در حالی که بیت کوین (BTC) به سیر صعودی خود ادامه می دهد، پس از اقدام کوتاه مدت قیمت محدود به محدوده، شتاب صعودی خود را دوباره به دست می آورد و به بالاترین حد تاریخ (ATH) خود یعنی 73700 دلار نزدیک می شود، مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بینش هایی را در مورد چندین آلتکوین به اشتراک گذاشت تا شاهد سودهای بالقوه باشد. این هفته.

آلت کوین با پتانسیل قوی

اول، دویچر مشاهده می کند بهبودی قوی در بیت کوین پس از سقوط اخیر آن به زیر سطح 65000 دلار در 3 آوریل. این تحلیلگر خاطرنشان می کند که ساختار بیت کوین مثبت به نظر می رسد، به طوری که 738000 دلار سطح بحرانی برای تماشا است زیرا نشان دهنده ATH قبلی و آخرین مقاومت ارز دیجیتال قبل از افزایش بیشتر است.

بر اساس تجزیه و تحلیل دویچر، توانایی بیت کوین برای عبور از این سطح می تواند حرکت صعودی بیشتری را برای رهبر بازار نشان دهد.

علیرغم مشکلات اخیر ازدحام شبکه، دویچر همچنان به چشم‌انداز بلندمدت سولانا خوش‌بین است، زیرا این اولین آلت‌کوین از چندین آلت‌کوین در رادار تحلیل‌گر در این هفته است که نویدبخش افزایش بیشتر از روند صعودی ۲۳ درصدی آن در ماه گذشته است.

نمودار 1 بعدی روند صعودی قیمت SOL را در ماه گذشته نشان می دهد. منبع: SOLUSD در TradingView.com

این تحلیلگر تأکید می کند که احساسات پیرامون سولانا اندکی بدتر شده است، اما تأکید می کند که بعید است این مسائل تأثیر قابل توجهی بر میان مدت و بلند مدت بگذارد.

بعد در لیست، Deutscher معادل BTC را شناسایی می کند توکن های غیر قابل تعویض (NFTs)، Ordinals، به عنوان یک عملکرد قوی در اکوسیستم روایت BRC-20/BTC.

با بیت کوین نصف شدن دویچر که چند روز دیگر برای نیمه آخر آوریل برنامه ریزی شده است، همچنان نسبت به توکن ORDI پیش از رویداد صعودی است. در حالی که روایت پیرامون نصف شدن نسبتاً ساکت است، دویچر همچنان پیشنهاد می کند که Ordinals به عنوان یک رهبر در این فضا برجسته است.

Orion و Altlayer

به دلیل شایعات اخیر پیرامون ایردراپ آتی EigenLayer، دویچر به Altlayer ابراز علاقه کرده است، یک آلتکوین که ارتباط نزدیکی با پروتکل EigenLayer دارد. به گفته این تحلیلگر، نزدیکی Altlayer به ایردراپ و مشارکت آن در روایت بازسازی به جذابیت آن کمک می کند..

با توجه به این پیشرفت‌های پیش‌بینی‌شده، دویچر یک تقویت بالقوه برای توکن می‌بیند که بازار برای ایردراپ آماده می‌شود. این توکن تنها در ماه گذشته 14 درصد و در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافته است.

به طور مشابه، Deutscher ORN را به‌عنوان اولین جمع‌آوری مجدد در EigenLayer برجسته می‌کند و بر فرصت‌های محدود برای قرار گرفتن در معرض EigenLayer قبل از راه‌اندازی رسمی آن تأکید می‌کند.

این تحلیلگر گفت که این عامل، همراه با تغییر نام تجاری Orion به LUMIA، احساسات مثبت بازار را به خود جلب کرده است، و خاطرنشان کرد که هفته های اخیر واکنش مثبت بازار را نشان داده است. علامت تجاری مجدد، پتانسیل Orion را بیشتر می کند.

“روز دوج” Dogecoin

بعد از آن در فهرست نظارت آلتکوین، دویچر به “روز دوج” آینده در 20 آوریل اشاره می کند که از نظر تاریخی شاهد افزایش علاقه و گمانه زنی در مورد سکه میم با تم سگ بوده است.

به گفته این تحلیلگر، احتمال توئیت ایلان ماسک در مورد ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم ها تقویت شده است. انتظارات برای حرکت بالقوه قیمت دویچر پیشنهاد می کند که DOGE را برای قدرت نظارت کنید و آن را به عنوان یک فرصت تجاری کوتاه مدت در نظر بگیرید.

در نهایت، دویچر به موارد قبلی اشاره می‌کند که شرکت‌کنندگان اولیه در ایردراپ آلت‌کوین‌ها فشار فروش اولیه و به دنبال آن بازگشت‌های احتمالی را تجربه کردند.

توکن بومی Wormhole، W، با سناریوی مشابهی روبرو است زیرا توکن از آن زمان تا کنون بیش از 30 درصد سقوط کرده است. معاملات از 3 آوریل آغاز شد. دویچر توصیه می کند تماشا کنید واکنش توکن حول سطح حمایت قابل توجه 1 دلار چگونه است.

هنگامی که فشار فروش اولیه به طور بالقوه فروکش کرد، دویچر خاطرنشان می کند که می توان واکنش مثبتی را انتظار داشت، اما اینکه آیا حمایت 1 دلار برای تعیین حرکات بعدی ارز دیجیتال مهم خواهد بود یا خیر.

آلت کوین ها
قیمت بیت کوین در نمودار روزانه به 73700 دلار ATH نزدیکتر شده است. منبع: BTCUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر