اتریوم در حال پیشرفت برای انتقال خود از اجماع اثبات کار (PoW) به الگوریتم اجماع اثبات سهام است. در رویدادی به نام “ادغام”، شبکه فعلی و برنامه غیرمتمرکز آن در شبکه دوم شروع به کار خواهند کرد.

مطالب مرتبط | تحلیلگر به احتمال زیاد قاتلان اتریوم برای افزایش سولانا و AVAX اشاره می کند

تیم بیکو، توسعه دهنده Core ETH اخیراً اعلام کرد راه‌اندازی موفقیت‌آمیز یک Beacon Chain یا یک شبکه اصلی PoS برای طولانی‌ترین شبکه آزمایشی PoW “Ropsten” آن. این به توسعه دهندگان در راه اندازی “ادغام” در این شبکه آزمایشی کمک می کند. این رویداد برای 8 ژوئن تعیین شده استهفتم.

در صورت موفقیت، اتریوم و توسعه دهندگان آن می توانند به طور پیوسته در ماه های آینده به سمت رویداد Merge شبکه اصلی حرکت کنند. همانطور که Beiko توضیح داد، زنجیره Ropsten Beacon قبل از اجرای توافقنامه PoS باید الزامات خاصی را برآورده کند:

برای اینکه The Merge اتفاق بیفتد، اکنون به دو چیز در Ropsten نیاز داریم. ابتدا، زنجیره بیکن آن باید ارتقاء Bellatrix را که برای 2 ژوئن برنامه ریزی شده است، فعال کند. سپس، یک مقدار دشواری کل PoW، ترمینال کل سختی (TTD) برای شروع انتقال انتخاب می شود.

از این نظر، Beiko از اعتبارسنجی گره ها خواست تا برای انتقال PoS آینده آماده شوند. این می‌تواند یکی از بزرگترین نقاط عطف «ادغام» در ماه‌های اخیر باشد و می‌تواند تجربه‌ای در مورد اینکه «گره پس از ادغام چگونه است» را به اعتبارسنجی‌ها ارائه دهد.

اعتبار سنجی گره های Beacon Chain برای فعال ماندن در شبکه Post Merge، مانند اجرای کلاینت های اجرایی، باید الزامات را برآورده کنند. اعتبار سنجی گره های PoW نیاز به اجرای یک کلاینت لایه اجماع دارند.

Beiko موارد زیر را در مورد آنچه که می تواند نگاهی اجمالی به پست اصلی اتریوم “The Merge” باشد اضافه کرد:

اعتبار سنجی پس از ادغام، هزینه های اولویت را از تراکنش ها دریافت می کند. برای دریافت آنها، باید یک آدرس “دریافت کننده هزینه” را با شروع اعتبارسنجی خود تنظیم کنید.

چه چیزی می تواند در اتریوم با ادغام تغییر کند

این شبکه آزمایشی هیچ پیامد مستقیمی برای دارندگان یا کاربران اتریوم نخواهد داشت. با این حال، استخراج کنندگان ETH Ropsten فعالیت خود را تحت لایه اجماع جدید متوقف خواهند کرد.

هنگامی که شبکه اصلی رویداد Merge خود را کامل کرد، استخراج‌کنندگان ETH نمی‌توانند به کار با این ارز دیجیتال ادامه دهند. این به طور بالقوه می تواند یک شوک کوتاه مدت به فضای کریپتو وارد کند.

ETH یکی از محبوب ترین ارزهای ارز دیجیتال شده و یکی از بهترین ها برای استخراج است. ادغام احتمالاً پر هیاهوترین رویداد در تاریخ این ارز دیجیتال است.

این ترکیب از مواد تشکیل دهنده، یک تغییر ناگهانی در سیستم، و یک رویداد بسیار مورد انتظار می تواند به ایجاد نوسانات در اطراف “ادغام” کمک کند. در بلندمدت، مهاجرت PoS می‌تواند یک کاتالیزور صعودی برای قیمت ETH باشد.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم 2 هزار دلار را آزمایش می کند، چرا ETH می تواند رالی را افزایش دهد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم با 1900 دلار با 3 درصد سود در 24 ساعت گذشته معامله می شود. با تسلط بیت کوین به بازار به دلیل افزایش عدم اطمینان در محیط کلان، ارز دیجیتال عقب مانده است.

ETH قبل از برخی افزایش های جزئی در نمودار 4 ساعته حرکت می کند. منبع: ETHUSD Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر