الکس ساندرز عذرخواهی عمومی می کند و ادعا می کند که معاملات کریپتو را حل و فصل می کند

الکس ساندرز، شخصیت برجسته ارزهای دیجیتال، پس از ماه‌ها عدم فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، بازگشته و عذرخواهی عمومی برای اقدامات خود در سال گذشته صادر کرده است.

ماه‌ها پس از طوفانی از جنجال‌ها، الکس ساندرز، بنیان‌گذار و اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال ناگتس نیوز، عذرخواهی عمومی خود را به دلیل جنجال‌های سال گذشته و نحوه مدیریت او صادر کرد.

در سال 2021، ساندرز با یک سری اتهامات ادعا کرد که او در پرداخت وام ها و صندوق های سرمایه گذاری کوتاهی کرده بود. کسانی که تحت تأثیر قرار گرفتند ادعا کردند که ساندرز به آنها بیت کوین بدهکار است (بیت کوین). این امر رسانه های استرالیایی را وادار کرد تا تحقیقاتی را انجام دهند و به این نتیجه برسند که اینفلوئنسر 7 میلیون دلار بدهکار است.

مدیر عامل ناگتس نیوز با شکایت 350000 دلاری مواجه شد ارائه شده توسط Ziv Himmelfarb، با ادعای خسارت ناشی از وام های پرداخت نشده. هیملفارب گفت که 4 بیت کوین، 30 اتر (ETH) و 50000 دلار استیبل کوین سرمایه گذاری کرده است. از آنجایی که ساندرز پاسخی نداد، الف پیش فرض حکمی صادر شد که ساندرز را ملزم به پرداخت زیان سرمایه گذار کرد.

الکس ساندرز در کانالش. منبع: ناگتس نیوز یوتیوب

جدای از این، اینفلوئنسر نیز به دلیل الف راه اندازی ناموفق یک پروژه مستقر در دسنترالند. اینفلوئنسر ارز دیجیتال برای یک دفتر مرکزی مجازی در پلتفرم Decentraland سرمایه جمع آوری کرده بود. با این حال، بعداً مشخص شد که ساندرز به استودیویی که قرار بود HQ مجازی را بسازد، پول پرداخت نکرده است.

پس از یک وقفه طولانی، بنیانگذار ناگتس نیوز بیانیه ای عمومی در این مورد منتشر کرد توییتر مدعی است که بیشتر بدهی هایش را تسویه کرده و در حال تسویه بقیه است. این اینفلوئنسر اعتراف کرد که «به وضوح فکر نمی‌کرد و با مسائل بد برخورد می‌کرد». او گفت:

اکنون با هرکسی که در حوزه کریپتو معامله ای داشته ام تماس گرفته شده و یا بازپرداخت شده است یا در حال بازپرداخت است.»

مربوط: Shopify با شکایت دیگری از سوی دارندگان ارز دیجیتال به دلیل نقض داده های Ledger روبرو است

با وجود عذرخواهی، همه اظهارات اخیر ساندرز را باور نمی کنند. در یکی از پاسخ‌ها، کاربر توییتر جکسا گفت که فکر می‌کند این یک «پلیس بیرون» است و ساندرز می‌دانست که با «فالوورهای مورد اعتمادش» چه می‌کند.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس