آرتور هیز، بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال BitMEX، اخیراً اقدام به خرید آلتکوینی کرد که از سال 2022 در اختیار داشت. این حرکت منجر به انتقال بیش از 230000 توکن GMX به Wintermute Trading شد که ظاهراً 3.2 میلیون دلار سود داشت.

آلت کوین توسط بزرگترین دارنده شخصی خود کاهش یافت

پلتفرم تحقیقاتی بلاک چین Lookonchain فاش کرد که آرتور هیز ظاهراً دیروز دارایی های GMX خود را فروخته است. هیز بزرگترین دارنده GMX بود، نماد بومی صرافی دائمی غیرمتمرکز GMX.

در طول سال 2022، بنیانگذار BitMEX صرف کرد در مجموع 3383 ETH به ارزش 5.17 میلیون دلار برای خرید 200581 توکن GMX. در سال 2023، هیز 60 ETH دیگر را برای خرید 2328 GMX، حدود 105،000 دلار خرج کرد.

از جولای تا دسامبر 2023، هیز 215428 توکن GMX را از صرافی های متمرکز (CEX). تا پایان سال 2023، او 218,337 GMX را به قیمت 6.5 میلیون دلار از CEX و صرافی غیرمتمرکز (DEX) Uniswap خریداری کرده بود.

از 7 آوریل 2024، هیز دارایی های GMX به ارزش 9.7 میلیون دلار بر اساس داده های Lookonchain داشت. این پست نشان داد که هیز تمام 237672 توکن را رها کرده و آنها را به آدرسی مرتبط با شرکت تجارت الگوریتمی ارز دیجیتال Wintermute Trading منتقل کرده است.

این معامله شایعاتی را در مورد فروش احتمالی توکن توسط مدیر عامل سابق BitMEX ایجاد کرد. بر اساس گزارش، میانگین هزینه خرید از طریق مرحله انباشت Haye حدود 29.74 دلار است. پس از فروش، سود هیز بالغ بر 3.2 میلیون دلار خواهد بود.

سرمایه گذاران GMX واکنش نشان داد به این خبر، نشان می دهد که “هیچ چیز تغییر نکرده است” و آلتکوین “دوباره در منطقه خرید قرار دارد.”

آیا آرتور هیز کاپیتولاسیون را پذیرفت؟

تحلیلگر کریپتو و معامله گر JJcycles پیشنهادی که تراکنش شبیه “کاپیتولاسیون هیز” بود. بعداً، معامله‌گر حدس زد که چرا قیمت GMX پس از اینکه یکی از بزرگ‌ترین دارندگان شخصی توکن‌هایش را فروخت، «بزرگ‌تر» نشد.

از نظر تحلیلگر، این حادثه “مانند قیمت ETH در طول افتضاح FTX” به نظر می رسد. بر اساس برداشت خود، معامله گر تصمیم گرفت تا توکن های GMX بیشتری بخرد.

در پست بعدی، تحلیلگر روشن شد منظور او از اظهارات قبلی خود چیست. به گفته وی، کاپیتولاسیون GMX شبیه کاپیتولاسیون ETH در سال 2023 است.

مانند گزارش شده است توسط NewsBTC، تعداد معامله‌گران اتریوم که با زیان فروخته‌اند، در حدود آگوست 2023 افزایش یافت. قیمت اتریوم پس از کاپیتولاسیون برگشت کرد و از آن زمان به سیر صعودی خود ادامه داد.

بر اساس نمودارهای تحلیلگر، به نظر می رسد GMX در زمان نوشتن یک الگوی مثلث صعودی را نشان می دهد، مانند آنچه که توسط ETH در طول کاپیتولاسیون خود ساخته شده است. برای معامله گر، این نشان می دهد که GMX می تواند یک مسیر صعودی مانند ETH را آغاز کند.

واکنش قیمت GMX

توکن GMX نمایش داده می شود اعداد قرمز در اکثر بازه‌های زمانی، زیرا در حال حاضر 55.5 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود (ATH) یعنی 91.07 دلار است. این توکن در بازه های زمانی هفتگی، ماهانه و سالانه افت قیمتی 7.9%، 28.9% و 48.9% را ثبت می کند.

پس از انتشار خبر معامله هیز، قیمت از نوسان بین محدوده قیمتی 40.8 تا 40.7 دلار به 37.1 دلار رسید و تنها در یک ساعت 9 درصد سقوط کرد.

با این وجود، آلتکوین به سرعت از افت اولیه شروع به بهبود کرد. در زمان نگارش این مقاله، GMX با قیمت 40.47 دلار معامله می‌شود که نسبت به 24 ساعت قبل یک درصد کاهش داشته است. شایان ذکر است، فعالیت بازار این توکن در روز گذشته با حجم معاملات روزانه 54.77 میلیون دلار، 467.6 درصد افزایش یافت.

GMX performance in the 3-day chart. Source: GMXUSDT on Tradingview 

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر