالاتر از 100-MA است که به این معنی است که سرمایه گذاران بلند مدت سود خواهند برد. با این حال، از آنجایی که شکاف بین دو میانگین متحرک گسترده است و 100-MA به کندل اخیراً شکل گرفته برخورد نمی کند، قیمت سکه ممکن است به زودی افزایش یابد.

پیش بینی قیمت NuCypher (NU).

نمودار زیر نشان می دهد که NU در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. علاوه بر این، قیمت NU روند صعودی را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد، NU ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 2.05 دلاری خود پیشی بگیرد و حتی به 5.83 دلار، سیگنال صعودی 2022، بالاتر رود.

نمودار 1 روزه NU/USDT که سطوح مهم را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از طرف دیگر، اگر سرمایه‌گذاران علیه کریپتو مخالفت کنند، خرس‌ها می‌توانند قدرت را در دست بگیرند و NU را از موقعیت روند صعودی خود دور کنند. به عبارت ساده تر، قیمت NU ممکن است به تقریباً 1.13 دلار کاهش یابد که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت NuCypher (NU) ما در سال 2022 صعودی است. امکان دستیابی به ارتفاعات جدید بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش‌بینی قیمت NuCypher (NU) 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، NuCypher تا پایان سال 2022 به 5.83 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 3.05 دلار را نشان خواهد داد. کاهشی در این افزایش وجود خواهد داشت، اما کاهش عمده ای در قیمت ها پیش بینی نمی شود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 6 دلار می رسد، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

پیش‌بینی قیمت NuCypher (NU) 2023

اگر NU سطح پشتیبانی را در حدود 200-MA نگه دارد، میانگین متحرک بلندمدت 200 روز، خریداران زمان و ثبات کافی برای ایجاد ماموریت حمله بعدی در سطح حیاتی 10 دلار خواهند داشت و باعث می‌شود که آن را کاهش ندهد، بلکه به طور مداوم بازی کند. .

پیش‌بینی قیمت NuCypher (NU) 2024

با توجه به آخرین ارتقاها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت NuCypher و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم، سرمایه گذاران NU می توانند انتظار مشارکت و ادغام های زیادی را در حدود سال 2024 داشته باشند. بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 15 دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت NuCypher (NU) 2025

در چهار سال آینده، قیمت NU می تواند تا 25 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای NU چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که NU طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در چهار سال آینده دارد.

پیش‌بینی قیمت NuCypher (NU) 2026

در پنج سال آینده، قیمت NU می تواند تا 40 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای NU چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که NU طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه

NuCypher آینده درخشانی در سال 2022 پیش رو دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم NU و همچنین در بازار کلی ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن NU به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش بینی قیمت NU صعودی در سال 2022 5.83 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که NU یک است، حتی ممکن است به 6 دلار برسد سرمایه گذاری خوب در سال 2022، همراه با ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

NU چیست؟

NuCypher یک سرویس ارز دیجیتال برای بلاک چین های عمومی است که رمزگذاری غیرمتمرکز، کنترل دسترسی و مدیریت مهم را ارائه می دهد. توکن اصلی شبکه NuCypher NU است.

چگونه توکن های NU بخریم؟

کاربران می توانند توکن های NU را با خرید آنها از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance، Mandala Exchange، OKEx، Huobi Global و Bybit دریافت کنند.

آیا NU از ATH فعلی خود پیشی خواهد گرفت؟

NU یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، NU امکان بالایی برای رسیدن به ارتفاعات جدید در سال جاری دارد.

آیا NU به زودی به 6 دلار می رسد؟

بله، این احتمال وجود دارد که NU طبق روند صعودی فعلی در آینده نزدیک به 6 دلار برسد.

قیمت NuCypher تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

قیمت NuCypher (NU) ممکن است تا سال 2022 به 5.83 دلار برسد.

قیمت NuCypher تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

قیمت NuCypher (NU) ممکن است تا سال 2023 به 10 دلار برسد.

قیمت NuCypher تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

قیمت NuCypher (NU) ممکن است تا سال 2024 به 15 دلار برسد.

قیمت NuCypher تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

قیمت NuCypher (NU) ممکن است تا سال 2025 به 25 دلار برسد.

قیمت NuCypher تا سال 2026 چقدر خواهد بود؟

قیمت NuCypher (NU) ممکن است تا سال 2026 به 40 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر