علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، بینش هایی در مورد علت ارائه کرده است 59800 دلار یک سطح قیمت بسیار مهم است برای مسیر آینده بیت کوین این تحلیلگر دو چیز را فاش کرد که ممکن است اتفاق بیفتد ارز دیجیتال پرچمدار آنقدر پایین می آید

چرا ۵۹۸۰۰ دلار سطح مهمی برای بیت کوین است؟

مارتینز در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که دارنده کوتاه مدت بیت کوین (STH) قیمت واقعی 59800 دلار است. او اضافه کرد که بیت کوین از نظر تاریخی اغلب در طول یک روند صعودی از این سطح جهش می کند، و این بدان معناست که کریپتوی پرچمدار در صورت کاهش به آن سطح قیمت، می تواند پمپ عظیمی را تجربه کند.

Source: Glassnode

با این حال، مارتینز همچنین هشدار داد که اگر بیت‌کوین نتواند این جهش را تجربه کند چه اتفاقی می‌افتد و خاطرنشان کرد که سقوط به زیر این سطح می‌تواند باعث اصلاحات قابل توجه قیمت بیت‌کوین شود. اگرچه این تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره ای نکرد که بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید، انتخاب کلمات او نشان می دهد که الف تجزیه قیمت زیرا ارز دیجیتال می تواند شدید باشد.

STH یک معیار مهم است که میانگین قیمتی را که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بیت‌کوین توکن ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند، اندازه‌گیری می‌کند. کاهش به این سطح نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت به سود خود پی برده‌اند، که فضایی را برای بیت‌کوین باقی می‌گذارد تا پس از این موج فروش، مجدداً حرکت کند.

از سوی دیگر، همانطور که مارتینز هشدار داد، اگر بیت کوین نتواند در آن سطح پشتیبانی ایجاد کند، ممکن است بیشتر سقوط کند. این کار تحلیلگر ارزهای دیجیتال DonAlt را به ارمغان می آورد پیش بینی اخیر در زمینه. او اشاره کرد که اگر بیت کوین در نهایت سطح حمایت 60000 دلاری را بشکند، ممکن است بین 52000 تا 47000 دلار سقوط کند.

در همین حال، مارتینز همچنین توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به 61900 دلار جلب کرد که او متذکر شد “به طور مداوم یک سطح حمایتی حیاتی برای بیت کوین بوده است.” او همچنین ادعا کرد که اگر بیت کوین بالاتر از این سطح باقی بماند، ممکن است تا 71000 دلار افزایش یابد.

آیا BTC برتر است؟

در جدیدتر پست X، مارتینز نظر خود را در مورد اینکه آیا بیت کوین به آن رسیده است یا خیر، ارائه کرد بالای بازار. او سعی کرد آن را از هر دو طرف تقسیم کند. ابتدا، او خاطرنشان کرد که افزایش در سود واقعی BTC “از لحاظ تاریخی با صدرهای بازار همزمان شده است.” او سپس فاش کرد که سود واقعی بیت کوین زمانی که ماه گذشته به 73880 دلار رسید به 3.52 میلیارد دلار افزایش یافت.

این نشان می‌دهد که صدر بازار واقعاً وارد شده است. با این حال، مارتینز اضافه کرد که قبل از اینکه با اطمینان ادعا کند که صدر بازار است، منتظر تأیید دیگری است. به یک بسته پایدار کمتر از قیمت واقعی کوتاه مدت، در حال حاضر حدود 59800 دلار دست می یابد.

در همین حال، او همچنین اظهار داشت که اگر بیت کوین به بالای 66250 دلار برسد، این نظریه برتر بازار می تواند باطل شود و این حوزه را به عنوان پشتیبان ادعا کند. بالا رفتن بیت کوین از آن سطح قیمت به آن کمک می کند تا قدرت لازم را به دست آورد به سمت 69150 دلار حرکت کنید. اگر بیت کوین نهایتاً این سطح مقاومت را بشکند، مارتینز ادعا کرد که می تواند به سطح یک صعود کند بالاترین تاریخ جدید (ATH) 92,190 دلار.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین در حدود 62300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com

BTC price falls to $60,800 | source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinpedia، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر