در دنیای همیشه در حال تحول بازارهای ارزهای دیجیتال، تصمیم‌گیری برای اصلاح قیمت بیت‌کوین تلاشی است که هم سرمایه‌گذاران و هم تحلیلگران را به خود جلب می‌کند. شرکت MilkyBull، تحلیل‌گر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال، به این مبارزه می‌پیوندد بینش در مورد این موضوع، ادعا می کند که پایین محلی بیت کوین به دلیل یک پیشرفت خاص توسعه یافته است.

پس از بهبود آخر هفته خود از محدوده بازار نزولی، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه اندکی کاهش یافت. با این حال، MilkyBull مطمئن است که اصلاح اخیر ممکن است آخرین اصلاحی باشد قبل از اینکه بیت کوین به سمت صعود حرکت کند.

بیت کوین محلی پایین است

به گفته این کارشناس، با توجه به اینکه سود نقدینگی بعدی بالای 64557 دلار استدر نتیجه، قبل از حرکت به بالاترین قیمت فعلی یعنی 73000 دلار، BTC ابتدا سطح قیمت 67000 دلار را پاک کرده و تثبیت می کند. بنابراین، بیت کوین ممکن است شکاف CME زیر را قبل یا بعد از حذف نقدینگی بالای 64975 دلار از بین ببرد.

مطالب مرتبط: بیت کوین پایین است؟ بازگشت مجدد از 73800 دلار عمیق‌تر است و شکل‌گیری آن طولانی‌تر است

شکاف CME تفاوت قیمتی است که بین قیمت بسته شدن جمعه و قیمت افتتاحیه روز یکشنبه بازار آتی بیت کوین بورس کالای شیکاگو (CME) رخ می دهد. بنابراین، این کارشناس این توسعه را زمینه مناسبی برای تجارت طولانی مدت می داند که نشان دهنده فرصت خرید برای آن است سرمایه گذاران BTC صعودی هستند.

پایین محلی BTC در | منبع: MilkyBull در X

MilkyBull همچنین توجه را به تحلیل قبلی جلب کرد که نشان می دهد بیت کوین می تواند به دلیل افزایش قیمت الگوهای تاریخی. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که عملکرد قیمت در سال 2017 نشان می دهد که زمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود رسید، یک اصلاحی سالم وجود داشت که پیش از رسیدن به اوج چرخه ای، توسط نقدینگی هدایت می شد.

با توجه به اینکه بیت کوین ممکن است منعکس کننده این الگو باشد، تحلیل MilkyBull ممکن است نشان دهد که بیت کوین آخرین تغییر خود را پشت سر گذاشته است و حرکت صعودی ممکن است قریب الوقوع باشد. وی همچنین تأیید کرد که محدوده تلفیق فعلی با ادغام قبلی که از دسامبر 2023 تا فوریه 2024 شروع به تحقق کرد، موازی شده است.

این الگو که توسط متخصص به عنوان یک استراتژی دستکاری سازندگان بازار (MMs) شناسایی شده است، به منظور حذف دارندگان کوتاه مدت منحط (STHs) است که به ویژه در برابر اصلاحات قیمتی زیر پایه هزینه خود آسیب پذیر هستند.

تصحیح بیت کوین در افق

در حالی که MilkyBull یک رالی را پیش بینی می کند، بنجامین کوئن، کارشناس بازار انتظار دارد دارایی اصلی ارز دیجیتال در روزهای آینده کاهش می یابد. هفته گذشته، Cowen ادعای بازگشت سرمایه (ROI) BTC را 12 روز پس از رویداد نصف شدن بیت کوین بدترین عملکردی بود که دارایی تجربه کرده است. به گفته Cowen، این معقول است زیرا این اولین بار است که BTC قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود می رسد.

تقریباً یک هفته بعد، هنوز هیچ بهبودی وجود ندارد، زیرا تحلیلگر خاطرنشان کرد که بازگشت سرمایه بیت کوین همچنان بدتر از چرخه های قبلی است. با مقایسه این اقدام با سال 2016، Cowen انتظار دارد که بیت کوین در هفته آینده کاهش یابد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 63970 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش بیش از 3 درصدی در هفته گذشته بود. در حالی که ارزش بازار آن 1.17٪ کاهش یافته است، حجم معاملات روزانه آن احساسات مثبت را به خود جلب کرده است و 40٪ افزایش یافته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 63606 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر