Egrag کریپتو، تحلیلگر کریپتو را متمایز کرده است VeChain (VET) و XRP به عنوان دو توکن کریپتو که به زودی شاهد افزایش قیمت قابل توجهی خواهند بود. این تحلیلگر همچنین اهداف قیمتی را که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می توانند انتظار دستیابی به این توکن ها را داشته باشند را مشخص کرد.

VeChain می تواند تا 2.5 دلار افزایش یابد

از نموداری که اگراگ در پست X (توئیتر سابق) خود به اشتراک گذاشته است، می توان دریافت که او به این موضوع اشاره می کند. VeChain در اوج بازار خود به 2.5 دلار رسید. او همچنین توضیح داد که چگونه توکن کریپتو با تقسیم کردن قیمت خود به سه هدف به آن سطح خواهد رسید. اولین هدف کانال زرد بود که او آن را در نمودار برجسته کرد.

Source: X

انتظار می رود زمانی که این هدف به طور کامل محقق شود، VeChain تا 0.18 دلار افزایش یابد. اگراگ خاطرنشان کرد که این نشان دهنده “جعل ماکرو-پایین” خواهد بود. هدف دوم خواهد شد ارز دیجیتال تا تقریبا 0.9 دلار افزایش یابد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که این کانال “با سطوح Fib 0.702 و 0.786 همسو می شود” و آنچه را که او به عنوان “Mid-Bull-Cycle” نامید، تشکیل می دهد.

انتظار می‌رود که VeChain با دستیابی به آخرین هدف تا 2.5 دلار افزایش یابد. اگراگ خاطرنشان کرد که این هدف با “سطوح فیب مهم 1.236، 1.414 و 1.618 همسو می شود، که نشان دهنده بالا بودن چرخه بالقوه برای #VET است.” این اولین بار نیست که تحلیلگر ارزهای دیجیتال روایتی صعودی برای توکن VeChain ارائه کرده است.

در ماه فوریه، او پیش بینی کرد این توکن کریپتو می تواند شاهد افزایش قیمت 140 برابری در صورت تکرار عمل قیمت خود از حدود سال 2021 باشد که 14.638 درصد افزایش یافت.

XRP تا 1.4 دلار اجرا می‌شود

اگراگ تحلیل صعودی خود از XRP را در مقاله ای جداگانه ارائه کرد پست X. او اظهار داشت که شکل گیری مضاعف توکن کریپتو یک “سیگنال قوی صعودی” می دهد. او اضافه کرد که مطمئن است که “به زودی رانش خواهد شد.” این تحلیل اخیر به روز رسانی به تحلیل قبلی بود که در آن او این را پیش بینی کرد XRP به 1.4 دلار افزایش می یابد به زودی.

XRP

Source: X

در آن زمان، او همچنین مطمئن بود که این حرکت صعودی قریب‌الوقوع است و به این نکته اشاره کرد گاو نر جمع شده بود تمام توکن های XRP که خرس ها ریخته بودند. او از دارندگان XRP خواست تا در انتظار فرصت‌های متحول کننده زندگی که ممکن است به دلیل افزایش سهموی توکن کریپتو به وجود بیاید، ثابت بمانند.

Egrag علیرغم قیمت غیر قابل توجه خود نسبت به توکن XRP صعودی باقی مانده است. او دارد پیش بینی کرد در زمان‌های مختلف که توکن کریپتو می‌توانست تا 27 دلار در بالای بازار خود افزایش یابد.

در زمان نوشتن این مقاله، XRP در حدود 0.54 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت VET از Tradingview.com

VET price at $0.04 | Source: VETUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Watcher Guru، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر