مطابق با بلاک چین وو، شبکه TRON طی 30 روز گذشته شاهد افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) خود بوده است. به نظر می رسد این افزایش مربوط به راه اندازی استیبل کوین الگوریتمی بومی USDD این شبکه باشد.

مطالب مرتبط | CTO Tether می گوید، USDT-Dollar در میان بحران های استیبل کوین قوی باقی می ماند

همانطور که یک ماه پیش توسط NewsBTC گزارش شد، جاستین سان، بنیانگذار TRON، استقرار USDD را برای 5 می 2022 اعلام کرد. این دارایی دیجیتالی مشابه پروتکل لنگر شبکه LUNA CLASSIC عمل می کند. USDD به کاربران اجازه می دهد تا 30٪ بازدهی درصدی سالانه (APY) را برای قرار دادن آن در پلت فرم JustLend کسب کنند.

TRON استیبل کوین الگوی خود را راه اندازی کرد تا از محبوبیت این محصول بهره ببرد. با این حال، ماه می شاهد یک LUNA-UST عظیم (الگو پایدار کوین Terra Classic) بوده است که صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است.

به نظر می رسد سقوط قیمت LUNA و UST کاهش یافته تأثیر کمی بر ترون داشته باشد. داده های DeFi Llama از افزایش TVL پشتیبانی می کند.

این رقم تنها در هفته گذشته با افزایش 14 درصدی به 6 میلیارد دلار می رسد. TVL TRON فراتر از Polygon، Avalanche، Solana و Fantom رشد کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، این معیار می تواند از TVL در زنجیره هوشمند بایننس که در حال حاضر تقریباً 9 میلیارد دلار است، پیشی بگیرد.

اطلاعات بیشتر ارائه شده توسط DeFi Llama نشان می دهد که JustLend پروتکل با درصد TVL است. این پلتفرم 2.8 میلیارد دلار در TVL ثبت می کند و پس از آن JustStables 1.4 میلیارد دلار قرار دارد.

به نظر می رسد در مدت زمان کوتاهی، JustLend و استیبل کوین algo اکوسیستم TRON را تصاحب کرده و آن را به 3 برتر TVL در بخش DeFi رساندند. به نظر می رسد این نشان می دهد که با وجود رویدادهای شبکه Terra Classic، algo stablecoin هنوز در فضای ارز دیجیتال بسیار محبوب است.

منبع: DeFi Llama

آیا USDD TRON می تواند پس از رویدادهای Terra Classic زنده بماند

هفته گذشته، یک تحلیلگر با نام مستعار، USDD و اکوسیستم TRON را بررسی کرد تا مشخص کند که آیا دارایی دیجیتال جدید می تواند شرایط فعلی بازار را تحمل کند یا خیر. این تحلیلگر به فروپاشی شبکه قدیمی Terra Classic و پیامدهای آن برای استیبل کوین های همه الگوریتم اشاره کرد.

با این حال، تحلیلگر معتقد است USDD و شبکه آن در وضعیت متفاوتی قرار دارند. تحلیلگر ادعا می کند که در حال حاضر، استیبل کوین مبتنی بر TRON، عمدتاً توسط افراد داخلی پشتیبانی می شود.

بنابراین، می‌تواند فضایی برای خرده‌فروشی و سایر طبقات سرمایه‌گذار برای پذیرش USDD وجود داشته باشد. این می تواند به نفع TRX و اکوسیستم آن باشد، همانطور که اخیراً به نظر می رسد. این تحلیلگر گفت:

(USDD) این در مراحل نسبتاً اولیه خود است و فقط افراد خودی وارد آن می شوند. جایی برای ورود دیربازها و در نهایت حتی خرده فروشان وجود دارد، قبل از اینکه خطرات مشابه لونا را داشته باشد. زمان بندی همه چیز در صندلی های موسیقی است. USDD mcap تنها در 2.5٪ از اوج UST است.

علاوه بر این، تحلیلگر معتقد است که USDD دقیقاً مانند UST عمل نمی کند، بلکه «در واقع بیشتر شبیه Maker» با مکانیزم وثیقه متفاوت اما با فشار خرید برای TRX است. آلت کوین در مقایسه با سایر دارایی ها عملکرد خوبی داشته است.

مطالب مرتبط | TRON به Stablecoin Wars می پیوندد و USDD را با 30٪ APY راه اندازی می کند، در اینجا چه زمانی است

TRX با حرکت جانبی در 24 ساعت با 0.08 دلار معامله می شود. علیرغم کاهش قیمت در ارزهای دیجیتال بزرگتر، TRX توانسته است در پشت استیبل کوین الگوریتمی خود رشد کند.

TRON TRX TRXUSDT
TRX با جهش های بزرگ در قیمت خود از زمان راه اندازی استیبل کوین USDD خود در نمودار 4 ساعته. منبع: TRXUSDT Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر