دارایی‌های کریپتو کاربردهای متفاوتی دارند، اما در پایان روز، عملکرد آن‌ها با قیمت معاملاتی، حجم و ارزش کل بازار ارزیابی می‌شود.

شاید این درسی باشد که به شبکه Polygon و ارز دیجیتال بومی آن MATIC یادآوری شد که پس از رسیدن به بالاترین حد خود در 10 ماه پیش، همچنان در حال کاهش است.

14هفتم بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار کوینگککو، تا لحظه نگارش این مقاله با قیمت 0.813 دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته 1.6 درصد کاهش داشته است اما همچنان در هفت روز گذشته 6.2 درصد افزایش دارد.

در حالی که هنوز با ATH 2.92 دلاری که کریپتو در 27 دسامبر 2021 به آن دست یافت، فاصله دارد، اما این دارایی از جمله دارایی هایی است که در بازار ارز دیجیتال برای پایان سال 2022 آماده می شود.

MATIC در ناحیه Dapps عملکرد خوبی دارد

اخیراً، Polygon گزارشی منتشر کرده است که ظاهراً حاوی یکی از دستاوردهای مهم شبکه برای سال 2022 است.

این مربوط به رشد بی سابقه از نظر تعداد برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) است که بر روی زنجیره Polygon ساخته شده اند، که در پایان این سال به علامت 53K رسید.rd سه ماهه امسال

این عدد سه برابر بیشتر از عددی است که Polygon در ماه مارس سال جاری ثبت کرد و 60 درصد از کل برای کل seco بیشتر است.nd ربع.

با توجه به اینکه Dapp ها اغلب در شبکه اتریوم ساخته می شوند، خالق ارز دیجیتال MATIC دلایل زیادی برای جشن گرفتن چنین موفقیتی دارد.

یکی از دلایل بالقوه این افزایش، همکاری اخیر Polygon با Starbucks، Robinhood و Nothing است.

کریپتو همچنان به مبارزه در میان نقطه عطف ادامه می دهد

در حالی که شبکه Polygon از موفقیت خود در عرصه Dapps لذت می برد، ارز دیجیتال آن بر اساس برخی معیارها در حال حاضر چندان خوب به نظر نمی رسد.

حجم معاملات 24 ساعته MATIC تا این لحظه پس از افت 6.86 درصدی، 271.58 میلیون دلار است. این ارز دیجیتال همچنین شاهد کاهش داده های گردش یک روزه خود است.

در 3 اکتبر، دارایی دیجیتال 117.36 میلیون عرضه در گردش را ثبت کرد. این تعداد در زمان انتشار به طور قابل توجهی کاهش یافت و به 869000 رسید.

آدرس‌های کریپتو نیز کاهش یافته است، از 2747 به 2407، اگرچه این کاهش به نظر ناچیز است.

به نظر می رسد که نگاتیو برای MATIC همچنان در حال انباشته شدن است، زیرا حجم اجتماعی آن نیز روندی نزولی دارد، که نشان می دهد جامعه ارزهای دیجیتال چندان مشتاق آینده این دارایی نیست.

این توکن در حال حاضر بر روی یک تسلط اجتماعی تقریباً ناچیز 0.023 درصد قرار دارد، چندین پله عقب تر از 1.589 درصدی که در 21 سپتامبر 2022 به دست آورد.

MATIC total market cap at $7.21 billion | Featured image from The Daily Hodl, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر