• قیمت TRX می‌تواند برای یک صعود کوتاه‌مدت تسکین آماده باشد، زیرا قیمت از روند نزولی خارج می‌شود و احساسات صعودی بیشتری برای بهبود ایجاد می‌کند.
  • TRX در تایم فریم های پایین و بالا قوی به نظر می رسد.
  • قیمت TRX در بازه زمانی روزانه پس از تشکیل یک مثلث نزولی شکسته می شود.

Tron (TRX) پس از اینکه شاهد کاهش قیمت آن از منطقه 0.11 دلار در چندین نوبت به روند صعودی بود، برای حفظ روند صعودی در برابر تتر (USDT) تلاش کرده است. ترون (TRX)، علیرغم اینکه جامعه ترون آن را دوست داشته است، این توکن سهم نسبتاً خوبی از عملکرد کنونی داشته است و شایعاتی مبنی بر جدا شدن آن از توکن فیات ثابت USSD وجود دارد. با توجه به اینکه بازار فعلی امیدوارتر به نظر می رسد پیش از جهش های تسکین بیشتر از آلت کوین ها، می توانیم شاهد حرکت قیمت ترون (TRX) باشیم. (داده های بایننس)

تحلیل قیمت Tron (TRX) در نمودار هفتگی

ماه جدید برای اکثر پروژه های ارز دیجیتال با آرامش بیشتری همراه شده است، زیرا آلتکوین ها مانند BTC، ETH و حتی XRP پس از هفته ها حرکت روند نزولی همچنان به قدرت خود ادامه می دهند.

قیمت TRX برای حفظ صعودی خود تلاش کرده است و از بالاترین سطح 0.11 دلار به پایین ترین سطح هفتگی 0.05 دلار سقوط کرده است.

پس از رسیدن به پایین ترین سطح 0.05 دلار، قیمت TRX به سرعت از آن منطقه افزایش یافت زیرا قیمت به بالاترین سطح 0.07 دلار رسید زیرا قیمت با رد شدن بیشتر این منطقه به منطقه پشتیبانی برای قیمت TRX مواجه شد.

قیمت هفتگی TRX در آستانه هفته جدید صعودی بسته شد و قیمت با احساسات صعودی تر باز شد. اگر قیمت TRX به حفظ این ساختار ادامه دهد، می‌توانیم شاهد آزمایش مجدد منطقه 0.1 دلاری باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت TRX – 0.1 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت TRX – 0.06 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت TRX در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه TRX | منبع: TRXUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت ارزش بازار کریپتو صعودی باقی می‌ماند و حمایت را در 850 میلیارد دلار (850 میلیارد دلار) نگه می‌دارد. این به اکثر آلتکوین ها کمک کرده است، از جمله قیمت TRX، زیرا قدرت بیشتری را برای رالی نشان می دهد. قیمت TRX از خود خارج شد مثلث نزولی در بازه زمانی روزانه، با قیمت آماده برای رالی 0.1-0.11 دلار.

هاون پس از تغییر آن در پشتیبانی از قیمت TRX، میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه (EMA) را پس گرفت. اگر BTC ثابت بماند، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت باشیم. قیمت 0.061 دلار مربوط به مقادیر EMA 8 و 20 روزه است که به عنوان پشتیبانی عمل می کند.

مقاومت روزانه برای قیمت TRX – 0.07-0.1 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت TRX – 0.06-0.055 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر