یک تحلیلگر کریپتو این احتمال را مطرح کرده است شیبا اینو (SHIB) تا 0.0001 دلار افزایش می یابد. او به عنوان بخشی از تحلیل خود، برجسته کرد عوامل خاص که می تواند به تجربه این افزایش سهموی قیمت در میم کوین کمک کند.

اگر تاریخ تکرار شود، شیبا اینو به 0.0001 دلار افزایش می یابد

Bunchhieng تحلیلگر رمزگذاری در خود پیشنهاد داد تحلیل و بررسی اگر تاریخ تکرار شود، SHIB می تواند به چنین سطح قیمتی دست یابد، و SHIB الگوی صعودی خود را منعکس می کند. گاو نر 2021. او تأیید کرد که بر اساس الگوهایی که از بازار افزایشی قبلی مشاهده کرده است، «کاملاً ممکن است» SHIB به 0.0001 دلار برسد.

Source: Tradingview.com

این تحلیلگر همچنین سعی کرد شک و تردید کسانی را که معتقدند چنین افزایش قیمتی در نظر گرفته نمی شود، برطرف کند. ارزش بازار SHIB، بیان می کند که هر چیزی در دنیای کریپتو امکان پذیر است. در همین حال او اضافه کرد میزان سوختگی SHIB، که به افزایش تصاعدی ادامه داده است، به عنوان عامل دیگری که می تواند “اثر مثبت” بر ارزش میم کوین داشته باشد.

پیش‌بینی قیمت Bunchhieng زمانی که تحلیل اخیر Rekt Capital، تحلیلگر ارزهای دیجیتال را در نظر بگیریم، عملی به نظر می‌رسد. او پیشنهاد کرد که SHIB قبلاً قیمت خود را از سال 2021 منعکس می کرد. در آن زمان، او فاش کرد که SHIB، مشابه سال 2021، با موفقیت دوباره آزمایش شد قیمت 0.000026041 دلار به عنوان یک سطح پشتیبانی جدید.

در جدیدتر به روز رسانیRekt Capital همچنین پیشنهاد کرد که SHIB به اندازه کافی قدرت نشان می دهد تا عملکردی مشابه با سال 2021 داشته باشد و بیان کرد که سطح پشتیبانی فعلی SHIB به عنوان مقاومت برای میم کوین در اوایل سال 2022 عمل کرد.

SHIB واقعاً می‌تواند به 0.0001 دلار برسد

Bunchhieng تنها تحلیلگر ارز دیجیتال نیست که معتقد است SHIB می تواند به 0.0001 دلار برسد. جاون مارکس، تحلیلگر کریپتو نیز پیش بینی کرد که میم کوین پس از رسیدن به محدوده قیمت 0.000081 دلار می‌تواند تا 0.0001553 دلار افزایش یابد. جالب اینجاست که اینها حتی صعودی ترین پیش بینی ها برای شیبا اینو نیستند.

آرماندو پانتوجا، تحلیلگر کریپتو، که اخیراً اهداف قیمتی خود را برای توکن‌های مختلف کریپتو مشخص کرده است. پیش بینی کرد که میم کوین می تواند پس از آن به 0.001 دلار افزایش یابد نصف شدن بیت کوین. در همین حال، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش بینی کرد که SHIB می تواند تا 0.011 دلار افزایش یابد، اگرچه او جدول زمانی خاصی برای زمان وقوع این افزایش قیمت بی سابقه ارائه نکرد.

علیرغم پیش‌بینی‌های متفاوت قیمت، واضح است که SHIB به احتمال زیاد به بالاترین سطح تاریخ (ATH) در این روند صعودی دست خواهد یافت. تحلیلگر و معامله گر ارز دیجیتال با نام مستعار Xanrox معتقد است که این ممکن است در ماه جولای اتفاق بیفتد و پیش‌بینی می‌کند که توکن کریپتو تا آن زمان به 0.00008854 دلار افزایش یابد.

نمودار قیمت شیبا اینو از Tradingview.com

SHIB price starts recovery trend | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از CoinGape، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر