مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، نسبتا پیش بینی بدبینانه برای بیت کوینبا تاکید بر اینکه افزایش بالقوه این ارز دیجیتال به 150000 دلار راهگشا بود. این استراتژیست عواملی را فاش کرده است که می تواند افزایش پیش بینی شده بیت کوین به 150000 دلار را دشوار کند و هم روندهای اقتصاد کلان و هم را برجسته کند. عملکرد بیت کوین در سال 2024.

افزایش بیت کوین به 150000 دلار بعید است

در اخیر مصاحبه مک گلون با اسکات ملکر، مجری پادکست «گرگ همه خیابان‌ها»، در مورد اصول قیمت بیت کوین و افزایش احتمالی آن به 150000 دلار در چرخه صعودی 2024 بحث کرد.

مقایسه کردن بیت کوین با شاخص بورس، S&P 500استراتژیست بلومبرگ فاش کرد که ارز دیجیتال در حال حاضر «ضعف واگرا» را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که عملکرد بیت‌کوین در برابر S&P 500 در سال 2021 در مقایسه با سال 2024 بیشتر بوده است.

او همچنین فاش کرد که بیت کوین عملکرد ضعیف مشابهی را نشان می دهد طلابا تاکید بر شرایط فعلی بازار و خطر کاهش تورم کوتاه مدت در بازار مالی.

ترکیب این عوامل مک گلون را به این باور وادار می کند پیش بینی افزایش کوتاه مدت بیت کوین به 150000 دلار بعید بود

در حالی که استراتژیست بلومبرگ پیش بینی خود را با وجود عملکرد بیش از حد بیت کوین در ابتدای سال انجام داد، مک گلون همچنان به این موضوع خوش بین است. قیمت ارز دیجیتال و ارزش اساسی در بلندمدت

بنیانگذار و مدیر عامل CoinRoutes، دیو وایزبرگر، که در پادکست با مک گلون نیز حضور داشت، مطالب بیشتری را ارائه کرد. پیش بینی خوش بینانه برای بیت کوین. ویزبرگر با استناد به تحلیل خود بر روندها و الگوهای تاریخی در سال 2015 پیش بینی کرد که بیت کوین ممکن است تا 200000 دلار افزایش یابد این چرخه

پیش بینی او توسط مدیر صندوق سرمایه گذاری اصلاح شده، جیمز لویش نیز تایید شده است، که در پادکست فاش کرد که ETF های بیت کوین را مشخص کنید می تواند به یک محرک بالقوه برای رشد مداوم بیت کوین تبدیل شود. این به عظیم نسبت داده می شود بر ETF های بیت کوین تاثیر می گذارد پس از عرضه در 11 ژانویه 2024، قیمت این ارز دیجیتال را افزایش داد.

پس از ETF های Spot Bitcoin بودند با موفقیت وارد بازار شد، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ و بالای 73000 دلار رسید. بر اساس گزارش CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال با قیمت 63,778 دلار معامله می‌شود که طی هفت روز گذشته 0.89 درصد افزایش داشته است.

سقوط BTC فرصتی عالی ارائه می دهد

به گفته لویش، اگر بیت کوین سقوط می کند تا محدوده 30000 تا 40000 دلار، “فرصت فوق العاده ای” برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. به دست آوردن ارزش قابل توجهی در یک دارایی بلند مدت که اساساً ارزش خود را حفظ خواهد کرد و در آینده نیز به ارزش خود ادامه خواهد داد.

مدیر صندوق سرمایه گذاری اصلاح شده فاش کرد که نوسانات کوتاه مدت بیت کوین و غیرقابل پیش بینی بودن بازار می تواند باعث جذب بلندمدت ارزش شود. این نشان می‌دهد که با هدایت استراتژیک در میان نوسانات قیمت بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران می‌توانند به طور بالقوه از نوسانات آن برای جمع‌آوری ثروت در طول زمان سرمایه‌گذاری کنند، که به نوبه خود می‌تواند تاثیر مطلوبی بر قیمت ارز دیجیتال داشته باشد.

BTC bears and bulls continue tug of war | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از جریان ETF، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر