چگونه توییتر ارز دیجیتال می تواند تحت رهبری ماسک تغییر کند

ماسک در گذشته از تبلیغ دیدگاه خود برای توییتر خجالتی نبوده و آزادی بیان و حذف ربات‌های هرزنامه و حساب‌های جعلی را به‌عنوان نقاط مورد علاقه خود نشان می‌دهد.

ممنوعیت تغییر دل و شرایط خاصی که باید رعایت شودبه نظر می رسد خرید توییتر توسط ایلان ماسک انجام خواهد شد و این سوال را ایجاد می کند که آیا برخی یا همه تغییراتی که او در ابتدا برای این پلتفرم اشاره کرد به واقعیت تبدیل خواهند شد.

این پلتفرم یک ابزار ارتباطی و خبری محبوب برای علاقه مندان، کاربران و سرمایه گذاران ارز دیجیتال است به کلاهبرداران ارز دیجیتال اشاره کنید، با توجه به اینکه پلتفرم رسانه های اجتماعی روزانه تقریباً 120000 توییت در مورد #بیت کوین می بیند. با توجه به BitInfoCharts.

نگاهی به تفسیر اولیه ماسک در زمانی که او پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، می‌تواند تغییراتی را که او برای این پلتفرم متصور است روشن کند.

این شامل تمرکز بر آزادی بیان است، حذف ربات های اسپم، حساب های جعلی، عملکرد ویرایش و احتمالاً حتی پرداخت های ارز دیجیتال شده همگی بوده اند در نظر گرفته شده و در صورت انجام این توافق همچنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ربات های اسپم و حساب های جعلی

یکی از حوزه‌های بالقوه تمرکز در مورد ربات‌های اسپم ادعایی توییتر است.

ماسک در طی یک سخنرانی در TED در ونکوور در ماه آوریل گفت که اگر پیشنهاد او برای خرید توییتر موفقیت آمیز باشد، “اولویت اصلی” حذف ربات های اسپم و کلاهبرداری از این پلتفرم خواهد بود و در آن زمان اشاره کرد:

“اولویت اصلی من حذف ربات های اسپم و کلاهبرداری و ارتش ربات هایی است که در توییتر هستند.”

آنها محصول را بسیار بدتر می کنند. اگر من به ازای هر کلاهبرداری ارز دیجیتال که می دیدم یک دوج کوین داشتم، ۱۰۰ میلیارد داج کوین داشتیم.

او پیشنهاد کرده است که آنها را با “تأیید هویت همه انسان ها” سرنگون کند و حتی این جمله را بیان کرده است که “ما ربات های اسپم را شکست خواهیم داد یا در تلاش خواهیم مرد!”

مسائل مربوط به ربات‌های هرزنامه بعداً به یکی از بحث‌های مهم تبدیل شد که ماسک از آن استفاده می‌کرد دور از معامله.

آزادی بیان و بازگشت ترامپ؟

ماسک در ابتدا به موضع خود در مورد آزادی بیان پرداخت توییت در آوریل، در آن زمان اظهار داشت: “امیدوارم حتی بدترین منتقدان من در توییتر باقی بمانند، زیرا آزادی بیان همین است.”

در ماه‌های پس از آن، او به‌طور علنی موضع خود را تغییر نداده و توضیح بیشتری در مورد اینکه چه معنایی برای پلتفرم می‌تواند داشته باشد، از جمله بازگشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، که پس از شورش 6 ژانویه 2021، برای همیشه از توییتر منع شد، توضیح نداد. .

بیان شده در 13 مه توییت در حالی که او فکر می‌کند ترامپ احتمالاً نباید دوباره نامزد ریاست‌جمهوری شود زیرا او «تفرقه‌گر» است، اما ماسک فکر می‌کند باید «به توییتر بازگردانده شود».

الگوریتم عمومی شد

ماسک همچنین به این فکر کرده است که الگوریتم توییتر را برای عموم در دسترس قرار دهد، حتی ایجاد یک نظرسنجی که در نهایت بیش از یک میلیون رای داشت و 82 درصد از پاسخ دهندگان به این پیشنهاد “بله” گفتند.

کاملاً مشخص نیست که ماسک در ذهن دارد، اما می‌تواند به این معنی باشد که به نرم‌افزار اجازه می‌دهد برای بازرسی عمومی باز باشد و به کاربران امکان می‌دهد کد را بخوانند، از آن برای برنامه‌های خود استفاده کنند و پیشنهاداتی برای تغییرات در نحوه عملکرد آن ارائه دهند.

ایده های دیگر

سایر ایده‌ها یا ناپدید شده‌اند، یا قبلاً اجرا شده‌اند، مانند طرح‌هایی برای استفاده از فناوری بلاک چین و شارژ 0.1 Dogecoin (DOGE) در هر توییت یا بازتوییت، که ماسک بعداً گفت که امکان‌پذیر نیست.

مربوط: به نظر می رسد قرارداد ماسک برای توییتر با قیمت اصلی 44 میلیارد دلار انجام شود

ماسک همچنین ایده اضافه کردن یک دکمه ویرایش و توییت‌های طولانی را داشت، با این حال، پس از اینکه پلتفرم اخیراً این گزینه را فاش کرد، توییتر ممکن است او را با دکمه ویرایش شکست داده باشد.

جامعه کریپتو همچنان در مورد اینکه آیا این حرکت حرکتی مثبت برای پلتفرم خواهد بود یا خیر، اختلاف نظر دارند، اما دیگران به کل وضعیت را مسخره کرده اند.

به نظر می رسد توییتر آماده پذیرش شرایط معامله است و در پستی در 4 اکتبر در توییتر اعلام کرد که قصد دارند معامله را با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم ببندند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس