ورود ارز دیجیتال به ETF های BTC کانادا در High-Time High Glassnode

  • ورود بیت کوین به صندوق های ETF بیت کوین کانادا، با افزایش اعتماد سرمایه گذاران به دارایی، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
  • صندوق های ETF بیت کوین کانادا از ژانویه دارایی خود را 6594 بیت کوین (BTC) افزایش داده اند.
  • در اخبار مرتبط دیگر، 19 میلیونمین بیت کوین در 1 آوریل 2022 استخراج شد.

اگرچه خروج بیت کوین از صرافی ها سالانه به بالاترین حد خود رسیده است، اما با افزایش اعتماد سرمایه گذاران به دارایی، ورود بیت کوین به صندوق های ETF بیت کوین کانادا به بالاترین حد خود رسیده است.

بر اساس تحقیقات اخیر، دارایی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین کانادا (ETF) به بالاترین حد خود رسیده است. این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که محصولات مبتنی بر نقطه، در جریان ورودی بیت‌کوین پیشرو هستند.

صندوق های ETF بیت کوین کانادا از ژانویه 2022 دارایی های خود را 6594 بیت کوین (BTC) افزایش داده اند تا رکورد 69052 کل بیت کوین انباشته شده را ثبت کنند.

بزرگترین افزایش دارایی ها از ژانویه 2022 توسط The Purpose Bitcoin ETF ثبت شده است که طبق گفته Glassnode شاهد رشد خالص 18.7 درصدی به 35000 BTC بوده است.

تجزیه و تحلیل بیشتر توسط Glassnode، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، نشان داده است که نرخ خروج ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان در سال 2022 یعنی 96200 BTC در ماه رسیده است.

ارائه دهنده تجزیه و تحلیل در مورد حرکت بیت کوین با گفتن این جمله اظهار نظر کرد:

مشاهده چنین جریان‌های خروجی قوی از مبادلات (هولدینگ‌های نقطه‌ای)، و همچنین جریان‌های ورودی به محصولات ETF، برنامه‌های کاربردی DeFi و کیف پول‌های انباشت زنجیره‌ای، علی‌رغم بادهای مخالف متعدد اقتصاد کلان و ژئوپلیتیک در ماه‌های اخیر، بسیار چشمگیر است.

Glassnode یافته‌های خود را با بیان این که «کمیابی و ماهیت بکر بیت‌کوین به‌عنوان وثیقه ممکن است بار دیگر به پیش‌زمینه بازگردد، نتیجه‌گیری کرده بود».

19 میلیون بیت کوین در 1 آوریل استخراج شد و در نتیجه کمی بیش از 2 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی ماند. این کمبود بیت کوین یک نکته مهم است که باید به آن توجه کرد زیرا پذیرش و سرمایه گذاری در سراسر کشورها، شرکت ها و افراد افزایش می یابد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر