قیمت Cardano با خط 50 EMA در نمودار روزانه کاهش یافت

  • بیت کوین در 24 ساعت گذشته از 30 هزار دلار گذشت.
  • ADA در 24 ساعت گذشته بیش از 25 درصد رشد کرد تا از نظر ارزش بازار از SOL و XRP پیشی بگیرد.
  • تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که اگر قیمت ADA از خط 50 EMA عبور کند، ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

در بازارهای ارزهای دیجیتال بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، طی 24 ساعت گذشته اندکی رشد کرده اند و بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، بیت کوین (BTC)، رهبر بازار، به راحتی از سطح 30 هزار دلار شکسته و به 31525 دلار رسیده است.

یکی دیگر از تغییرات قیمتی که باید به آن اشاره کرد، حرکت Cardano (ADA) است که در 24 ساعت گذشته با 25.85 درصد افزایش به 0.6539 دلار رسیده است. ADA همچنین در هفت روز گذشته افزایش داشته است زیرا قیمت آن نیز در هفت روز گذشته 26.40 درصد افزایش یافته است. دستاوردهای منتشر شده توسط ADA به تازگی به آن اجازه داده است که از Ripple (XRP) و Solana (SOL) از نظر ارزش بازار پیشی بگیرد زیرا ADA به رتبه 6 در لیست CoinMarketCap حرکت می کند.

اکنون که ADA دستاوردهای خود را منتشر کرده است، آینده سکه در کوتاه مدت چیست؟

ADA توسط 50 EMA تحت فشار قرار گرفت
ADA توسط 50 EMA تحت فشار قرار گرفت منبع: TradingView

با نگاهی به نمودار روزانه برای ADA/USDT، 50 EMA در حال حاضر به همان اندازه مقاومت عمل می کند. قیمت ADA سعی کرد از خط عبور کند اما شکست خورد.

RSI برای ADA هنوز بسیار بالاتر از خط RSI SMA است و به صورت سهموی به سمت بالا متمایل است. با این حال، همه چیز به این بستگی دارد که آیا ADA بتواند از خط 50 EMA عبور کند یا خیر. به نظر می رسد حجم خرید کافی برای ادامه حرکت صعودی وارد بازار شده است.

هنوز جا برای قیمت ADA حرکت کند تا قبل از اینکه وارد محدوده اشباع خرید شود زیرا RSI در حال حاضر روی 56.82 است. حرکت قیمت ممکن است در انتظار هارد فورک آینده باشد. سه عامل: پیش بینی بازار، افزایش حجم خرید و قرائت فعلی RSI نشان می دهد که قیمت ADA ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر