مشاوران مالی مستقر در ایالات متحده با کارگزاران تعاملی اکنون می توانند سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را به مشتریان خود توصیه کنند.

بروکرهای تعاملی معاملات رمزنگاری را در ایالات متحده با چهار توکن راه اندازی می کنند

شرکت کارگزاری Interactive Brokers Group به مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده در این شرکت اجازه می دهد تا چهار ارز رمزنگاری شده را معامله کنند.

در اعلامیه روز دوشنبه ، بروکرهای تعاملی اعلام کردند که مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده آن می توانند بیت کوین ( BTC ) ، اتریوم ( ETH ) ، بیت کوین کش ( BCH ) و لایت کوین ( LTC ) را برای مشتریانی که از شرکت Paxos Trust استفاده می کنند ، معامله و نگهداری کنند . این شرکت گزارش داد که این سرویس در حال حاضر فقط برای مشاوران خود در ایالات متحده در دسترس است ، اما قصد دارد در آینده معاملات رمزنگاری را برای مشتریان جهانی راه اندازی کند.

استیو سندرز ، معاون اجرایی بازاریابی و توسعه محصول ، گفت: اختصاص درصد کمی از دارایی ها به ارزهای رمزنگاری شده به عنوان بخشی از مجموعه ای از انواع مختلف ، به طور پیوسته متداول شده است و ممکن است مشاوران بخواهند ارز رمزنگاری شده را به مشتریان خود توصیه کنند.

مطالب مرتبط: قدرت … واسطه گيري واسطه ها و مبادلات رمزنگاري نشده ، نگراني هاي عمده اي را موجب مي شود

با دفتر مرکزی در ایالات متحده ، کارگزاران تعاملی تحت نظارت نهادهای نظارتی از جمله کمیسیون اوراق بهادار و بورس و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی قرار دارند. همانطور که از 1 اکتبر، شرکت گزارش 1.54 میلیون حساب مشتری با 353،800،000،000 $ در حقوق صاحبان سهام.

” این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع