یک راه‌اندازی بسیار مورد انتظار همزمان با انتشار OP توکن حاکمیتی توسط راهکار مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم Optimism آغاز شد.

چرا اینقدر خوش بینانه؟

در ماموریت تامین مالی کالاهای عمومی و ایجاد آینده ای پایدار برای اتریوم، گروه خوش بینی قاطعانه بر این باور است که “تأثیر مثبت بر جمع باید با سود به فرد پاداش داده شود”، بنابراین این ایردراپ اخیر یک گام دیگر در روند ایجاد آنها است. “الگویی جدید برای پاداش مناسب به کسانی که کالاهای عمومی را ایجاد یا حفظ می کنند.”

«مجموعه خوش بینی این افسانه را که کالاهای عمومی نمی توانند سودآور باشند را از بین خواهد برد. Collective به طور مداوم مشوق های عطف به ماسبق را برای کالاهای عمومی ارائه می دهد که به نفع Optimism، Ethereum و کل کلکتیو است. این کالاهای عمومی به عنوان محرکی برای رشد اقتصاد جمعی عمل می کنند.

تلاش آنها برای “بازسازی اینترنت برای همسویی با ارزش های کاربران” بسیاری از کاربران، حتی خود ویتالیک بوترین را که قبلا شرح داده شده این تلاش به عنوان “احتمالاً بزرگترین تلاش برای حاکمیت DAO غیر دارای توکن محور تا کنون.”

تیم توضیح داد از زمانی که آنها سیستم را باز کردند، شبکه شاهد “بیش از 50 برنامه است که در Optimism مستقر شده اند، که منجر به پل زدن بیش از 60 هزار ETH و بیش از 900 میلیون دلار ارزش کلی زنجیره ای شده است.”

کاربران اتریوم و Optimism از احتمالات این پروژه برای ادامه بهبود تجربه کاربر و کاهش هزینه های کارمزد تراکنش هیجان زده هستند. و حتی بیشتر از آن، آنها همچنین در مورد پاداش ها و احتمالات حکومتی که از حمایت و همکاری با این آزمایش حاصل می شود، هیجان زده هستند.

به عنوان چشم انداز جمعی توضیح می دهد، خوش بینی “با همکاری بین بنیاد خوش بینی و اعضای مجموعه خوش بینی اداره می شود.” به همین ترتیب، مجموعه ساختار اصلی حاکمیتی خود را ایجاد کرده است که به دو اتاق مساوی تقسیم شده است تا یک اکوسیستم مشترک را فعال کند:

  • خانه توکن و خانه شهروندی: برای راه اندازی در اواخر سال، به معنای “تسهیل و مدیریت فرآیندی برای توزیع بودجه کالاهای عمومی عطف به ماسبق، حاصل از درآمد جمع آوری شده توسط شبکه” است.
  • Token House: امروز توسط OP token airdrop تأسیس شده است و هدف آن ایجاد «یک سیستم مشوق‌های مداوم برای پروژه‌ها و کاربران در اکوسیستم Optimism» است.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم از 2 هزار دلار کاهش می یابد، چرا 100 SMA ممکن است باعث افزایش تازه شود

فصل Airdrops اتریوم آغاز شده است

آنچه که Collective به عنوان “یک فصل کامل ایردراپ” با بیش از 250000 آدرس واجد شرایط توصیف کرده بود، امروز با اولین ایردراپ آغاز شد که 5٪ از عرضه اولیه OP را به خود اختصاص داد.

دارندگان توکن می‌توانند در مورد ارتقاء پروتکل، مشوق‌های پروژه به عنوان بخشی از یک صندوق حکومتی و موارد دیگر رأی دهند.»

این اولین ایردراپ پر از دست انداز برای OP بود. تیم اعتراف کرد که میزان بار مورد انتظاری را که این رویداد روی نقطه پایانی عمومی RPC خود خواهد داشت، دست کم گرفته است. توییت کرد.

از آنجایی که گروه مراقب بوده است که دائماً به کاربران در مورد کلاهبرداری های احتمالی توسط افراد جعل هشدار دهد و فقط اعلامیه های رسمی را دنبال کند، در ابتدا عجیب بود که به نظر می رسید ادعای توکن OP بدون اعلام این خبر آغاز شده است – یک حساب توییتر اختصاص داده شده است. به اشتراک گذاری airdrops اعلام کرد آن را از قبل –، اما بعداً در کنار اشتباهات دیگر توضیح داده شد.

به نظر می رسد منبع مشکل این است که تیم نتوانسته است قرارداد MerkleDistributor خود را متوقف کند. این بدان معنی بود که “ادعاها باز بودند و ما راهی برای متوقف کردن آنها نداشتیم.”

آنها توضیح دادند: «سپس ما رابط کاربری ادعاهای خود را در آماده سازی برای اعلام رسمی خود به کار بردیم،» و در حالی که میزان ترافیکی را که به آنها برخورد می کرد دست کم می گرفتند، «بازدیدکنندگان وب سایت پیوند ادعاها را قبل از اعلام رسمی پیدا کردند، بنابراین «RPC عمومی» شروع به کوبیدن کرد.»

این تیم در اوایل روز، متعجب از بار بالایی که رخ داد، هشدار داده بود: «ما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده‌ایم، اما در حال حاضر با تقاضای بالایی مواجه هستیم.

تیم به مجموعه‌ای از تلاش‌ها ادامه داد که منجر به حذف رابط کاربری ادعاها برای مدتی «در تلاش برای کاهش بار RPC در کوتاه‌مدت» شد، با این حال، «بدون دسترسی به رابط کاربری ادعاها، کاربران شروع به ساختن کردند. و پیوندهایی را به رابط‌های کاربری ادعایی سفارشی‌سازی شده خود به اشتراک بگذارند.”

چندین ساعت طول کشید تا RPC عمومی را تثبیت کنند.

“در حالی که ترتیب‌دهنده در تمام طول مدت ثابت ماند، این نقطه‌ای بود که دسترسی خواندن توانست بار مورد انتظار را مدیریت کند.”

در طول این فرآیند، کاربران با مشکلات مختلفی مانند عدم امکان ادعای OP همزمان با سایر کاربران اولیه یا دیدن وضعیت خود به عنوان “ناشرایط” مواجه شدند، اگرچه قبلاً عکس آن را بررسی کرده بودند.

بعداً، به نظر می‌رسید که Binance در مدیریت تبلیغات OP نیز با مشکل مواجه بوده است، زیرا کاربران گزارش دادند که صرافی حتی پس از انتقال موفقیت‌آمیز سپرده‌ها را منعکس نمی‌کند.

با این وجود، به نظر می رسد که تیم مسئولانه برای حل مشکلات امروزی کار کرده است و انتظار دارد درس های آموخته شده را در ایردراپ بعدی به کار گیرد.

در همین حال، بسیاری از دارندگان انتظار دارند که قیمت OP افزایشی را تجربه کند زیرا توسط صرافی های بزرگی مانند Binance و FTX فهرست شده است. در حال حاضر، این توکن تقریباً در حال معامله است 1.69 دلار طبق گفته CoinGecko پس از رسیدن به اوج 2.10 دلار.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم از 2 هزار دلار کاهش می یابد، چرا 100 SMA ممکن است باعث افزایش تازه شود

ETH در نمودار روزانه 1948 دلار معامله می شود | TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر