• کمیسیون نظارت مالی تایوان نامه‌ای به انجمن بانک‌ها ارسال کرده و به آن‌ها یادآوری می‌کند که درگیر ارزهای دیجیتال نباشند.
  • در این گزارش آمده است که پردازنده‌های کارت اعتباری نباید پرداخت برای پلتفرم‌های کریپتو را تسهیل کنند.
  • FSC تایوان، طی سال‌ها، حکم داد که کارت‌های اعتباری ابزارهای پرداخت غیرقانونی برای قمار آنلاین، سهام، معاملات آتی، اختیار معامله و سایر معاملات مشابه هستند.

یک شرکت رسانه ای محلی در تایوان گزارش داده است که کمیسیون نظارت مالی آن (FSC) به دنبال ممنوعیت کارت های اعتباری برای خرید ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، FSC به شرکت‌های کارت اعتباری یادآور شد که اگر شیوه‌های فعلی آنها الزامات اعلام شده آن را برآورده نمی‌کند، باید ظرف سه ماه تنظیمات را انجام دهند. پس از آن واحد حسابرسی باید انطباق داخلی خود را بررسی کرده و نتایج را به جلسه گزارش دهد.

FSC تایوان نامه ای به انجمن بانکداری محلی تایوان ارسال کرده و به آنها یادآوری می کند که دارایی های مجازی “بسیار سوداگرانه و مخاطره آمیز هستند و جریان نقدینگی برای نظارت موثر تراکنش ها پیچیده و چالش برانگیز است.”

در این گزارش آمده است که پردازنده های کارت اعتباری باید توجه داشته باشند و نباید از دارایی های مجازی استفاده کنند. با این حال، طبق این گزارش، اپراتورهای کارت اعتباری استدلال می‌کنند که کارت‌ها صرفاً ابزار پرداخت مصرف‌کننده هستند، نه ابزارهای سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت با تراکنش‌های اهرمی مالی بالا.

FSC تایوان، طی سال‌ها، حکم داد که کارت‌های اعتباری ابزارهای پرداخت غیرقانونی برای قمار آنلاین، سهام، معاملات آتی، اختیار معامله و سایر معاملات مشابه هستند. آخرین به‌روزرسانی از FSC سخت‌گیرانه‌تر به نظر می‌رسد و به اپراتورها سه ماه فرصت می‌دهد تا در صورت لزوم هر گونه تنظیم را انجام دهند.

طبق تعهدات تجاری فعلی، خریداران کارت اعتباری باید به پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال توجه کنند و هیچ معامله‌ای را به نفع خود تسهیل نکنند.

در اخبار دیگر، CoinQuora گزارش شده است در 14 جولای که دولت مردمی شانگهای چین، بلاک چین، NFT و متاورس را در یک برنامه پنج ساله برای توسعه اقتصاد دیجیتال خود گنجانده بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر