صنعت کریپتوکارنسی می تواند پاداش های فراوانی را برای کسانی که به یک رویکرد فعال در مدیریت پورتفولیو علاقه دارند، ارائه دهد. با این حال، این در مورد جریان نقدی غیرفعال با کمک ارائه دهنده مناسب نیز صدق می کند. باز کردن درآمد غیرفعال قابل پیش بینی دو بار در روز از طریق CakeDeFi قابل دسترسی است که بازدهی قابل قبولی را برای کاربران فراهم می کند.

درآمد غیرفعال با کریپتو دشوار نیست

از آنجایی که اکوسیستم مالی غیرمتمرکز به رشد خود ادامه می دهد، مردم تعجب کرده اند که چگونه می توانند دارایی های ارز دیجیتال خود را به کار گیرند. به نظر می رسد که بسیاری از این اکوسیستم پول خوبی به دست می آورند و درآمدشان مخارج اولیه از جمله غذا، نوشیدنی، مواد غذایی و غیره را پوشش می دهد. با این حال، حتی بیشتر مردم در مورد اینکه چگونه هر یک از اینها ممکن است و برای رسیدن به چنین غیرفعالی چه کاری باید انجام دهند متحیر هستند. جریان درآمد

صنعت کریپتوکارنسی به دلیل نیاز به مدیریت عملی دارایی شهرت دارد. در بیشتر موارد، این موضوع در مورد تجارت و ایجاد تعادل مجدد در سبد سهام صادق است. با این حال، از زمانی که DeFi مورد توجه قرار گرفت، چیزهای زیادی تغییر کرده است، زیرا اکثر دارایی های محبوب می توانند به کاربران کمک کنند تا این روزها درآمد منفعل کاملی کسب کنند. برای دستیابی به پاداش های بالا لازم نیست روی ده ها ارز سرمایه گذاری کنید.

حتی برای کسانی که هرگز صاحب هیچ ارز دیجیتالی نشده‌اند، باز کردن درآمد غیرفعال قابل پیش‌بینی در دسترس است. در CakeDeFi، کاربران از طریق مراحل به دست آوردن ارز/ارز پشتیبانی شده و قرار دادن آن از طریق خدمات مختلف برای ایجاد درآمد غیرفعال راهنمایی می شوند. این یک رویکرد در دسترس و آموزشی است که قادر به جذب مخاطبان اصلی است.

سوال بزرگی که در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد این است که بفهمند چند وقت یکبار حقوق دریافت خواهند کرد. یک حساب پس انداز یک بار در سال سود ارائه می دهد، و حتی در آن زمان، اغلب ناامید می شود. در DeFi و از طریق CakeDeFi، کاربران می توانند دو بار در روز به جوایز دسترسی داشته باشند. موجودی‌ها هر 12 ساعت به‌روزرسانی می‌شوند و پاداش‌ها در زمان واقعی و بدون تأخیر تعلق می‌گیرد.

سفری ساده با CakeDeFi

در کیک دی فای در دسترس ترین و سودآورترین ویژگی های DeFi را در پلتفرم خود ارائه می دهد. کاربران می توانند کریپتو خود را به اشتراک بگذارند، از آن برای وام دادن استفاده کنند، یا نقدینگی را به استخرهای مختلف ارائه دهند. هر گزینه بازده و سطح سود متفاوتی دارد.

سرمایه گذاری و وام دادن کم خطرترین گزینه ها با نوسان کم برای کسانی هستند که نسبتاً ریسک گریز هستند. وام دهی تا 7 درصد در سال بازدهی دارد، در حالی که سود سهام می تواند تا 34.3 درصد در سال باشد. برای وام دادن، می توان از بیت کوین، اتریوم، USDT و USDC استفاده کرد. Staking در حال حاضر فقط برای DFI – دارایی اصلی DeFiChain – و Dash پشتیبانی می شود. کاربران می توانند همه این دارایی ها را از طریق پلتفرم CakeDeFi به دست آورند و آزادانه بین آنها تبدیل شوند.

استخراج نقدینگی یک گزینه قوی برای کسانی است که ریسک پذیری بیشتری دارند. با این حال، برای شروع کسب پاداش، نیاز به عرضه دو ارز در استخر دارد. نرخ بهره می تواند تا 97.85 درصد در سال باشد و توسط بیش از دوجین ارز پشتیبانی می شود. پس از قفل شدن نقدینگی، کاربران می توانند رویکردی منفعلانه داشته باشند و ببینند که درآمدهایشان هر 12 ساعت افزایش می یابد.

در دسترس قرار دادن همه این ویژگی ها برای اطمینان از رشد DeFi در آینده ضروری است. CakeDeFi وام دهی، سرمایه گذاری و نقدینگی را برای کاربران مبتدی و پیشرفته برای کاوش و بهره مندی آسان می کند. علاوه بر این، برای استفاده حداکثری از این گزینه ها به هیچ تخصص فنی نیاز نیست. این پلتفرم راهنمایی های کافی برای کمک به کاربران در راه باز کردن درآمد غیرفعال قابل پیش بینی دو بار در روز ارائه می دهد.

Image: Pixabay

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر