بزرگترین جهان

    • بزرگترین بازار تاریک نت جهان، Hydra، تعطیل می شود.
    • این عملیات با هماهنگی مقامات آلمانی و مجری قانون ایالات متحده انجام شد.
    • مجریان قانون کیف پول های ارزهای دیجیتال به ارزش 543 بیت کوین باقی مانده در آنها را توقیف کردند.

بزرگترین و قدیمی ترین بازار دارک نت – یا دارک وب – بازار، هیدرا مارکت، توسط مقامات آلمانی و مجری قانون ایالات متحده توقیف و تعطیل شد. وزارت دادگستری آمریکا در 5 آوریل اعلام شد.

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) همچنین اعلام کرد که یکی از اپراتورهای ادعایی Hydra به توطئه برای توزیع مواد مخدر و توطئه برای ارتکاب پولشویی متهم شده است.

پلیس جنایی فدرال آلمان کیف پول ارزهای دیجیتال را در بازار Hydra کشف و ضبط کرد. وزارت دادگستری اعلام کرد که این کیف پول ها حاوی 543 بیت کوین یا 25 میلیون دلار است.

طبق گزارش وزارت دادگستری، Hydra Market – که کاربران آن عمدتاً در کشورهای روسی زبان بودند – 80٪ از کل معاملات ارزهای دیجیتال مربوط به بازار تاریک وب در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

وزارت دادگستری گفت که Hydra Market از سال 2015 حدود 5.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال برای تراکنش های روی سایت دریافت کرده است. در نتیجه این فروش ها میلیون ها دلار کمیسیون به دست آورده است.

علاوه بر این، طبق گفته دادستان ایالات متحده، هایدرا مارکت فضای امنی را برای فروشندگان طیف گسترده ای از مواد مخدر – از جمله مواد افیونی، هروئین، کوکائین، مت آمفتامین و ال اس دی – ایجاد کرد تا با مشتریان برای چنین موادی ارتباط برقرار کند و فروشنده را با پنج ستاره رتبه بندی کند. سیستم.

این بازار همچنین فروش ابزارها و خدمات هک، اسناد شناسایی جعلی و خدمات پولشویی برای بیت کوین را ترتیب داد.

وزارت دادگستری همچنین اعلام کرد که با کیفرخواستی علیه دیمیتری اولگوویچ پاولوف 30 ساله ساکن روسیه صادر شده است. .

مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده در بیانیه ای گفت، جایی که او در مورد این خبر اخیر اظهار نظر کرد.

ما به همراه شرکای مجری قانون آلمان خود، زیرساخت های بزرگترین بازار تاریک نت جهان را تصرف کرده ایم، اما کار ما هنوز به پایان نرسیده است.

گارلند افزود: «ما در کنار شرکای بین‌المللی و بین‌سازمانی خود برای برهم زدن و از بین بردن بازارهای تاریک‌نت، و مسئول نگه داشتن کسانی که جنایات خود را در وب تاریک مرتکب می‌شوند، به کار خود ادامه خواهیم داد.»

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر