با ظاهر شدن مجدد میانگین متحرک مهم از ژوئیه، بیت کوین به 42 هزار دلار می چسبد

در حال حاضر شباهت های زیادی به تابستان 2021 برای بیت کوین وجود دارد، در حالی که چشم انداز اتریوم تیره و تار است، یک معامله گر پیشنهاد می کند.

بیت کوین (بیت کوین) قبل از شروع زنگ افتتاحیه وال استریت در 7 ژانویه، بالای 42000 دلار تثبیت شد، زیرا شباهت های بیشتری با پایین ترین سطح سال گذشته ظاهر شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

BTC “بسیار نزدیک” از رفتار ماه مه تقلید می کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView بازار عصبی بیت کوین را ردیابی کرد زیرا BTC/USD از بازآزمایی مجدد 40000 دلاری جلوگیری کرد.

پیش از این، تحلیلگران پس از سقوط کوتاه مدت به زیر 41000 دلار، دست به کار شده بودند هشدار داد که ممکن است یک رویداد کاپیتولاسیون بیشتر رخ دهد، که این پتانسیل را دارد که این جفت را به 30000 دلار یا حتی کمتر کند.

این رقم برای فعالان بازار صادق است، زیرا پایان یک تسلیم طولانی مدت را تشکیل می دهد که از ماه می تا جولای سال گذشته ادامه داشت.

آن زمان، مثل الان، آشوب معدنچی با عوامل کلان اقتصادی ترکیب شده تا به طور موقت شتاب را از بازار صعودی بیت کوین خارج کند.

رکت کپیتال، تاجر و تحلیلگر، در یک سری توییت در مورد عملکرد قیمت فعلی خاطرنشان کرد: «BTC ماه می 2021 را بسیار دقیق دنبال می‌کند.

او خاطرنشان کرد که از روز جمعه، BTC/USD در حال انجام شکستن میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای (EMA) بود – درست مانند حرکت اواسط ژوئیه که انتهای آن مرحله تسلیم را تشکیل داد. میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای در روز 45000 دلار بود.

در همین حال، میشائل ون د پوپ، مشارکت‌کننده کوین‌تلگراف به تفاوت‌های بین این دو مرحله اشاره کرد.

«اصلاح سریع جنوب» این بار به این معنی است که حرکت طولانی مدت جانبی و شکست به سمت صعودی از سال 2021 به طور کلی بازار فعلی را مشخص نمی کند.

او در آخرین مورد خود گفت: “سطح 46000 دلار همچنان یک سطح بسیار مهم برای تماشا است. اگر این سطح شکسته شود، من فکر می کنم کل بازار نزولی به پایان رسیده است یا کل اصلاحات به پایان رسیده است و ما به دنبال پتانسیل صعودی هستیم.” به روز رسانی یوتیوب.

اتریوم یک معامله گر برای خرید 2200 دلاری دارد

آلت‌کوین‌ها نیز در آن روز با مشکلاتی روبرو شدند، به دنبال هشدارهایی مبنی بر اینکه هر حرکت قوی قبلاً احتمالاً یک پرچم قرمز بود – یک تله گاو.

مربوط: در هر نظرسنجی، «دیپ»، «خرید» و «فدر» موضوعات پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی هستند

اتر (ETHبزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، در زمان نگارش مقاله با کاهش 4.5 درصدی به نزدیک به 3000 دلار معامله شد – کاهش 700 دلاری در یک هفته.

نمودار شمع 1 روزه ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

برخی از ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار از روند نزولی فرار کردند، با Cardano (ADA) با 1.2% افزایش در 1.23 دلار و XRP تخت.

یک پنتوشی هنوز بسیار محتاط شناخته شده است سطح پایین 2200 دلار برای خرید ETH، انتظار می رود که آن را به “مقداری در سال جاری” برسد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس