TokLok

  • بلاک چین در راه است تا نحوه ارتباط افراد را مختل کند.
  • TokLok، یک شرکت حریم خصوصی مستقر در لهستان که توسط کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال رهبری می‌شود، معتقد است که این کد را با اپلیکیشن پیام‌رسان جدید خود شکسته است.
  • این پلتفرم توکن بومی خود به نام TOL را دارد.

بر کسی پوشیده نیست که ارزهای دیجیتال سیستم مالی جهانی را برای همیشه تغییر داده اند. برای اولین بار در تاریخ، یک شبکه فرامرزی افراد را قادر می‌سازد تا بدون ترس از تقلب یا سانسور مستقیماً معامله کنند. جای تعجب نیست که کریپتوکارنسی یک موضوع داغ است و به نظر می‌رسد همه این موضوع را دارند. اما این موفقیت بدون بلاک چین ممکن نبود. امروزه، بلاک چین در راه است تا بخش بزرگ دیگری از زندگی را متحول کند – نحوه ارتباط مردم.

بلاک چین ها دفتر کل مشترک هستند که جریان داده ها را در داخل شبکه ها ردیابی می کند. وقتی برای ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود، بلاک‌چین‌ها به‌عنوان رسیدهایی عمل می‌کنند که آدرس‌های کیف پول چه پرداخت‌هایی را ارسال می‌کنند. از آنجایی که این داده‌های تراکنش به صورت عمومی ذخیره می‌شوند، بلاک چین‌ها به مردم این امکان را می‌دهند که بدون در نظر گرفتن میزان شناخت دیگران، به مدیریت عادلانه پرداخت‌هایشان اعتماد کنند.

یکی از ویژگی های کمتر شناخته شده بلاک چین، توانایی ارسال پیام است. از آنجایی که بلاک چین ها می توانند برای ذخیره و انتقال هر نوع داده ای استفاده شوند، اکثر کیف پول ها دارای قابلیت ارسال رشته های متنی ساده در کنار تراکنش های ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، این روش به چند دلیل برای چت معمولی بهینه نیست. اول، افزایش روزافزون زمان تراکنش باعث تاخیرهای ناخواسته در تحویل پیام می شود. دوم، بلاک چین های عمومی نوید خوبی برای مکالمات خصوصی ندارند.

با این حال، بلاک چین‌ها پتانسیل شبکه‌های ارتباطی غیرمتمرکز را برای فعال کردن چت بلادرنگ بدون سانسور یا نظارت آشکار کرده‌اند – و چندین پروژه در تلاش هستند تا این موضوع را به واقعیت تبدیل کنند. TokLokیک شرکت حفظ حریم خصوصی مستقر در لهستان که توسط کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال رهبری می شود، معتقد است که این کد را با برنامه پیام رسان جدید خود شکسته است.

پیام رسان TokLok که در برابر چشمان کنجکاو مصون است، مکاتبات کاملاً محرمانه بین مشاغل و افراد را تضمین می کند. به زودی با استفاده از فناوری بلوتوث برای برقراری ارتباط مستقیم تلفن به تلفن بدون نیاز به داده های تلفن همراه یا اینترنت، حتی در فواصل طولانی، به نقطه عطف خود دست خواهد یافت. به طور موثر، برنامه یک شبکه ارتباطی غیرمتمرکز ایجاد می کند که نمی توان آن را از بیرون رهگیری یا خاموش کرد.

برای محافظت از کاربران، این برنامه پیام‌هایی را به‌صورت ناشناس از طریق تونل‌های رمزگذاری‌شده ارسال می‌کند که به هر کسی غیر از گیرنده‌های مورد نظر اجازه خواندن آنها را نمی‌دهد و پیام‌ها را به‌طور خودکار حذف می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که ارتباطات مستقیماً بین تلفن ها انجام می شود، نه TokLok و نه هیچ نهاد دیگری نمی توانند به محتوای پیام زنده دسترسی داشته باشند.

توکن بومی TokLok که برای دسترسی به برنامه و پاداش دادن به کاربران استفاده می شود، نامیده می شود به من. اگرچه TokLok قبلاً برای شروع تجارت با صرافی‌های بزرگ قراردادهایی را منعقد کرده است، اما این شرکت ابتدا از طریق یک رویکرد اجتماعی به بازار عرضه می‌شود. قبل از ورود TOL به صرافی ها، TokLok به سرمایه گذاران اولیه این فرصت را می دهد تا در سه دور فروش شرکت کنند. دور اول، که $TOL را برای ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌کند، از قبل فعال است.

از طریق توکن TOL، TokLok فرصت های کسب درآمدی مانند اشتراک سود غیرفعال و پاداش های نگهداری توکن را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. سرمایه گذاران اولیه که 1000 TOL یا بیشتر خریداری می کنند، از مزایای اضافی دسترسی مادام العمر به پیام رسان برای خود و یک شخص دیگر برخوردار خواهند شد.

با توسعه این پیام‌رسان، سرمایه‌ای که از طریق فروش TOL جمع‌آوری می‌شود برای به‌روزرسانی‌های مستمر، افزودن ویژگی‌های جدید، حتی بهبود بیشتر امنیت، و معاملات قابل توجه با صرافی‌های اضافی برای جذب کاربران بیشتر اختصاص داده می‌شود. با حمایت از TokLok، سرمایه گذاران به خوبی می توانند نقش مهمی در آینده ارتباطات آن گونه که ما می شناسیم ایفا کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر