رندر در حال حرکت است. آمار قیمت نشان می دهد که سکه در یک روند صعودی قرار دارد و در هفته گذشته به دلیل افزایش حجم معاملات، 50 درصد افزایش یافت.

این افزایش در درجه اول به دلیل افزایش علاقه نهنگ است که به نظر می رسد در حال انباشته شدن است و RNDR را از مبادلات منتقل می کند. در همان زمان، پس از تصمیم اپل برای استفاده از Render در نرم افزار رندر Octane X، گاوها در حال یافتن بادهای انتهایی هستند.

نهنگ‌ها RNDR را جمع‌آوری می‌کنند، توکن از Binance منتقل شده است

Lookonchain داده ها در 8 می نشان می‌دهد که RNDR به دنبال برداشت‌های عظیم توکن از بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال است. ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل اشاره می‌کند که یک آدرس، 0x15CF، 748898 توکن RNDR (به ارزش تقریبی 5.3 میلیون دلار) را بین 30 آوریل تا مه از بایننس برداشت.

نکته قابل توجه، تحلیلگران Lookonchain این است که آدرس دارای سابقه قابل توجهی در RNDR است. این نهنگ در شش معامله از هفت معامله در RNDR سود برده است و بیش از 3.5 میلیون دلار سود به دست آورده است.

علاوه بر این، سایر برداشت ها شامل 364,586 RNDR (به ارزش بیش از 3.68 میلیون دلار) توسط 0x1Cb7 است که قبلاً 480,000 دلار در RNDR درآمد داشته است. علاوه بر این، انتقال دیگری به مبلغ 181922 RNDR (به ارزش بیش از 1.81 میلیون دلار) توسط 0xCA9C از بایننس.

نهنگ ها در RNDR سود می کنند | منبع: Lookonchain via X

معمولاً نقل و انتقالات از صرافی های متمرکز به پروتکل ها یا کیف پول های خارجی و غیرقانونی صعودی تلقی می شوند. این به این دلیل است که برای مثال در بایننس، RNDR یا هر دارنده توکن دیگری می‌تواند توکن را با دیگری یا پول نقد مبادله کند و اساساً عرضه را نقد و افزایش دهد.

این در پروتکل‌های غیرحضوری سخت‌تر است، زیرا نقدینگی به دلیل عدم وجود سایر رمپ‌های ارز دیجیتال یا فیات چالش‌برانگیز است.

ادغام اپل تقاضا را افزایش می دهد

قیمت RNDR نیز به دنبال اخباری مبنی بر افزایش قیمت اپل افزایش یافت ویژگی رندر شبکه در نرم افزار Octane X آن. Octane X یک رندر GPU برای کاربران macOS است. اپل در یک سخنرانی مهم گفت این نرم افزار هنرمندان را با قابلیت های رندر بالا توانمند می کند.

مهم‌تر از همه برای دارندگان RNDR، سازندگان محتوای اپل هر زمان که نیاز به پردازش صحنه‌های پیچیده و انیمیشن‌های با کیفیت بالا داشته باشند، از قدرت محاسباتی غیرمتمرکز Render استفاده می‌کنند. با استفاده از Render، هنرمندان از زمان‌های رندر سریع‌تر و هزینه‌های کمتری که معمولاً هنگام تولید فیلم‌های با کیفیت بالا یا مدل‌سازی سه‌بعدی متحمل می‌شوند، سود خواهند برد.

از طرف اپل، ادغام Render و کاهش فعالیت در سرویس‌های iCloud به کاهش بار کاری سرور و افزایش کارایی کمک می‌کند. علاوه بر این، تحلیلگران گفت توسعه دهندگان ممکن است از طریق ابزارهای توسعه دهنده اپل به Render دسترسی پیدا کنند. متعاقباً، آنها می توانند مدل ها یا فایل های سخت تری را بدون سخت افزار گران قیمت ایجاد کنند.

رندر روند صعودی قیمت در نمودار روزانه |  منبع: RNDRUSDT در Binance، TradingView
رندر روند صعودی قیمت در نمودار روزانه | منبع: RNDRUSDT در Binance، TradingView

در نرخ‌های نقدی، قیمت‌های RNDR ثابت هستند و سود را افزایش می‌دهند. از آنجایی که گاوها بالاترین نرخ 13 دلاری مارس را هدف قرار داده اند، نسبت به پایین ترین سطح ماه می 50 درصد افزایش یافته است.

تصویر ویژه از Shutterstock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر