LÜM NFT های «Access Pass» را برای ۲۵ نوازنده شناخته شده جهانی راه اندازی می کند

ما واقعاً می خواستیم خودمان را از تاپ شات NBA الگو برداری کنیم. مکس فرگوس، مدیرعامل و بنیانگذار LÜM گفت: جامعه ای که با آوردن بازیکنان زیر یک چتر فردی ارزش جمعی ایجاد می کرد.

پلتفرم موسیقی مستقر در ایالات متحده LÜM قرار است 25 همکاری با نوازندگان شناخته شده جهانی را به عنوان بخشی از راه اندازی مجدد با شرکت Dapper Labs NBA Top Shot در اواخر این سه ماه اعلام کند.

LÜM در سال 2018 تأسیس شد و یک پایگاه کاربری با بیش از 200000 کاربر با پلتفرمی ایجاد کرد که خدماتی مانند رسانه های اجتماعی، پخش موسیقی و میکرو انعام را برای نوازندگان و طرفداران شریک خود ارائه می کرد.

این شرکت از سال 2018 حدود 4.4 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است داده ها از Crunchbase، و شریک شد با خواننده و ترانه سرای محبوب R&B، Ne-Yo در سال 2020.

با این حال، LÜM اکنون در حال حرکت از آن مدل تجاری است و دوباره راه اندازی می کند آزمایشگاه داپر جریان بلاک چین در ماه مارس با تغییر تمرکز به NFT های مرتبط با موسیقی.

LÜM در ابتدا یک بازار NFT و پلتفرم تعامل طرفداران را در کنار NFT ها با نام «Access Passes» راه اندازی خواهد کرد.

کاربران این پلتفرم می‌توانند NFT‌های مرتبط با نوازندگان مورد علاقه‌شان را بخرند و آن‌ها را بین جامعه‌ای از طرفداران مبادله کنند، در حالی که به کسانی که مدت طولانی‌مدت دارند، جوایزی مانند دسترسی اولویت‌دار به برنامه‌های NFT آینده هنرمندان، محتوای انحصاری و تجربه‌های سرگرمی زنده تعلق می‌گیرد.

نوازندگان می‌توانند جوامع خود را بسازند و مجوزهای دسترسی خود را راه‌اندازی کنند که می‌تواند برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی مانند انتشار آلبوم‌های جدید استفاده شود. طبق LÜM، هنرمندان نیازی به امضای هرگونه حقوق یا مالکیت معنوی به واسطه‌ها ندارند.

در سال 2022 قصد دارید 100 هنرمند را همراهی کنید

در صحبت با کوین تلگراف، مکس فرگوس، مدیرعامل و بنیانگذار LÜM در مورد اینکه ۲۵ هنرمند برای راه‌اندازی چه کسانی خواهند بود صمیمانه صحبت کرد، اما اشاره کرد که هدف گسترده‌تر این است که ۱۰۰ نوازنده برتر را در سال ۲۰۲۲ همراهی کند تا «تسریع پذیرش گسترده فناوری مبتنی بر بلاک چین توسط هنرمندان شود. و طرفداران، در حالی که هدف بلندمدت همکاری با بیش از 10000 نوازنده است.

فرگوس اظهار داشت که LÜM به دلیل مدل موفق و کاربرپسند سایر پروژه‌های NFT، همکاری با Dapper Labs و راه‌اندازی در Flow را انتخاب کرده است. روی بلاک چین مانند تاپ شوت NBA:

برای ما، ما واقعاً می‌خواستیم از تاپ‌شات NBA الگو برداری کنیم. جامعه ای که با آوردن بازیکنان زیر یک چتر فردی ارزش جمعی ایجاد می کرد.”

NBA Top Shot بهترین است پروژه NFT در جریانو طبق داده‌های CryptoSlam از زمان عرضه در اواخر سال 2020، بیش از 848.3 میلیون دلار فروش ثانویه داشته است.

فرگوس اظهار داشت که تغییر LÜM به بلاک چین بخشی از فشار برای پشت سر گذاشتن فناوری “انقلابی” Web3 بود و او معتقد است که تأثیر این بخش بر صنعت موسیقی به اندازه انتقال از صفحات وینیل به پخش آنلاین انقلابی خواهد بود.

“من آن را در سطح بسیار مشابهی قرار می دهم. این یک روش کاملاً جدید است که نه فقط هنرمندان و موسیقی را تجربه می‌کند، بلکه راهی جدید برای باز کردن کل بازار آدرس‌پذیر است.»

مربوط: Dapper Labs اولین شرکت NFT است که برای لابی کردن با دولت ایالات متحده ثبت نام می کند

فرگوس اظهار داشت که یکی از مسائل مهمی که در حال حاضر در صنعت موسیقی می بیند این است که “سازندگان فردی که سعی می کنند از طرفداران فردی خود کسب درآمد کنند” است، زیرا او بر اهمیت معرفی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که جوامع مختلف را به هم پیوند می دهد تأکید کرد.

او گفت: «با متحد کردن هنرمندان زیر یک چتر، ما نمی‌توانیم تنها پایگاه‌های طرفداران را گرده افشانی کنیم، بلکه به راحتی جامعه بلاک چین را به هنرمندانی معرفی می‌کنیم که شاید قبلاً هرگز آنها را نشناختند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس