انتظارات از صنعت کریپتو همچنان بالاست و به ویژه آلت کوین ها انتظار می رود عملکرد خوبی داشته باشند. یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال که به نام El کریپتو Prof در X (توئیتر سابق) شناخته می‌شود، این احساس را به اشتراک می‌گذارد و انتظار دارد بازار آلت‌کوین در یک رالی سهموی حرکت کند.

آلت کوین ها در حال انفجار هستند

در پستی در X (توئیتر سابق)، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال دلیل این امر را برجسته کرد بازار آلت کوین ها گفته شد منفجر شد نمودار پیوست شده به پست، چرخه های صعودی قبلی را برای بازار کریپتو نشان می دهد و چرا عملکرد ضعیف فعلی بازار عادی است.

به عنوان مثال، در سال 2016، پس از نصف شدن بیت کوین، بازار کریپتو به حالت انباشتگی رفت، جایی که آلت کوین ها قبل از افزایش قیمت، مدتی متوقف شدند. در سال 2020 نیز پس از نصف شدن بیت کوین، انباشتگی بر بازار برای چند ماه قبل از جهش، تسلط داشت.

همین روند در سال 2024 پس از آن نیز تکرار می شود نصف شدن بیت کوین یک هفته پیش تکمیل شد با نگاهی به نمودار، تحلیلگر ارزهای دیجیتال تاکید می کند که این روند انباشت یک بار دیگر اتفاق می افتد. اما این تنها چیزی نیست که در حال تکرار است.

دنبال کردن هر دوره انباشت، آزمون پس آزمون بوده است، و یک تأیید موفقیت آمیز بالاتر از این نقطه همیشه بوده است رالی آلت کوین را آغاز کرد. این تحلیلگر خاطرنشان می کند که این بک تست هم اکنون در حال انجام است و از اینجا، آلت کوین ها می توانند شاهد یک انفجار قابل توجه باشند.

آنها همچنین توضیح می‌دهند که اگر این روند مانند سال‌های 2016 و 2020 ادامه یابد، بازار آلت‌کوین‌ها می‌تواند شاهد «ماه‌های شکوه پیش رو» باشد. این به راحتی می تواند ببینید کل بازار آلت کوین این سقف همانند سال‌های 2016 و 2020 دو برابر شد و با توجه به ارزش فعلی بازار حدود 1 تریلیون دلار، انتظار می‌رود ارزش بازار از 2 تریلیون دلار عبور کند. این تحلیلگر هشدار داد: «هرکسی که در اینجا نزولی است، بدیهی است که تکالیف خود را انجام نداده است.

بازار کریپتو همچنان صعودی است

علیرغم افت قیمتی که بیت کوین و آلتکوین ها را در ماه آوریل تحت تاثیر قرار داده است، بازار همچنان صعودی است. یکی از شاخص های این است که شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده ادامه پیدا میکند تا روند در قلمرو حرص و آز، به این معنی که سرمایه گذاران هنوز مایل به قرار دادن پول در بازار هستند.

Rekt Capital، یکی دیگر از تحلیلگران ارز دیجیتال، نیز از تحلیل کریپتو Profes حمایت می کند. این تحلیلگر همچنین به X (توئیتر سابق) اشاره کرد تا فاش کند قیمت بیت کوین همچنین در مرحله انباشت است که از آن به عنوان “دوره انباشت مجدد” یاد می کند. با این حال، این تحلیلگر معتقد است که بسیاری از شکست های بعدی را از دست خواهند داد و می گوید: «ماه ها بعد، هیچ کس این دوره انباشت مجدد را به خاطر نخواهد آورد. اما همه فاز Parabolic را که بعد از آن می آید به خاطر خواهند آورد.

Altcoins market cap at $1.016 trillion | Source: کریپتو Total Market Cap Excluding BTC  on Tradingview.com

تصویر برجسته از Cointribune، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر