آیا هارد فورک جولای کاردانو می تواند از افت 60 درصدی قیمت ADA جلوگیری کند؟

قیمت ADA در روزهای منتهی به ارتقاء عمده Cardano بالاتر از سطح پشتیبانی فنی مهم است.

کاردانو (ADA) شروع به ترسیم یک الگوی ادامه نزولی در نمودارهای بازه زمانی طولانی‌تر خود کرده است که احتمال ریزش قیمت عمده‌اش تا اوت را افزایش می‌دهد.

قیمت ADA در خطر ریزش 60 درصدی است

لقب “آل خرساین الگو زمانی شکل می‌گیرد که قیمت در محدوده‌ای که با مقاومت خط روند نزولی و حمایت خط روند افزایشی پس از یک حرکت نزولی قوی تعریف شده است، تثبیت می‌شود. علاوه بر این، حرکت تثبیت با کاهش حجم معاملات همراه است.

نشانه‌های خرس معمولاً پس از شکستن قیمت به زیر سطح حمایت خط روند خود برطرف می‌شوند و به‌عنوان یک قاعده، می‌توانند به اندازه ارتفاع روند نزولی بزرگ قبلی، به نام «میله پرچم»، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، ریزش کنند.

نمودار قیمت سه روزه ADA/USD با تنظیم “Bear Pennant”. منبع: TradingView

در نتیجه، یک شکست قاطع در زیر ساختار پرچم خرس ADA می تواند به معنای کاهش طولانی مدت به سطح در طول برابر با میله پرچم باشد. به عبارت دیگر، هدف برای قیمت کاردانو 0.20 دلار خواهد بود که بیش از 60 درصد از قیمت 28 ژوئن کمتر است.

در همین حال، ADA نشانه‌هایی از تثبیت در محدوده محدوده نشان می‌دهد که گرایش قریب‌الوقوع آن به سمت گاوهای نر متمایل است. این دری را برای ADA/USD باز می کند تا از حمایت خط روند رو به رشد این پرچم نزدیک به 0.46 دلار بازگردد و تا ژوئیه به سمت مقاومت خط روند نزولی خود در حدود 0.60 دلار افزایش پیدا کند.

هارد فورک واسیل کاردانو

علیرغم چشم انداز نزولی موقت، کاردانو می تواند از این چشم انداز تقویت شود هارد فورک “واسیل” آینده.

ارتقا، در اصل برای پایان ژوئن برنامه ریزی شده است، اکنون در ماه جولای پخش می شود و هدف آن وضعیت سرعت و مقیاس پذیری شبکه Cardano است.

مربوط: محصولات دارایی کریپتو سازمانی شاهد خروج هفتگی 423 میلیون دلاری بودند

علاوه بر این، انتظار می‌رود واسیل کاردانو را برای توسعه‌دهندگان دوست‌دارتر کند، که طرفداران آن استدلال می‌کنند که حتی می‌تواند پروژه‌هایی را جذب کند. رقیب بلاک چین های لایه-یک، منجر به تقاضای بالاتر برای ADA می شود.

قیمت ADA سابقه دارد افزایش در روزهای منتهی به هارد فورک های Cardano، که باید شانس خود را در یک صعود در کنار تکنیک های مطلوب افزایش دهد، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت سه روزه ADA/USD با تنظیم «قلم خرس». منبع: TradingView

علاوه بر این، ADA همچنین دارای یک سابقه غوطه ور شدن سخت پس از آن هارد فورک ها به شیوه ای خبرساز.

بنابراین، کاردانو می‌تواند برای از سرگیری روند نزولی خود پس از انتشار واسیل در ماه ژوئیه، آماده شود، که مطابق با پرچم خرس مورد بحث در بالا خواهد بود.

ADA/USD و ضریب همبستگی هفتگی نزدک. منبع: TradingView

در همان زمان، قیمت Cardano تقریباً در قیاس با سهام ایالات متحده در میان است افزایش نرخ بهره فدرال رزروکه باید در کوتاه مدت تا میان مدت به فشار نزولی بر قیمت آن ادامه دهد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس