آرتور هیز، جوانترین میلیاردر ارز دیجیتال آفریقای آمریکایی و مدیر عامل سابق و یکی از بنیانگذاران پلتفرم مشتقات BitMEX، پیش بینی کرد اتریوم می تواند تا پایان سال 2022 به 10000 دلار برسد. قابل توجه است که هیز یک بار در یک پست وبلاگی در ماه آوریل روند نزولی قیمت اتریوم را حدس زد که به حقیقت پیوست.

او همچنین تاکید کرد که سیاست‌های سختگیرانه فدرال رزرو و افزایش نرخ‌ها نقش اصلی را در سقوط Terra ایفا می‌کنند، زیرا این محصول فرعی محیط اقتصاد کلان است. هیز می‌گوید که بازار کریپتو در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد یا احتمالاً زمین را لمس می‌کند، پس از آن، جهش پیدا می‌کند و تکرار می‌کند که اتریوم هنوز پتانسیل رسیدن به 10000 دلار را تا پایان سال یا در آغاز سال 2023 دارد.

مطالب مرتبط | آرتور هیز می‌گوید بیت‌کوین و اتریوم ممکن است برای بازیابی شدید آماده نباشند

مدیر عامل سابق در یک پست آوریل پیش بینی کرد که قیمت اتریوم تا ژوئن از ارزش آن کاسته خواهد شد که در ماه مه اتفاق افتاد و حتی اتریوم در چند صرافی ارز دیجیتال به زیر 1700 دلار رسید.

اتریوم با انتخاب توسعه‌دهنده و به‌طور گسترده برای اجرای قراردادهای هوشمند، در رتبه دوم فهرست رتبه‌بندی قرار دارد و در حال حاضر حدود 1770 دلار معامله می‌شود. سرمایه گذاران اتریوم بالاترین قیمت (ATH) سکه را تا نوامبر 2021 مشاهده کردند، زمانی که به سطح 4870 دلار رسید. اکنون شش ماه از کاهش ارزش توکن می گذرد.

قیمت اتریوم در حال حاضر بیش از 1770 دلار در نوسان است. | منبع: نمودار قیمت ETH/USD از TradingView.com

آیا قیمت اتریوم در سال آینده افزایش می یابد؟

این تحلیلگر نوسانات بیشتر در بازار را در میان مدت پیش بینی کرد و گفت که او مایل است بیت کوین را با قیمت 20000 دلار و اتریوم را با قیمت 1300 دلار خریداری کند. این رقم بیش از 70 درصد از قیمت اتریوم از ATH آن کاهش می یابد. قابل توجه است که سرمایه گذارانی که بالای اتریوم را خریداری کرده اند، بیش از 60 درصد را از دست داده اند.

در واقع، پایین بودن پیش‌بینی‌شده علاقه سرمایه‌گذارانی را که در زمانی که ETH در بالاترین سطح قرار داشت، سرمایه‌گذاری کرده‌اند را از بین می‌برد، اما هیز معتقد است که این توکن آینده درخشانی در پیش دارد. در واقع، زمان بهتر نشان خواهد داد که آیا ممکن است با توجه به یک تصادف عظیم، به حقیقت بپیوندد.

بیانیه هیز مبنی بر خرید اتریوم با قیمت 1300 دلار، قطعاً بیانگر آنچه او در پی آن است، است. قیمت اتریوم زمانی که ارزش به زیر سطح حمایت سقوط می کند، می تواند حرکت سریع قیمت را تجربه کند. این نشانه احتمال کاهش بیشتر ارزش است تا سرمایه گذاران ضعیف را ترک کنند. سپس، سرمایه‌گذاری هنگفت زمینه‌ای را در زیر سطح حمایت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود گاوها دوباره بدرقه شوند.

اگرچه احتمال برگشت قیمت را نشان می دهد، آیا پیش بینی هیز از 10000 دلار فوق العاده به نظر نمی رسد؟

بیت کوین قبل از تنظیم یک ATH جدید، سقوط 80 درصدی را تجربه کرد. و در چند سال گذشته بارها در بازار کریپتو اتفاق افتاده است. به احتمال زیاد، اتریوم می تواند قیمت پیش بینی شده 10000 دلار را در سال 2023 یا در سال 2024 در صورتی که برای بازار صعودی بعدی بیشتر طول بکشد، ادعا کند.

مطالب مرتبط | باشگاه قایق بادبانی Bored Ape در ماه گذشته 60 درصد سقوط کرده است

معامله‌گران کریپتو که اعتقادات آرتور را باور دارند و در آن زمان روی توکن سرمایه‌گذاری می‌کنند، اگر بازار با پایان سال از چرخه صعودی پیروی کند و ETH قیمت هدف 10000 دلار را ادعا کند، بازدهی سرمایه‌ای بیش از 500 درصد دریافت خواهند کرد.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر