کریپتو Biz: دلیل واقعی که دارندگان کریپتو باید به فدرال رزرو اهمیت دهند، 28 آوریل تا 4 مه 2022

در 4 مه، FOMC به افزایش 50 واحدی نرخ بهره رای داد. اینجاست که چرا سرمایه گذاران بیت کوین باید به سیاست بانک مرکزی اهمیت دهند.

استقبال کند وال استریت از ارزهای دیجیتال به این معنی است که همه ما باید دوباره به تماشای فدرال رزرو بپردازیم. کوین تلگراف آخرین بیانیه سیاست کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را در روز چهارشنبه تجزیه و تحلیل کرد تا برخی از اطلاعات مفید را کشف کند. می‌توانید آن را تمرینی در باطنی‌های مالی برای کشف معنای پنهان پشت تصمیم‌گیری فدرال رزرو در نظر بگیرید. همانطور که به نظر می رسد، تصمیم برای افزایش 50 واحد پایه از قبل انتظار می رفت، بنابراین سند واقعی FOMC اطلاعات جدید بسیار کمی ارائه می کرد. اما، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو جرقه یک تجمع دیرهنگام در کریپتو شد و سهام در روز چهارشنبه که او گفت 75 نقطه پایه افزایش روی میز نیست.

شما می خواستید موسسات ارز دیجیتال را به کار گیرند، اینطور نیست؟ اکنون، طبقه دارایی تقریباً با سایر دارایی‌های ریسکی مانند سهام معامله می‌شود، که به این معنی است که اقدامات، سخنان، نیات و انتظارات فدرال رزرو مهم است – حداقل برای آینده قابل پیش‌بینی.

فدرال رزرو برای مبارزه با تورم، نرخ بهره را 50 واحد افزایش داد

در پایان نشست سیاست دو روزه خود در روز چهارشنبه، اعضای FOMC به افزایش هدف رای دادند برای نرخ وجوه فدرال بین 0.75٪ و 1٪. این معادل یک افزایش 50 واحدی برای کسانی است که پیگیری می کنند. آخرین باری که فدرال رزرو نرخ بهره را تا این حد افزایش داد بیش از 20 سال پیش بود. واضح است که بانک‌های مرکزی در مورد تورم اشتباه می‌کردند، وگرنه نیازی به افزایش شدید نرخ‌ها ندارند. FYI: بانک های مرکزی در مورد بسیاری از چیزها اشتباه می کنند. با این حال، ما چاره ای نداریم جز اینکه منتظر فرامین آنها باشیم. اینکه آیا فدرال رزرو تا سال 2023 به رشد تهاجمی خود ادامه خواهد داد یا خیر، موضوع بحث های شدید است. انتظار من این است که به محض شکستن چیزی مجبور به توقف شوند.

برنامه های کوین بیس برای خرید شرکتی که پشت مرکادو بیت کوین قرار دارد، در گزارش سقوط می کند

همه چیز برای کوین بیس مثبت به نظر می رسید خرید برنامه ریزی شده 2TM، شرکت چند میلیارد دلاری پشت سر صرافی کریپتو برزیل Mercado Bitcoin. اما برنامه های خرید از بین رفت این هفته و هیچ کس توضیحی در مورد علت آن ارائه نکرد. یکی از سخنگویان کوین بیس بدون توضیح بیشتر، اظهار نظری کلی در مورد “متعهد بودن این صرافی به بازار برزیل” ارائه کرد. اما می تواند چیز دیگری پشت این داستان باشد. ما سعی کردیم تا حد امکان آن را برای شما تشریح کنیم.

کوین بیس اولین وام با پشتوانه بیت کوین را از گلدمن ساکس گرفت

صحبت از Coinbase، صرافی ایالات متحده نیز این هفته پس از آن خبرهای مثبتی را به خود اختصاص داد فاش شد که شرکت اسرارآمیز است که اولین بیت کوین وال استریت را از بین برد-(بیت کوینوام با پشتوانه از گلدمن ساکس. اگر به آن فکر کنید، در واقع یک پیشرفت بزرگ است. نه تنها نشان دهنده تسلیم مطلق گلدمن در موضوع بیت کوین است پس از سالها سطل زباله، اما همچنین استقبال مالی قدیمی از دارایی های دیجیتال را تقویت می کند. وام های وثیقه ای تضمین های خاصی را در صورت نکول وام گیرنده به صادرکننده می دهد. خوب، بیت کوین به اندازه کافی به عنوان وثیقه برای گلدمن ساکس خوب است.

MicroStrategy ممکن است “فرصت های تولید بازدهی آینده” را در 95643 دارایی BTC بررسی کند.

اگر 129218 بیت کوین در اختیار داشتید، سعی نمی کنید از مقداری از آن درآمد کسب کنید؟ این چیزی است که شرکت هوش تجاری MicroStrategy قصد دارد با بخشی از بیت کوین “بدون فشار” خود کار کند. این فقط یک راه فانتزی برای گفتن بیت کوین است که به عنوان وثیقه سپرده نشده است. MicroStrategy دارای 96643 بیت کوین در کتاب خود است. مدیر عامل مایکل سیلر کاملاً روشن کرده است که بدون توجه به قیمت بیت کوین به جمع آوری بیت کوین ادامه خواهد داد. از 31 مارس، دارایی های بیت کوین شرکت او بیش از 1 میلیارد دلار زیان دائمی داشتند.

صعودی ترین ارزهای دیجیتال را از دست ندهید!

اگرچه بازارهای ارزهای دیجیتال چیز زیادی برای هیجان‌انگیز بودن به ما نداده‌اند، اما همیشه الماس‌هایی وجود دارند که عملکرد بهتری دارند. بر گزارش بازار این هفته، من در یک مناظره دوستانه با همکاران جردن فینست و بنتون یوان در مورد اینکه کدام ارز دیجیتال در سال 2022 صعودی ترین ارز دیجیتال است، شرکت کردم. ممکن است از شنیدن اینکه Dogecoin را انتخاب کردم، متعجب شوید.DOGE، در حالی که بنتون ریپل را انتخاب کرد (XRP) و جردن با کاوا (KAVA) کمتر شناخته شده رفت. بازپخش زیر را تماشا کنید و انتخاب خود را برای صعودی ترین ارز دیجیتال سال 2022 به ما اطلاع دهید!

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس