جیمی دیمون،

  • جیمی دیمون در آخرین نامه سهامداران خود از فناوری بلاک چین تمجید کرده است.
  • او مدیرعامل جی پی مورگان چیس است.
  • دیمون یک منتقد صریح بیت کوین است.

جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، این را ستایش کرده است فناوری بلاک چین در آخرین نامه سهامداران خود دیمون در نامه سالانه سهامداران نوشت: تامین مالی غیرمتمرکز [DeFi] و بلاک چین فناوری‌های واقعی و جدیدی هستند که می‌توانند هم به صورت عمومی و هم خصوصی، چه مجاز و چه غیرمجاز، به کار گرفته شوند.

دیمون گفت: «ما معتقدیم کاربردهای زیادی وجود دارد که بلاک چین می‌تواند قراردادها، مالکیت داده‌ها و سایر پیشرفت‌ها را جایگزین یا بهبود بخشد».

مدیر اجرایی وال استریت همچنین اعلام کرد که جی پی مورگان چیس در خط مقدم این نوآوری قرار دارد. او همچنین به شبکه بلاک چین Liink بانک اشاره کرد. لینک JPMorgan مؤسسات را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به پرداخت را به سرعت و ایمن مبادله کنند و چالش هایی را که منجر به افزایش هزینه ها و تاخیرها می شود، برطرف می کند. علاوه بر این، دیمون اظهار داشت که جی پی مورگان به رشد و سرمایه گذاری در تجارت پرداخت خود ادامه خواهد داد.

دیمون یکی از منتقدان مشهور و سرسخت بیت کوین است. او بیش از یک بار بیت کوین را یک «تقلب» نامید و حتی آن را با دیوانگی گل لاله هلندی قرن هفدهم مقایسه کرد. او یک بار گفت: “این از پیاز گل لاله بدتر است،” پایان خوبی نخواهد داشت. یک نفر قرار است کشته شود.»

در سال 2021، او بیت کوین را “بی ارزش” در یک رویداد موسسه مالی بین المللی خواند. در نمونه ای دیگر، دیمون همچنین اعلام کرد که معتقد است بیت کوین ارزش ذاتی ندارد و آن را طلای احمق نامید.

با این وجود، مدیرعامل همیشه ارزش فناوری بلاک چین را تشخیص داده است. دیمون در اجلاس مدیرعامل وال استریت ژورنال در ماه می اظهار داشت: «بلاک چین واقعی است. ما از آن استفاده می کنیم. اما مردم باید به خاطر داشته باشند که یک ارز توسط مقامات مالیاتی یک کشور، حاکمیت قانون، یک بانک مرکزی حمایت می شود.

جی پی مورگان یک رهبر جهانی در خدمات مالی است که راه حل هایی را برای تأثیرگذارترین شرکت ها، دولت ها و موسسات جهان ارائه می دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر