تا کنون، Dogecoin به عنوان یک بازیکن مهم در میان بزرگترین آلتکوین ها ظاهر شده است، و نشانه هایی از بازگشت قوی را نشان می دهد، به ویژه با سودآوری اخیر آدرس های کیف پول متعدد برجسته شده است.

موجی در آدرس های سودآور Dogecoin

اخیر داده ها از IntoTheBlock افزایش قابل توجهی در سودآوری آدرس‌های Dogecoin نشان می‌دهد. از میان بی‌شمار کیف پول‌های موجود در اکوسیستم Dogecoin، تقریباً 82.66% که تقریباً 5.21 میلیون آدرس را نشان می‌دهد، در حال حاضر سودآور هستند.

طبق داده های IntoTheBlock، محدوده قیمت سودآوری بین 0.143 تا 0.150 دلار باقی می ماند.

Dogecoin به معیارها می پردازد. | منبع: IntoTheBlock

برعکس، بخش کوچکتری از شبکه، حدود 13.5 درصد یا 850400 آدرس، در قرمز باقی می ماند. این آدرس ها در موقعیت قرار می گیرند سودآور شود اگر قیمت بازار Dogecoin بین 0.183 تا 0.671 دلار باشد.

یک نقطه میانی جالب وجود دارد که در آن تقریباً 3.83٪ از آدرس‌ها که در مجموع 241340 آدرس است، حتی اگر قیمت‌ها بین 0.150 تا 0.167 دلار برسد، شکست خواهند خورد.

پویایی بازار و چشم انداز آینده DOGE

با وجود احساسات مثبت، سفر Dogecoin خالی از چالش ها و پویایی های سوداگرانه نیست. سکه میم که اغلب توسط ترندهای رسانه های اجتماعی و تایید افراد مشهور، به ویژه از سوی چهره هایی مانند ایلان ماسک، جذب می شود. به دست آوردن کشش از طریق نقاط عطف فنی و پیشرفت های گسترده تر اکوسیستم.

کارشناسان تحلیلی مثل علی دارند به الگوهای قابل توجهی در نمودارهای Dogecoin اشاره کرد که تظاهرات تاریخی آن را بازتاب می دهد. قابل توجه است که علی یک شکست مثلث نزولی مکرر مشابه آنچه که قبل از افزایش قیمت قابل توجه در سال‌های 2017 و 2021 دیده شده بود، شناسایی می‌کند.

اگر الگوهای تاریخی درست باشند، Dogecoin ممکن است دوباره به بالاترین حد خود بازگردد و به طور بالقوه از آن فراتر رود، با اهداف بلندپروازانه 1.2 دلار و حتی 6 دلار در چرخه صعودی در حال انجام.

علاوه بر این، احساسات تحلیلگران بازار مانند Altcoin Sherpa چشم انداز صعودی را تقویت می کند برای Dogecoin. تجزیه و تحلیل شرپا، بر اساس مراحل ادغام طولانی مدت و موقعیت فعلی بازار، نشان می دهد که Dogecoin می تواند در سال جاری عملکرد قابل توجهی از سایر ارزهای رمزپایه داشته باشد. شرپا اشاره شد:

DOGE خوب به نظر می رسد. من شدیداً احساس می‌کنم که این یک سکه قوی برای سال 2024 خواهد بود. فکر می‌کنم میانگین بین 0.12 و 0.14 دلار بازی خوبی خواهد بود و این یکی باید به دلایل زیادی از بسیاری توکن‌های دیگر بهتر باشد. تقریباً 2 سال خرد شد، بعداً ماه می شود.

در همین حال، قیمت Dogecoin اخیراً افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و در هفته گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. با این حال، در 24 ساعت گذشته، اندکی 2.4 درصد کاهش داشته است، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.155 دلار معامله شد.

قیمت Dogecoin در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است.  منبع: DOGE/USDT در TradingView
قیمت Dogecoin در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: DOGE/USDT در TradingView

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر