توکن‌های میم، ارزهای دیجیتالی هستند که در مدت کوتاهی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. استقبال قابل توجه این نوع ارز دیجیتال ناشی از فعالیت سرمایه گذاران خرده فروشی یا تأثیرگذاران است. در نتیجه، ارزهای دیجیتال میم رشد فوق‌العاده‌ای را در طول سال 2021 تجربه کرده‌اند. این امر ارزش بازار جدید سکه‌ها را توضیح می‌دهد که بیش از 43 میلیارد است.

ارزهای رمزپایه میم در بخش‌های مختلف استقبال بیشتری می‌کنند، که Dogecoin و Shiba Inu برترین توکن‌های با افزایش‌های نجومی هستند. علاوه بر این، برخی از شرکت‌ها مانند AMC Theatres، Guaranty Escrow، EasyDNS و سایرین اکنون Dogecoin را برای پرداخت می‌پذیرند.

مقاله مرتبط | فقط در کریپتو: یک کروسانت خراب می کند چگونه GameStop و NFT ها اتریوم را تقویت می کنند

در اینجا برخی از نشانه‌های میم وجود دارد که می‌توانید در مجموعه دیجیتالی خود قرار دهید.

دوج کوین (DOGE)

Dogecoin پیشتاز شده است، بهترین و سودآورترین میم کوین برای سرمایه گذاری شما است. با نفوذ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، Dogecoin، شاهد رشد قابل توجهی در سال 2021 بود. علاوه بر این، مدیر عامل میلیاردر، ماسک، در دسامبر 2021 اعلام کرد که تسلا Dogecoin را به عنوان یکی از گزینه های پرداخت پذیرفته است.

علاوه بر تسلا، شرکت‌های دیگری نیز به این سکه میم با تم سگ که به سرعت در حال رشد است علاقه دارند. به عنوان مثال، تئاتر AMC، یکی از تئاترهای برجسته با بیشترین تعداد شعبه، پذیرش DOGE را به عنوان روش پرداخت نشان داد.

نشانه های میم
DOGE در حال حاضر با افت | منبع: DOGEUSD در Tradingview.com

حرکت این توکن میم اعداد، ارزش بازار آن را به 22.7 میلیارد رسانده است در حالی که قیمت آن در زمان نگارش 0.1582 دلار است که نشان دهنده افت 7 درصدی در هفت روز گذشته است. Dogecoin در تاریخ 3 مه 2021 0.73 دلار بود. تحلیلگران پیش بینی می کنند که این میم کوین طی چند ماه پس از عملکرد قیمت خود به 1 دلار خواهد رسید.

شیبا اینو (SHIB)

کوین شیبا اینا افزایش قابل توجهی داشته و به ده ارز دیجیتال برتر راه پیدا کرده است. SHIB با عملکرد قیمتی خود به عنوان یکی از مم توکن های برتر برای سرمایه گذاری سودآور است.

نشانه های میم
SHIB روند نزولی را دنبال می کند | منبع: SHIBUSD در Tradingview.com

این ارز با Dogecoin رقابت کرده است تا به عنوان «جستجوترین ارز دیجیتال برای سال 2021» ظاهر شود. Coinmarketcap رکورد بیش از 188 میلیون بازدید را برای Shiba Inu به عنوان رتبه اول به دست آورد، زیرا بیت کوین با حدود 145 میلیون بازدید پس از آن قرار دارد.

ارزش بازار این سکه بیش از 18.2 میلیارد دلار است. قیمت آن در زمان نوشتن 0.000033 دلار است که نشان دهنده افت 2.19 درصدی در 24 ساعت گذشته است. شیبا اینو در اکتبر 2021 به رکورد 0.00008 دلار رسید.

دوگلون مریخ (ELON)

Dogelon Mars با پیوستن به Dogecoin و مدیر عامل میلیاردر تسلا، Elon Musk، Dogecoin را ارتقا داد. در نتیجه، این میم کوین به شماره 3 میم توکن تبدیل شده است و به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری عالی برای سود می باشد.

دوگلون مریخ
ELON در منطقه قرمز باقی می ماند | منبع: ELOUSD در Tradingview.com

با پیروی از مراحل Dogecoin، Dogelon Mars به ​​یکی از برترین میم کوین هایی تبدیل شده است که به شدت به دنبال آن هستند. برخی از صرافی های ارز دیجیتال مانند Huobi، Gemini، کریپتو.com اکنون از میم کوین در پلتفرم های خود پشتیبانی می کنند.

این سکه با تم سگ دارای ارزش بازاری در حدود 869 میلیون دلار است. قیمت آن 0.000001328 دلار است که در 24 ساعت گذشته در زمان نوشتن افت 5 درصدی را نشان می دهد.

ساموید کوین (SAMO)

Samoyedcoin شباهت هایی با شبکه Solana دارد. با این حال، میم کوین مقیاس پذیری بالا، تراکنش های سریع و کارمزد پایین را امکان پذیر می کند.

ساموید کوین
Samoyedcoin با سقوط BTC جایگاه خود را از دست می دهد | منبع: SAMOUSDT در Tradingview.com

علاوه بر این، سکه میم از طریق سوزاندن توکن خود، از زمان راه‌اندازی خود سه بار کمبود را تضمین می‌کند. آخرین تخریب در نوامبر 2021 منجر به سوزاندن 500 میلیون توکن SAMO شد.

این میم سکه ارزش بازاری در حدود 124 میلیون دلار دارد. در زمان نگارش این مقاله، SAMO 0.03174 دلار است که در 24 ساعت گذشته 3.36 درصد کاهش را نشان می دهد.

MonaCoin (MONA)

Monacoin که در دسامبر 2013 ایجاد شد، به عنوان یک شبکه p2p منبع باز عمل می کند.

ارزهای ارز دیجیتال شده
تلاش MONA برای افزایش | منبع: MONAWETHon Tradingview.com

این میم سکه در ژاپن به عنوان اولین آلتکوین توسعه یافت. بعداً پس از استفاده در یک آگهی برای خرید زمین در ناگانو رونق گرفت.

مقاله مرتبط | چرا سال 2021 سال مهمی برای NFT بود؟

Monacoin در حال حاضر دارای ارزش بازار حدود 77 میلیون دلار است. قیمت آن در زمان نوشتن 1.11 دلار است که در 24 ساعت گذشته 1.95 درصد کاهش داشته است. میم کوین در سال 2017 به بالاترین حد خود رسید و یکی از نشانه های سرمایه گذاری برای افزایش سود شما محسوب می شود.

تصویر برجسته از Pexels، نمودارها از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر