Bored_Ape_NFT_maker_Yuga_Labs_sues_artist,_claiming_he_copied_tokens

  • آزمایشگاه یوگا از رایدر ریپس شکایت کرد و مدعی شد که از علائم تجاری BAYC سوء استفاده کرده است.
  • این شکایت ریپس را به تبلیغ و فروش NFT های جعلی به عنوان RR/BAYC متهم کرد.
  • ریپس در رسانه های اجتماعی از آزمایشگاه های یوگا به دلیل تلاش برای “سکوت کردن” او انتقاد کرده است.

خالق محبوب NFT Bored Ape Yacht Club، Yuga Labs Inc. متهم هنرمند مفهومی رایدر ریپس از “کلاهبرداری از مصرف کنندگان” برای خرید NFT های جعلی Bored Ape در یک دادخواست نقض علامت تجاری که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا تنظیم شده است.

بر اساس این شکایت، Ripps بیش از 5 میلیون دلار از طریق یک طرح پمپاژ و تخلیه شامل مجموعه “کپی” از NFT های BAYC، به نام RR/BAYC، که قبلاً به نزدیک به 1000 مصرف کننده فروخته شده است، به دست آورده است.

علت دعوای این دعوی عبارتند از: نام مبدأ نادرست، تبلیغات نادرست، غنی سازی ناعادلانه، علامت تجاری قانون عرفی و رقابت ناعادلانه، مداخله عمدی و سهل انگارانه در مزیت اقتصادی احتمالی، تبدیل، و تحمیل سایبری.

در این شکایت آمده است که – او (Ripps) با وقاحت، این NFT های RR/BAYC را با استفاده از همان علائم تجاری که آزمایشگاه یوگا برای تبلیغ و فروش NFT های Bored Ape Yacht Club معتبر استفاده می کند، تبلیغ و به فروش می رساند.

آزمایشگاه یوگا همچنین اشاره کرد که برای ثبت بسیاری از علائم تجاری تحت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، از جمله نام و لوگوی BAYC که یک جمجمه پول را به تصویر می‌کشد، درخواست داده است. علاوه بر این، پرونده یک بازار NFT به نام Ape Market را معرفی کرد که توسط Ripps تبلیغ می‌شود و اعضا را ملزم می‌کند تا NFT‌های تقلبی را برای دسترسی خریداری کنند.

Ripps از بازار دیگری به نام Foundation برای فروش و تبلیغ این NFT های تقلبی همراه با استفاده از علائم تجاری در رسانه های اجتماعی استفاده کرده است، که مصرف کنندگان را گمراه می کند که باور کنند Yuga Labs و Ripps به هم متصل هستند.

آزمایشگاه‌های یوگا استدلال کردند که NFT‌های جعلی Ripps (که ادعا می‌کند طنز هستند) توسعه‌ای از یک «کمپین آزار و اذیت طولانی‌مدت» علیه شرکت و بنیان‌گذاران آن است. با این حال، ریپس «اتهامات بی‌اساس نژادپرستی» را علیه آزمایشگاه‌های یوگا در رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده و آزمایشگاه‌های یوگا را به دلیل «تلاش برای ساکت کردن» او مورد انتقاد قرار داده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر